33

6.3K 517 918
                                    

selamm
umarım çok bekletmemişimdir hızlıca yazmaya çalıştım bölümü

fotoğrafa ağlamadan bakamıyorum miniciklerr 😭😭😭

•••

-yazarın anlatımından-

Jisung, kendisi için kapıyı açan Soobin'e utangaç bir gülümseme gönderdikten sonra arabadan indi. Soobin de kızarmış yanaklarıyla Jisung'un yanındaki yerini aldı ve kafeye doğru yürümeye başladılar.

İkisi de konuşamıyorlardı, ikisi de utangaçlardı. Ama buluşmaları genelde bu şekilde biraz tuhaf ve sessiz başlayıp ikisinin de gevezeye dönmesine bağlanıyordu.

Kafaları çok uyuşuyordu. Güldükleri şeyler, yaşadıkları olaylar, aile durumları... Birbirlerini sayısız konuda çok iyi anlıyorlardı ve birbirleriyle konuşmak ikisi için de çok kolaydı.

Soobin, açık bir şekilde Jisung'dan etkileniyordu. Belki de biraz çok etkileniyordu. Jisung'a iki kere çıkma teklifi edip ikisinde de reddedilmiş olmasına rağmen Jisung ona mesaj attığında her şeyi unutup görüşmeyi kabul etmesini ancak bu açıklayabilirdi.

Jisung ilk çıkma teklifini reddettiğinde bir ilişkiye girmek gibi bir isteği gerçekten yoktu. Bu yüzden Soobin'e henüz birileriyle görüşmek için çok erken olduğunu düşündüğünü söylemişti. O sırada Minho ile ilişkileri çoktan başlamıştı, ama Minho'ya karşı şu an hissettiği duyguları hissetmiyordu. Bu yüzden çıkma teklifine cevabını düşünürken Minho'yu göz önünde bulundurmamıştı.

Ama ikinci çıkma teklifini aldığında kendisini ya Minho aramızdakileri ciddileştirmek isterse diye düşünürken bulmuştu. Böyle düşündüğü için kendine kızmıştı, çünkü Minho ona bir ilişki garantisi vermemişti. Ama Jisung yine de Minho'nun her dokunuşunda romantik bir şeyler bulmaya devam ediyordu.

Seviştikten sonra yanaklarına bıraktığı öpücükler, yatakta yatarken parmaklarını hafifçe karnında gezdirmesi, belini tutarken Jisung'un kırılmasından korkuyormuşçasına nazik davranması, herhangi bir yerde göz göze geldiklerinde Jisung'a pırıldayan gözlerle bakıp sıcak bir gülümseme göndermesi...

Minho'nun yaptığı en ufak davranış Jisung'un zihnine kazınıyordu ve günlerce Jisung'un uykuya dalamamasına neden oluyordu. Bir keresinde Minho, Jisung'a seni özledim diye bir mesaj atmıştı. Jisung mesajı aldığında en sevmediği dersteydi ama Minho'nun kelimeleri onu enerji ile doldurup motivasyon kazanmasını ve derse odaklanmasını sağlamıştı.

Jisung, Minho'dan hoşlanmaması gerektiğini biliyordu. Çünkü Minho'nun ona karşılık vermek istemeyeceğinin farkındaydı. Minho gibi gözüken biri istediği herhangi birine sahip olabilirdi. Jisung'a göre, kendisinin Minho ile en ufak bir şansı yoktu.

Buna ek olarak Jisung, duygularının açığa çıkması durumunda Minho ile ilişkisinin son bulacağından emindi. Ve bunu istemiyordu. Eğer sevdiği adam ile birlikte olmaya devam etmek için duygularını saklaması gerekiyorsa, Jisung duygularını saklamayı seçecekti.

"Ah! Minho hyung burada mı çalışıyor?"

Jisung, Soobin'in gözlerini takip ederek kasada duran çocuğa baktı. Minho'nun bugün çalıştığını bilmiyordu, bilseydi buraya gelmezdi. Soobin'e en başta mesaj atmış olmasının sebebi Minho'nun dikkatini çekmekti ama Minho ile son konuşmalarında duyduğu şeylerden sonra onun yüzüne bakmakta zorlanıyordu.

"Evet." diye mırıldandı. "Başka bir yere gitmek istersen gidebiliriz." Jisung birden Soobin'i bileğinden tutup durdurarak umut dolu gözlerini onunkilere çevirdi. Soobin kafeye kısa bir göz atıp "Neden?" diye sordu.

fever | hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin