medyadan kaynaklanan kalp kriziniz sona erdiyse bir duyuru yaparak başlamak istiyorum
chanoxius hesabımda (yedek hesap gibi bi şey) bir changlix oneshot smutı paylaştım (başta bu hesaptaydı ama kaldırılınca orada paylaştım) AMA o changlix bu kitaptaki changlix hehehehhhh yani geleceği okuyorsunuz gibi bir şey diyebiliriz (orada paylaştığımı vakti gelince bu kitapta bir bölüm olarak paylaşacağım ama eğer canınız isterse erkenden de okuyabilirsiniz)
neeeeyyse diyeceğim o ki eğer öyle bi oneshotın varlığından haberdar değilseniz artık haberdarsınız, dilerseniz bakabilirsiniz
o zaman şimdi hyunchan
•••
"Ya hani tanıdığınız biri alacaktı işi?" Jisung kaşları kalkmış gözleri büyümüş bana bakarken omuz silktim. "Tanıdığım biri zaten Minho." "Ne alaka? Tanımıyorsun ki onu, tanıdığının birinin arkadaşı o, sayılmaz senin tanıdığın biri olarak. Başkasını bulun." "Emredersin paşam." dedim gülerek.
"Sus da yemeğini ye lan, ne vızıldıyorsun? Sana ne kimi işe alıyorlar?" Jisung Seungmin'e ölümcül bakışlar atıp önüne döndü. "Niye takıldın Minho'ya?" diye sordum merakımı çaktırmamaya çalışarak ama Jisung'un yerinde kıpırdanmaya başlayışına gülmeden edemiyordum. "Şimdi seni ziyarete gelince falan orada olacak, rahat konuşamayacağız."
"Neden konuşamayalım?" "Tanımıyorum çünkü onu." "Hani beraber sınava çalışıyordunuz?" Jisung ağzı açık bana bakarken üçümüz de onu izliyorduk. "Neden konu bana döndü?" Biraz daha gıcık etmek üzereydim ama masadaki telefonumun ekranı aydınlanınca gözlerimi bildirime çevirdim.
*Hannah*
Hyunjin oppa!!
Selam
Rahatsız etmiyorumdur umarım
Şeyyy
Benim fizik kitabımı yanlışlıkla sen almış olabilir misin?
Bulamıyorum çünkü
En son pazar günü derste kullandık
Sonra kayboldu
Okuldayım şu an ama eve gittiğim gibi bakayım
Çantama atmış olabilirim yanlışlıkla
Özür dilerimmm
Önemli değil oppa
Perşembe günü dersim var da
Ondan önce gelip kafeden falan alsam olur mu?
Eğer bendeyse yarın işe gitmeden size bırakırım ben
Tamamdır oppa
Çok teşekkürlerr
Yüzümü buruşturup derin bir nefes alınca Felix "Ne oldu, hyung?" diye sordu. "Sanırım Hannah'nın ders kitabını almışım yanlışlıkla ya... Kötü oldu kızın okulu başladı kitabı yok." "Bu hafta ders yapmayacağız demiştin, ne zaman vereceksin?" "Bendeyse eğer yarın bırakırım işe gitmeden."
Felix kafasını sallayıp yemeğine dönünce Seungmin "Lisede kullandığımız fizik kitabım hâlâ duruyor. Hannah'nın ilgisini çekerse verebilirim. Sen kendininkini ver derdim ama Innie kullanıyor seninkini değil mi?" dedi. "Ay olur aslında, evet Jeongin'de benimki." "Tamam o zaman, dersler bitince bize uğra istersen eve gitmeden, kitabı vereyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fever | hyunchan
Fanfictionson derece korumacı bir abi olan chan, kız kardeşinin yeni özel ders öğretmeninin bir erkek oluşunu pek iyi karşılamaz. bang chan & hwang hyunjin tw // yetişkin içerik, küfür&argo