Szóval sziasztok, ez egy kihívás.
2./ Ciki sztori:Remélem nem gond, hogy a sztorit leírom, de nem ez a lgecikibb, csak hirtelen nem jut más ciki sztori az eszembe.
Szóval ez most történt májusban mikor töri dolgozatot írtunk. A tanár éppen a jegyeket írta be a naplóba, és diktálni kellett neki. Mikor én jöttem, ránéztem majd mondtam, hogy 2-es. Mivel 23-an vagyunk az osztályban, így nem voltunk valami halkak, és nem hallotta, hogy mit mondtam. Ezért megismételtem megint, vagy 2-szer, közben a kezemmel mutattam egy 2est. Ami így úgy nézett ki mintha Peace-t mutatnék a tanárnak 😂😂😅3./ 20 tény rólam:
1.) Imádok olvasni. Inkább rendes könyveket, de Wattpadon is sok könyvet olvasok/olvastam már. Kedvencem a romantikusok és a fantasy-k.
2.) Ha találok egy jó könyvet vagy egy sorozatot, akkor nagyon rá vagyok függve. Általában 2-3 nap alatt olvasok ki egy könyvet, sorozatból meg most majdnem megnéztem egy nap alatt 1 évadot 😅😂
3.) Imádom a lovakat. Kedvenc állatom❤
4.) Nem beszélek csúnyán. Az ebben a könyvemben elég sok csúnya szó elhangzik, de ennyire nem beszélek csúnyán. Csak egy nagyon minimálisan.
5.) 15 éves létemre is nagyon gyerekes vagyok. Nemsokára 16 leszek, de egy plüss macinak is úgy örültem, mint egy 5 éves 😂. És a meséket is imádom még.
6.) Gondolkodtam azon, hogy fogok írni könyv/film ajánló könyvet is.
7.) Ittam már alkoholt, több félét is kóstoltam, de sose ittam annyit, hogy részeg legyek.
8.) Van 2 fiú testvérem. Egy bátyám, és egy öcsém. Az öcsém csak fél testvérem. De nagyon szeretnék egy lány testvért is..
9.) Régen imádtam srandokra járni, mostmár nem annyira. (Nem szeretem sok ember előtt mutogatni az alakomat)
10.) Van egy házi állatom, egy macska, és őt Neville-nek neveztem el. Mert az elején ilyen félénk és visszahúzódó volt, és tiszta olyan volt, mint Neville, így róla neveztem el 😁.
11.) Imádok vásárolni, vagy csak kiruccani, sétálni, meg egyebek. Barátokkal, anyukámmal..
12.) Nagyon hezitáltam, hogy elkezdjek-e itt Wattpadon könyvet írni, mert nem gondoltam, hogy valakit is érdekelni fog az én kis kezdő könyvem. Erre fel az első könyvem már 10K megtekintésnél van, amit nagyon köszönök ❤, ez pedig lassan 7K.
13.) Már nagyon régóta Párizs a kedvenc (külföldi) városom, és úgy el szeretnék egyszer jutni oda, és megnézni az Eiffel-tornyot.
14.) Általában a baráti társaságban én vagyok a leghangosabb 😂
15.) Imadok zenét hallgatni és csak kikapcsolódni, és semmi mással nem törődni.
16.) Hobbijaim: írás, olvasás, film/sorozat nézés, zene hallgatás, rajzolás, festés, barátokkal lógás.
17.) Ájulós vagyok, ezért járom a korházakat.... A legdurvább ájulásom az volt, mikor rosszul lettem, és felmentem az emeletre (miért is ne, legjobb ötlet, ha szédülsz, egy emeletet lépcsőzni 😂), és az elején nem szóltam, mert gondoltam majd elmúlik. De mikor mentem volna anyámhoz, elájultam, bevertem a fejemet, és felszakadt egy kicsit a szemöldököm😅
18.) Utálom a horror filmeket, de ha megtetszik egy, mégis megnézem.
19.) Azt, hogy elkezdtem írni, azt csak a családom tudja, és a legjobb barátnőm, meg még pár barát.
20.) Nem vagyok rasszista. Támogatom az LMBTQ-t. És mindenkit elfogadok ❤
4./ Nem tudom, hogy kit hívjak ki, így csinálja meg, aki szeretné.
Köszönöm a kihívást bacsamanda2008
A könyv folytatásával kapcsolatban pedig, új rész nemsokára érkezik ❤
VOUS LISEZ
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
Roman d'amourA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...