Daire numarasını bir kez daha kontrol ettikten sonra uzanıp zile bastım. İçeriden gelen seslerini duyunca tek omzumda asılı çantamı biraz daha sıkı tutup duruşumu dikleştirdim ve derin bir nefes alarak kendimi hazırladım. Kapı açılınca yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirdim. "Merhaba?" dedi kapıyı açan kişi. "Merhaba, ben Hwang Hyunjin. Hannah için gelmiştim."
"Affedersin? Hannah için mi geldin?" Karşımdaki çocuğun duruşu birden dikleşirken kaşları çatıldı. Konuşmasında duyduğum hafif aksan karşımdaki bu sinirli görüntüsünü biraz hafifletiyordu, neredeyse sevimli diyecektim. Dudaklarım cevap vermek için aralanmışken içeriden "Chris! Kapı çalarsa ben açarım demiştim!" diye bir ses duyuldu ve bir kız birden karşımdaki çocuğun arkasında belirdi. Jeongin'in gösterdiği fotoğrafı hatırlayıp kızın Hannah olduğunu fark ettim.
"Hyunjin oppa, sensin değil mi?" Hannah, Chris diye seslendiği çocuğu kenara itip gülümseyerek bana baktı. Kafamı sallayarak gülümsedim. Konuşmaya hazırlanıyordum ki yine bir başkası konuşarak bana engel oldu. "Hannah? Açıklama bekliyorum." Chris, hâlâ çatık olan kaşlarıyla Hannah'ya bakıyordu. Artık sevimli değildi, birden üzerime atlayıp beni öldürebilirmiş gibi hissedip gerildim. Kimdi bu çocuk acaba?
"Misafirimiz kapıda kaldı, içeri gelsin anlatacağım. Gelsene oppa." Hannah kenara kayarak geçmem için kapıda yer açtı. Emin olmayan bir şekilde ileriye doğru bir adım atmıştım ki önümden geçerek sertçe kapıya çarpan bir kol ile geriledim. Chris kişisinin kaslarının kasılmış olduğu kolu yolumu engelliyordu.
"Hannah, bu kim?" "Chris, tanrı aşkına, terbiyen nerede? Misafire böyle davranılır mı?" "Şansını sınıyorsun küçük hanım. Ayrıca, Chris deme bana, abinim ben senin." Oh, demek abisiydi. Neden burada olduğumu bilmiyordu anladığım kadarıyla. Gözlerimin önünde yaşanan aile dramasını çatılmış kaşlarla izlerken Hannah'nın beni işaret etmesiyle hemen gülümsedim. "Tanıştırayım. Hwang Hyunjin, Jeongin'in abisi. Hyunjin oppa, bu da benim abim, Bang Chan."
Gözlerimi on saniye öncesine kadar Chris sandığım Chan kişisinin gözlerine çevirip gülümsedim ve "Memnun oldum." dedim. Karşılığında biraz yumuşamasını beklediğim surat ifadesi aksine daha da sertleşti. "Bana özel ders vermek için burada." Hannah sonunda neden burada olduğumu söylediğinde Chan gözlerini kız kardeşine çevirdi. "Şaka mı bu? Bana sormadan öğretmen mi tuttun?" Kaşlarım yeniden çatılırken cevabı için Hannah'ya baktım. Abisine gerçekten söylememiş miydi? Bu işe ihtiyacım vardı, kapıdan dönemezdim. Tanrım, nelerle uğraşıyordum?
"Senin bulduğun öğretmenlerden hayır geldiği yok, Chris. Hem Hyunjin oppa her zaman yardım ediyormuş Jeongin'e ders çalışmasında, notları hep çok iyi geliyor Innie'nin biliyorsun ki. Sen demiyor muydun iyi bir öğretmenim olmasını istediğini? Al sana, en yakın arkadaşım tarafından tescillenmiş on numara bir öğretmen."
Chan gözlerini bana çevirip bedenimi baştan aşağı süzdü. Bakışlarımız kenetlendiğinde gözlerini kırpmadan uzun bir süre gözlerime baktı. "Kaç yaşındasın?" "On dokuz." "Olmaz." Chan Hannah'ya dönüp kafasını sağa sola salladı. "On dokuz yaşında bir erkek sana özel ders veremez." İşittiklerim yüzünden yine kaşlarım çatılırken Hannah "Chris!" diye bağırdı. "Yeter artık. Tanrı aşkına, on sekiz yaşına geldim, bebek değilim. Senin bulduğun kendini beğenmiş kadınların hiçbiri düzgün ders anlatamıyor. Hyunjin oppanın öğretmenim olmasını istiyorum. Bu kadar."
Chan tam cevap vermeye hazırlanıyordu ki bıkkınlıkla derin bir nefes alarak gözlerimi etrafta gezdirdim. Nefes istemsizce biraz yüksek sesli almış olmalıydım ki gözlerim geri kapıya döndüğünde iki kardeş de bana bakıyordu. İpleri elime almanın vakti geldiğine karar verip lafa başladım. "Dinleyin, eminim ki kardeşiniz sizin için çok önemlidir ve bunu anlıyorum, Jeongin de benim her şeyim. Ama sizi temin ederim ki Hannah'nın iyi notlar alması için elimden gelen her şeyi yapacağım ve son derece profesyonel olacağım. Daha önce de özel ders verdim, bu işte iyi olduğumu biliyorum. Eğer ikna olmayacağınız kesinse özür dilerim ama şu an burada olmak için reddettiğim başka bir iş var ve anlaşmazlığınızı çözmeyi bekleyebilecek kadar zamanım olduğunu sanmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fever | hyunchan
Fanfictionson derece korumacı bir abi olan chan, kız kardeşinin yeni özel ders öğretmeninin bir erkek oluşunu pek iyi karşılamaz. bang chan & hwang hyunjin tw // yetişkin içerik, küfür&argo