Öfkeli Sevgi

942 90 71
                                    




Merhaba <3<3<3

 Birkaç bölüm hamile Baekhyun ve sonra bebiş. Joohyuk'un aşığını gerçek hayattan aldım, eski sevgilisi ve rol arkadaşı, meşhur haltercimiz <3 

Sizi seviyorum, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar <3<3<3<3<3<3<3

















(1 ay sonra)


"Hepsi gitti değil mi?"

"Merak etmeyin majesteleri, hepsi gönderildi." Dedi Minseok gülümseyerek.

Hamile olduğumu öğrendikten sonra bir ay geçmişti ve bu bir ayda saray olaylarla dolup taşmıştı. Eh, sanırım benim de parmağım vardı bu işlerde.

Bayıldığım günün sabahında başbakan görevden alınmıştı resmi olarak. Yerine de eski eğitim bakanı getirilmişti. Yaşlı bir adam olsa da eski görevini layığı ile yerine getirip emekli olmuş biriydi. Bu da ona olan güvenimizi arttırmıştı.

Chanyeol, haremin dağılması emrini verdikten sonra baya bir süre beklemiştik. Önce haremdeki bazı cariyelere sarayda farklı işler verilmiş sonra da diğer cariyeler ailelerinin yanına gönderilmek üzere hazırlanmıştı.

Daha yeni gidiyorlardı ama sonuç olarak gidiyorlardı ya.

"Endişe etmeyin lütfen, artık haremde cariyeler olmayacak."

"Bilemiyorum Minseok, eğer hamile kalmasaydım da bunlar olur muydu?" dedim sıkıntılı bir nefes vererek.

"Elbette olurdu, Kral Chanyeol siz ne derseniz ikiletmez bile."

Bu dediğine kıkırdamıştım.

"Majesteleri hava esiyor, isterseniz içeri girelim."

Cariyelerin gittiğini kendi gözlerimle görmek için bahçeye çıkmıştım. Hamile olduğum için Chanyeol üzerime titriyordu, o olmadığı zamanlarda da Minseok yokluğunu hissettirmiyordu zaten.

Ellerinde olsa benim yerime yürüyeceklerdi.

"Acıktım ben, hadi yemek yiyelim!"










***************




Don't Love Without Me - Chanbaek - MpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin