44. rész -Az álom/ 18+

547 30 1
                                    

Február 15. Hétfő:

......

A folyosón ültem és a lányokkal beszélgettem, amikor hirtelen Fred karon ragadott és egy szobába vezetett. Ez a szükség szobája. Hermione mesélt róla. Ez akkor jelenik meg, ha valakinek nagy szüksége lehet rá. De mi miért vagyunk itt? Miért hozott ide Fred?

Az ajtón belépve Fred egyből a falnak lökött, egyik kezét a fejem mellé tette, a másikat pedig a derekamra helyezte, és hevesen megcsókolt. Éreztem, ahogyan egyre beljebb helyezi a nyelvét, én meg lesokkolódok. Most vissza kéne csókoljak. De nekem ez az első csókom. Kinyitottam a számat, és vissza csókoltam, közben kezemet a mellkasára csúsztattam.

Elkezdett egy ágy felé húzni. Ez eddig is itt volt? Az ágy előtt megállított, és rám nézett, én pedig bólintottam. Szépen lassan levette a pólómat, majd az övét is. Lassan az ágyra lökött, majd felém telepedett, és csókokkal hintette be a nyakamat. Közben kicsatolta a melltartómat, majd végig mérte a felsőtestemet, és kajánul elmosolyodott.

-Gyönyörű vagy..-lihegte, majd lehajolt és a mellemet kezdte el csókolgatni. Közben a mutató ujjával végig simított az oldalamon. Libabőrös lettem, és szaporábban kezdtem el kapkodni a levegőt, közben még alig csinált valamit.

-Fred....-lihegtem, majd lehunytam a szememet, és átadtam a testemet a jól eső érzésnek.

Mikor újra kinyitottam azt vettem észre, hogy Fred már a maradék ruhájától is megszabadult. Majd az én nadrágom gombjához nyúlt, kapkodva kigombolta, majd lehúzta a cipzárt, és gyorsan lerántotta rólam a nadrágom. Felnézett rám, mélyen a szemembe nézett, majd megfogta a bugyimnak a gumiját és szépen lassan azt is lehámozta rólam.

Végig simított a derekamtól egészen a bokámig, megint borzongás járta át a testemet, és kirázott a hideg. Minden érintése csodálatos. A hasam aljától egészen a nyakamig pici csókokkal borított be. Majd újból lecsapott a számra, és heves csókba kezdtünk. Mikor elváltak ajkaink, én már nem bírtam tovább.

-Fred, nem bírom..... Kérlek.... -könyörögtem, hogy végre meg tegye.

Végig mért még egyszer, majd férfiasságát az én nőiességembe helyezte.

-Ah... Fred... -szaladt ki belőlem

Éreztem ahogyan lassan elkezd mozogni bennem, majd fokozatosan gyorsabban. Nemsokára......Nemsokára a csúcsón leszek.

Egy csók közben egyszerre élveztünk el. Fred egy férfias morgás keretében, én meg egy halk sikolyéban. Fantasztikus volt. Életem elsője, Freddel. Ennél szebb nem is lehetett volna.

Fred legördült mellém, én pedig a mellkasára helyeztem a fejemet, majd egy puszit adtam a hasára. Majd........

........

-Samantha.....Samantha....Kelj fel.-hallottam Hermione hangját az ágyam mellett. Olyan hirtelen ültem fel, hogy szédülni kezdtem.

-Jó reggelt!-köszönt Hermione és Ginny egyszerre.

-Jó reggelt!-köszöntem és a halántékomat kezdtem el masszírozni.

Már most ilyen hatással van rám Fred? Baszki, milyet álmodtam vele? Mondjuk szép.....18+.....de....Jesszusom.... Mindegy. Már egyből az első éjszakámon a Roxfortban vele kell álmodjak.

Felálltam, majd a bőröndömhöz léptem, hogy keressek valami ruhát. Baszki....nem beszéltem Dumledorenak arról, hogy nincsen talárom. Vajon Madam Malkin beszélt már vele erről?

-Mit álmodtál Samantha?-kérdezte Hermione, miközben kereste a ruháit.

-Hmm?-néztem rá.

-Olyan mélyen aludtál, gondolom álmodtál közben valamit.

-Jaa, öhm nem.....semmit....csak mélyen aludtam.-hazudtam, ami tudom baromira nem szép dolog, de most mondjam azt, hogy lefeküdtem Freddel az álmomban? Inkább hazudok, mint hogy elmondjam.

Kómásan a fürdőbe léptem, és egyből a mosdókagylóhoz mentem, hogy hideg vízzel megmossam az arcomat, és hátha felkelek. Csak engedtem a hideget, hogy jéghideg legyen, mikor elég hidegnek találtam, megmostam az arcomat. Basszus a neszeszeremet meg a bőröndömben hagytam. Lusta vagyok ki menni érte....

-Hermione.-kiabáltam a fürdőből.

-Igen?-hangzott a válasz.

-Ide hozod kérlek a neszeszeremet a bőröndömből?

-Persze, mindjárt viszem.

Szegény, alig egy napja ismertem meg, és máris csicskáztatom. De bunkó vagyok.

-Parancsolj.-nyitott be, kezében a neszeszeremmel.

-Köszi.-néztem rá hálásan.

Mikor már kellően felfrissített a hideg víz, és a neszeszeremet is megkaptam, elővettem belőle a fésűt, és megfésülködtem, majd egy egyszerű kontyba kötöttem a hajamat. Majd átöltöztem a mai outfitembe, ami egy farmer (milyen meglepő), és egy sima sötétkék póló, és hozzá majd egy fekete Adidas felső, amin világoskék csíkok vannak, úgyhogy ma ilyen kék outfitem lesz. A neszeszeremből kivettem a sminkcuccaimat, és megcsináltam a mindennapi sminkemet, amit mindig szoktam, ilyen visszafogottat. Majd belenéztem a tükörbe mikor készen lettem, kb ugyanúgy nézek ki, mint mindig amikor elkészülök a suliba, szóval nem valami extra külső. Még fújtam egy "kis" parfümöt.

Kimentem a fürdőből, hogy a lányok is eltudjanak készülni.

Addig összeszedtem a könyveimet, azokat pakoltam be a táskába, amikre szükségem lesz, plusz penna és pergamen.

Mikor mindenki végzett indulhattunk is az első órára. Már nagyon izgulok, bűbájtan az első.

A nappaliban találkoztunk Harryvel és Ronnal, úgyhogy csatlakoztak hozzánk, és együtt mentünk az órára.

Már a folyosón sétáltunk, amikor velünk szembe jöttek az ikrek. Úristen, ezután az álom után rohadt fura a szemébe nézni, tuti, hogy tiszta vörös a fejem. 1000%.

-Sziasztok.-köszönt Harry, Hermione és Ron egyszerre az ikreknek.

-Sziasztok.-köszöntek vissza.

-Sziasztok.-köszöntem egy kis fáziskéséssel.

-Várod az óráidat, Samantha?-kérdezte George.

-Igen. De be kell, hogy valljam, izgulok is.-mondtam.

-Nem kell. Ha valami nem megy, tudunk segíteni mi is, és Ronék is.-mondta Fred, és bátorítóan megsimogatta a jobb kezemet.

-K.. Köszi.... -mondtam. Azt hiszem, ezt a fölsőt már nem fogom többet kimosni, SOHA!!

-Samantha, gyere, menjünk, nehogy elkéssünk.-fogta meg a kezemet Hermione, és az osztályterem felé vezetett.

-Megyek már.-mondtam, és sietősre vettem a lépteimet.

A terembe lépve szerencsére a tanár még nem volt bent, így mi gyorsan helyet foglaltunk. Jó alaposan szét néztem a teremben. Elég nagy volt, megfelelő nagyság, hogy varázslatokat lehessen gyakorolni itt bent.

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ