nerdeyse bir aydır yokum biliyorum ÖZÜR DİLERİM birkaç şeyle uğraşıyordum ve açıkçası yazmak için hevesim de yoktu pek
ama geldim burdayım devam ediyoruzbi de studio isimli bi hyunchan texting yayınladım hatta final bile verdi bakmak isterseniz profilde 😽
çok özledim sizi iyi okumalar beğenirsiniz umarım uzuuuunn bi bölüm yazdım özür amaçlı 🤧💖
•••
Çalan alarmımı duymamla aralanan gözlerimi odada gezdirip sehpada duran telefonuma uzandım. Saatlerce spor yapmış gibi yorgun hissediyordum, vücudum sehpaya uzanırken bile zorlanmıştı.
Alarmı kapatıp gelen bildirimlere kısaca göz attım. Çocuklar, dün çekindiğimiz birkaç fotoğrafı atmıştı. Jeongin sınav notlarını göndermişti. Hyungwon önümüzdeki haftanın mesai saatlerinin programından bahsetmişti. Bunlara kısaca bakıp asıl ilgimi çeken bildirimi açtım.
*Chan*
GünaydınMesajı okumamın ardından aklıma hücum eden dün geceyle birden gözlerim irileşti. Dün gece... Chan... Ve ben...
Hasiktir.
Yutkunup hızlıca yerimde doğruldum. Birkaç dakikalık uyku sersemliğim nedeniyle aklımdan çıkan bu ayrıntı, beraberinde yoğun bir kalça ve bacak ağrısı da getirerek kendisini hatırlatmıştı. Alt vücudumda hissettiğim sızıyla gözlerimi kısarken üzerimdeki battaniyeyi kaldırdım.
Hâlâ çıplaktım. Ne güzel.
Dün gece yorgun bir şekilde eve dönerken veya Chan'ın sürpriz partisi için onun evine giderken aklımda Chan'la sevişmek yoktu. Gerçekten dün gece, o olay için pek de uygun bir zaman değildi. Chan da ben de fazlasıyla yorgunduk.
Ama... Yaşananlar yaşanmıştı ve yaşandıkları için mutluydum.
Hissettiğim hazzı hatırlamaya başlarken ellerimle yüzümü kapattım. Bacaklarımı istem dışı birbirine bastırmıştım ve Chan'ın kucağında olduğum anı düşünüyordum. Boynuna doladığım kollarım, kalçalarımı tutup beni yönlendiren elleri, ensesine ve alnına yapışmış saçları, karın kaslarının üzerinden yavaşça süzülen ter damlaları...
Tanrım...
Sertçe yutkunup koltuğa geri yattım. Üzerimdeki battaniyenin Chan tarafından oraya yerleştirildiğini tahmin edip sızlanarak yan döndüm. Sevişmemizin hemen ardından uyuyakalmamalıydım, ama öyle olmuştu. Telefonumu geri elime alıp hızlıca mesaj uygulamasına girdim.
*Chan*
Günaydınn
Nasılsın
İyiyim
Sen?Çok iyiyim
Kafeye gideceksen seni ben bırakayım mıNe gerek va |
Ne g |
OlurNe zaman başlıyor mesain
10'da
9.30 gibi gelsem olur mu
Olur olur
Tamamdır
Görüşürüz Jinniejinnie... |
Görüşürüz Channie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fever | hyunchan
Fanfictionson derece korumacı bir abi olan chan, kız kardeşinin yeni özel ders öğretmeninin bir erkek oluşunu pek iyi karşılamaz. bang chan & hwang hyunjin tw // yetişkin içerik, küfür&argo