Aşkın Azmi

1.1K 118 184
                                    



Herkese merhaba<3<3<3<3<3<3 

Oldukça uzun bir bölüm oldu ama sanırım çoğu kişinin beklediği bir bölümdü. Umarım siz okurken ufak bir tebessümünüzün sebebi olabilirim. 

Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3 















(Baekhyun)


Akşama kadar odamdan çıkmamıştım ve birazdan Chanyeol'un yanına gidecektim. Meleğimize ebediyen veda etmek için.

Fakat her şeyden önce Joohyuk ile konuşmam gerekiyordu. Onun Chanyeol'a bilgi aktardığımı öğrendiğim andan itibaren benden kaçtığını fark etmiştim.

Onu yanımdan kovmayacaktım çünkü benim iyiliğim için yapmıştı. Birazdan da daha fazla bilgi alacaktım ondan.

"Prensim Joohyuk geldi." Dedi hizmetime Minseok yerine gelen yeni kız.

"Gelsin."

Eğilip odadan çıktı ve Joohyuk'un içeri girmesine izin verdi. Joohyuk önce selam verdi ve elimi hareket ettirmemle hemen karşıma oturdu.

Nasıl başlamam gerektiğini bilmiyordum ve ben hala düşünürken o kuşağından çıkardığı mührü masaya bıraktı. Kafası eğikti.

"Majesteleri özür dilerim. Sizi korumak benim tek ve en değerli görevim iken ben Kral Chanyeol için bilgi taşıdım. Eğer beni yanınızda istemiyorsanız size karşı gelemem. Ne derseniz de kabulüm, canımı isteseniz de."

Masadaki mührü önüme itekledi.

"Kral Sehun'dan aldığım mührü size teslim edeceğim. Lütfen beni affedin."

Teslim olmuştu resmen karşımda. Başına gelecek her şeyi kabul etmişti ve ben bir kez daha ona sahip olduğum için kendimi şanslı hissetmiştim. Joohyuk benim güvenebilecek sayılı yakınlarımdandı, onu kaybetmek istemezdim.

Masadaki mührü elime aldım. Bakışları anlık olarak ebeni takip etti ama sonra tekrar kafasını eğdi.

"Sana bir soru soracağım ama bana karşı dürüst olacağına yemin et."

Beklediği tepki bu olmasa gerek ki bir an duraksadı.

"Y-yemin ederim majesteleri."

"Beni hala seviyor musun?"

"Elbette majesteleri, siz benim pren-"

"Onu sormadığımı biliyordun." Dedim sert sesimle.

Artık bir şeylerin benden gizlenmesine tahammül edemiyordum. Herkesten verdiği kararların arkasında durmasını bekliyordum sadece. Joohyuk derin bir nefes verdi.

"Üzgünüm majesteleri."

"Duyguların için özür dileme. Peki ya sorumun cevabı?"

"Size karşı beslediğim hisler doğru fakat bir zamanlar. Size yemin ederim ki Minseok'un düğününden önce çoktan bitmişti bu hisler. Sizin samimiyetinizi yanlış anladığımı düşündüm ve tabi Kral Chanyeol'un size karşı bakışlarını bir kez görmem yetti."

Don't Love Without Me - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin