15. rész -Most mi van?

362 26 0
                                    

Az Audink felé sétáltam, mivel anya közben kinyitotta, így a táskámat a hátsó ülésre dobva, gyorsan stoppoltam az anyós ülést.

-Ne máááár. Mindig te ülsz elől.... -nyöszörgött hátul Hanna.

-Túl lassú vagy.... -fordultam hátra, és kinyújtottam a nyelvemet.

-Kapd be! -intett be.

-Hanna! -szólt rá anya.

-Bocsi.... -motyogta, majd durcásan hátradőlt.

Az út a suliig gyorsan eltelt. Anya bekapcsolta a rádiót, mert szereti reggelente hallgatni az időjárás jelentést. Általában sose adnak jó híreket, de mindig meghallgatjuk.

A suli elé érve láttam valami baromi furát. Ami nem oda illik, és nekem eszméletlenül gyanús. A suli előtt egy kocsi parkolt, jó ez nem fura, de a csomagtartó tele volt seprűkkel. Mégis mi a francért hord valaki magával vagy 5 sepeűt?

-Anya mi a franc folyik itt? -kérdeztem.

-Fogalmam sincs. -mondta.

-Ne már.... Samantha miért beszélhet csúnyán, én meg nem? -nyavajgott Hanna. Néha csodálkozok, hogy ennyi évet ki bírtam mellette.

-Hanna maradj már. -csitítottam.

A kocsiból kiszállva jobban megfigyeltem a kocsiban lévő seprűlet. Ilyenek azoknak vannak, akik a Reggeli Prófétánál dolgoznak. Apa sokat mesélt róluk. De mégis mit keresnek itt azok az emberek? Mi keresni valójuk van egy mugli iskolánál? Vajon Rita Vitrol is itt van? Amúgy Rita Vitrol egy újságíró, a Reggeli Prófétánál dolgozik. Nem nagyon találkoztam vele, de ki nem állhatom. De mégis mi a szart keresnek itt?

Anya elköszönt tőlem, mert Hannát tovább vitte a sulijába. Az ajtón belépve, az aulában találkoztam Márkkal. A tegnapi eset után fura volt vele találkozni. Viszont most elmaradt a „Szia Sam", meg úgy bármilyen köszönés. Mégis mit vártam tőle? Felmentem a lépcsőn, és egyenesen az osztályterem felé vettem az irányt. Ahol most a folyosón nem volt se Barbi, se Dzseni. Mi a franc van most?

Az osztályba lépve nagyon meglepődtem. Ugyanis már az egész osztály bent volt, plusz az osztfő is. Aki ilyenkor tényleg nem szokott bent lenni. Ez egy kicsit kezd már ijesztő lenni.

-Jó reggelt! -köszöntem, majd leültem Dzseni mellé.

-Szia! -köszönt mindenki.

-Mi van, hogy Török is bent van? -fordultam kérdően Dzseni felé.

-Nem tudom. Amikor jöttem, akkor ő már bent volt. -mondta.

-Hmm.... Oké. -mondtam.

-Tanár úr, miért nincs kint egy lélek se a folyosókon? -kérdezte Krisztián.

-Mindjárt elmondom. -mondta Török, közben pedig valamit nagyon szorgosan írt.

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang