Bocsánat, hogy csak most jön a következő rész, de a hétvégén nem voltam itthon. És nem tudtam ki tenni. De most itt van, jó olvasást! ❤
___________________________________________Február 20. Szombat:
Reggel arra keltem fel, hogy valakinek a szívdobogását hallom. Kinyitottam a szememet, hirtelen azt se tudtam, hogy hol vagyok. A reggeli napsütés csak egy kicsit világította be a szobát. Éreztem egy kezet a derekamon. Mélyen beszívtam a levegőt, majd hosszasan kifújtam, mielőtt lenéztem volna. Magam mellett Fredet találtam, ahogyan egyenletesen szuszog, elmosolyodtam majd felültem, így a keze leesett a derekamról az ágyra. Ahogy felültem éreztem ahogyan belenyílal a fejem, a halántékomhoz kaptam.
-Baszki, nem kellett volna ennyit igyak!- suttogtam magamnak.
A másik két ágyra néztem, ahol szintén aludtak. Megfogtam a takarót, majd szépen lassan lehúztam magamról, úgy, hogy Fredet még véletlenül se keltsem fel. Kiszálltam az ágyból, majd a fürdőbe igyekeztem.
A fürdőben megálltam a mosdókagyló előtt, amibe bele kellett, hogy kapaszkodjak, különben biz Isten, hogy elesek. Felemeltem a fejemet, majd a tükörbe néztem. Oh te jó ég! Az arcom nyúzott volt, a szemem alatt pedig halvány táskák jelentek meg. Jaj de gyönyörű zombi lett belőlem. Még az időt se tudom. De nem aludhattam túl sokat, mert fél 4 körül kerültem az ágyba. Megnyitottam a csapot, és ahogyan szoktam, jó hideg vízzel arcot mostam, jó párszor. Majd a mellette levő törölközővel megtöröltem az arcomat. Majd lenéztem magamra, és észrevettem, hogy Csak Fred pólója van rajtam, és a bugyim. Megfogtam a pólót a mellkasomnál, és jó mélyen beleszagoltam. Olyan jó illata volt. Éreztem Frednek azt a jól eső enyhén parfümös illatát. Baj lenne ha ellopnám a pólóját?
Mikor kellőképpen magamhoz tértem, kisétáltam vissza a szobába. Ahol megláttam, hogy az ágy szélén ül, és éppen nyújtózkodik.
-Jó reggelt.- köszöntem halkan, mivel a másik két fiú még aludt.
-Jó reggelt.- szentelte nekem a tekintetét.
-Hogy aludtál?- kérdeztem.
-Én jól, nem részegedtem le annyira, úgyhogy jól.- mosolyodott el. Jaj ne, szóval emlékszik, de jó nekem....
-Ugye nem voltam nagyon gáz?- kérdeztem, nyilván mindenre emlékeztem, de azért kíváncsi voltam, hogy ő mit fog mondani.
-Nem, nem voltál gáz.
Hála az égnek, nem emlékszik mindenre....
-Csak le akartál feküdni velem, és egy kicsi izelítőt kaptam, hogy mit szeretnél csinálni velem.- állt fel, majd rám vigyorgott. És elkezdte igazítani az ágyat.
Oh, szent Merlin, gyere le.... Baszki, baszki, baszki, baszki....
A fejemet a kezembe temettem, majd egy nagyot sóhajtottam.
-Pontosan mit is mondtam?- néztem rá, közben tettettem a hülyét, mit aki nem emlékszik. Óh, dehogynem emlékszek. Nagyon is..
-Annyit azért nem mondtál, pedig meghallgattam volna.- nézett rám újból, majd folytatta az ágynak az igazítását.- Annyit mondtál, hogy megszeretnél csókolni, utána pedig azt hitted, hogy hármasban fogjuk csinálni Georgeal.- nevetett fel.
-Ez nem vicces, inkább ciki.- néztem rá mérgesen.
-Én mondtam, hogy ne igyál ennyit.
-Csináltam még valamit?
-Most, hogy mondod, eszembe jutott még valami.
-Mi az?
-Még le is tapiztál.
-Mi van?
-Jól hallottad.- kuncogott.- Szépen végig simítottál a mellkasomon. Esetleg mutassam hogyan?
-Nem kell, köszi.- és utána vettem észre, hogy ő még nem öltözött fel.- Nem szeretnél felöltözni?
-Nem, nekem így kényelmes, talán zavar?- nézett rám.
-Oh, engem? Nem dehogy. A te szobád, úgy vagy ahogy akarsz lenni.
-Remek.- bólintott.- Még valami.
-Mi van még?- néztem rá értetlenül.
-Ott nem csak végig simítottál, hanem végig csókoltál is. Egészen a boxeremig. Ha nem állítalak le, talán még le is......
-Ez nem igaz! Ilyen nem is volt, nem csináltam ilyet!- néztem rá piros fejjel. Kicsit beindított amit mondott.
-Szóval emlékszel mik történtek?- nézett rám felhúzott szemöldökkel, és egy féloldalas mosollyal, mint akit rajta kaptak.
-Nem.... Csak valamire.- motyogtam.- És azt tudom, hogy ilyen nem volt.
-De akár lehetett volna.- mondta, majd felém sétált.
-Akartad volna igaz?- kérdezte mikor már előttem állt.- Akartad volna, hogy szeretkezzünk, nem igaz Samantha?- suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg.
-Nem! Mert neked van barátnőd, én meg nem kavarok olyanokkal akiknek van párjuk. Bunkó!- kaptam fel a vizet, majd összeszedtem minden ruhámat, és kisiettem a szobából.
-Samantha,várj már! Nem úgy értettem! Én...... Samantha!- hallottam, hogy kiabálutánam, de a végét már nem hallottam, mert a szobám felé siettem.
أنت تقرأ
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
عاطفيةA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...