50. rész

262 21 0
                                    

Szóval sikerült bepótolnom azt a részletet, amit kitöröltem, és itt is van a következő rész. Kicsit rövid lett, de a holnapi részt sokkal hosszabb lesz😊❤
___________________________________________

Február 16. Kedd:

Ma sikeresen nem kellett ébresztőre kelnem, mert tegnap este raktam ébresztőt a telefonomra. Úgyhogy mostantól valószínűleg nem kell Hermionénak ébresztenie.

Reggel arra keltem, hogy a telefonom rohadt hangosan elkezdett csörögni, és az egész szoba az én telefonom miatt volt hangos.

-Kikapcsolom! Máris kikapcsolom!- mondtam, közben az éjjeliszekrényemhez nyúltam ahol a telefonom volt. Amikor oldalra néztem, nem láttam meg a másik két lányt, mert mindhármunknak el volt húzva a függöny az ágynál. - Bocsi, nem tudtam, hogy ilyen hangos lesz. Lejjebb is vehettem volna.

-Semmi baj. Ginny úgyis még alszik, őt nem zavarja az ilyen hangos zaj, vagy akármi, mert ő ilyenkor is mélyen alszik.- hallottam meg Hermione fáradt hangját.- De most megpróbálom felébreszteni.

-Oké.- nevettem fel, és felültem az ágyban.

Egy nagyot ásítottam, majd elhúztam a függönyt. Így a szemembe sütött a nap, már amennyire bevilágosította a szobát. Feláltam az ágyról, majd az ágyam előtt levő bőröndömhöz mentem, ahol minden cuccom volt. Elővettem egy farmert, egy egyszerű garbót, és persze a neszeszeremet is kézbe vettem, majd bementem a fürdőbe.

Mint minden reggel, az első dolgom az arcmosás, hogy felébredjek. Úgyhogy a mosdókagylóhoz léptem, majd megengedtem a hideg vizet, és vártam, hogy jó jéghideg legyen, majd mikor elérte a megfelelő hidegséget, megmostam az arcomat. Utána persze a fogamat is. Hogy ne mindig egyszerű copfba kössem a hajamat, miután megfésültem, egy kontyba kötöttem. Utána felöltöztem, és mikor mindezzel készen lettem, megcsináltam a mindenapi egyszerű sminkemet. És az utolsó dolog, hogy parfümöt rakjak, mint mindig, most is csak egy "kicsit" tettem. Miután készen lettem kimentem a fürdőből, hogy a másik két lány is eltudjon készülni. Ahogy otthon is, itt is én vagyok az első, aki elfoglalja a fürdőszobát.

 Mikor készen lett a másik két lány, mehettünk is reggelizni. A nappaliban találkoztunk Harryvel és Ronnal, így ők is csatlakoztak a társaságunkhoz, és együtt mentük a nagyterembe.

A folyosón több diákot is lehetett látni, akik éppen mennek a nagyterembe, vagy éppen kijönnek, és mennek az óráikra.

A nagyterembe belépve elég sok diák volt. A mi asztalunkhoz pillantottam, ahol már ott ültek az ikrek, és persze Angelina is. Oda sétáltunk az asztalhoz, és helyet foglaltunk.

-Jó reggelt.- köszöntem, majd leültem.

-Jó reggelt.- köszönt a csapat többi tagja.

Majd szedtem a reggeliből, ami szendvics volt, és öntöttem egy kis teát magamnak, és elkezdtem enni. És ekkor jutott eszembe, hogy nem is kérdeztem meg, milyen volt tegnap az estéjük.

-El is felejtettem megkérdezni, milyen volt tegnap az estétek?- fordultam az ikrek felé.

-Nagyon jó volt.- mosolygott Angelina.

-Te is voltál?- néztem rá, közben felhúztam a szemöldökömet.

-Igen, és kár, hogy nem jöttél. De majd legközelebb.

-Igen, majd legközelebb megyek.- mondtam, és folytattam az evést.

Ez vajon mit keresett ott? Vajon már együtt vannak? Megpróbálom inkább kiverni őket a fejemből, és nem azon gondolkozni, hogy ők együtt vannak-e vagy nem, mert a végén együtt lesznek. Mondjuk, az ellen én nem tudok semmit tenni. De szarul esne, mert én szeretném ha Fred minden szünetben hátulról megölelne és adna egy nyakra puszit. Vagy a folyosókon kézen fogva sétálni, vagy szenvedélyes éjszakákat tölteni vele. De még nem szomorkodok (vagyis csak félig- meddig), mert nincsenek együtt, és amíg nincsenek együtt addig boldog vagyok.

A reggelit tovább csak csendben folytattam, mert fogalmam se volt, hogy miről csevegjek. Egyszerűen irritál, ha Angelina a társaságunkban van. Már pedig szerintem sokáig kell még elviseljem. 

Reggeli után mehettünk is az első órára, ami L.L.G. Már nagyon várom, és kíváncsi vagyok, hogy Hagrid milyen tanárnak, és, hogy hogy tanít. 

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant