A szobába beérve gondoltam, hogy küldök anyának egy levelet, amiben kérem, hogy vegyen egy másik naplót. Azért levelet fogok küldeni, mert akkor ha megvette a naplót, visszaküldheti Kyrával, így folytatni tudom az írást. Mert már tényleg nemsokára be fog telni.
Az íróasztalhoz mentem, ahol elővettem egy pergament, és kezembe vettem egy pennát, majd elkezdtem írni a levelet.
Szia, anya!
Most azért írok neked levelet, mert meg szeretnélek kérni arra, hogy vegyél nekem egy új naplót, mert ennek nem kell sok, és be fog telni. És azért levelet küldök Kyrával, mert akkor vissza tudod majd küldeni vele a naplót. Ha elfogja bírni szegény.... Előre is köszi! Puszi, szeretlek!
Samantha
Mikor megírtam a levelet, elővettem egy borítékot, félbe hajtottam a levelet, és bele tettem a borítékba, lezártam, majd raktam rá egy pecsétet. Ráírtam a címet meg ezeket, majd Kyrát magamhoz hívtam, az ablakhoz mentem vele, a szájába adtam a levelet, és mondtam neki, hogy menjen anyához vele. Szegény, remélem nem lesz semmi baj vele, azért mert ekkora utat kell megtennie. És azt is remélem, hogy vissza tudja hozni a naplót, ha anya vesz.
Ezután az ágyamhoz mentem, elővettem a telefonomat, és a szokásos teendőmet tettem, vagyis néztem az Esernyő Akadémiát. Már egy részt megnéztem, és éppen a másodikat akartam indítani, amikor egy papírmadár repült az ölembe. Letettem a telefonomat, és felültem az ágyon. Kíváncsian a kezembe vettem a madarat, ami magától kinyílt, és láttam, hogy egy szöveg van rajta.
Kedves Samantha!
Sok szeretettel meghívunk téged a pénteki Griffendél partira. A buli holnap este 7 órakor kezdődik, és hajnalig tart. Piát és kaját szerzünk mi, ne aggódj, te csak magadat hozd. Ezt a bulit mi szerveztük. Ja, és reméljük, hogy tetszik ez a cuki levél, mert ilyet nem sűrűn fogsz látni tőlünk. Reméljük, eljössz.
Fred, George
Elmosolyodtam, amikor elolvastam. De biztos, hogy nem megyek el. Cuki meg minden, hogy engem is hívnak, de nem fogok elmenni. Egy az, hogy nem vagyok nagy ivós, kettő, nem akarom ott is látni, ahogy Fred és Angelina együtt jól szórakoznak. Úgyhogy én nem megyek. Majd a szobámban lazítok, és bulizok egyedül.
Láttam, hogy Ginny és Hermione is akkor olvasta el a levelet, úgyhogy gondolom mindenkinek egyszerre küldték el.
-Ti lesztek a bulin?- kérdezte Hermione pont akkor, mikor én akartam volna feltenni ezt a kérdést.
-Én biztos, hogy jövök.- mondta Ginny.
-Én nem megyek.- mondtam.
-Ne máááár Samantha, miért?- kérdezte Ginny.
-Mert nem vagyok piás, plusz elég szünetekben látni, hogy ők ketten milyen jól elvannak.
-Nem kell vele foglalkoznod a bulin. Ne félj jó lesz, lazítunk egy jót.- mondta, és próbált rávenni, hogy változtassam meg a válaszom, de nem sikerült.
-Nem! Nem fogok menni.- mondtam.
-Oh, legalább te gyere Hermione.- fordult könyörgően Hermione felé.
-Nem is tudom. Nem vagyok az a bulizós és ivós fajta.- mondta.
-Ne legyetek már stréberek.
-Nem is azt mondta, hogy a tanulnivaló miatt nem megyek.- mondta Hermione.
-Nem baj. Legalább te gyere már.- térdelt le Hermione elé. Mosolyogva néztem végig a jelenetet.
-Nem tudom, nincs kedvem.
-Ahj baszki, olyan unalmasak vagytok.
-Köszi.- nevettem el magamat.
-Nem érdekel.- fordult vissza Ginny.- Te akkor is jössz.- bökött Hermionéra, aki meg akart szólalni, de Ginny újra megszólalt.- Te pedig- bökött rám.- hmm..... téged majd ráveszlek.
-Nem fog sikerülni.- mondtam, majd kinyújtottam a nyelvemet.
-Figyeld meg, hogy de.- nyújtotta ki ő is a nyelvét.
-Megfigyelem, hogy nem.- nevettem fel. Milyen értelmes beszélgetés.
A "vitánkat" kopogás zavarta meg.
-Igen?- mondtam.
Nyílt az ajtó, és Angelina kukucskált be. Ez mi a jó büdös francokat akar.
-Sziasztok lányok, ti jöttök a holnapi bulira?- kérdezte.
Oh, hogy csak ez érdekli. Akkor nyugodtam mehet, mert én nem leszek ott, biztos, hogy ez érdekli. Hogy én leszek-e, de nem.
-Én igen.- mondta Ginny.
-Én is.- sóhajtott egy nagyot Hermione.
-Én nem.- mondtam nyugodtan.
Erre már felfigyelt. Oh, a kis ribi.
-Oh, tényleg? Kár....- sóhajtott. Hát persze....- És miért nem jössz?
-Mert nem vagyok bulizós fajta.- mondtam.
-Én se. De én már csak azért is megyek, mert Freddie meghívott.- mosolygott. Ez lenne egy önelégült mosoly?
-Minket is ő hívott.- mondta Hermione.
-Azért remélem meggondolod magadat.- nézett rám.
-Persze, majd még azért gondolkozok rajta.
-Jönni fog.- mondta Ginny.
Csak egy mosolyt kaptunk cserébe, és egy integetést, és már el is ment.
-Na, azért SE megyek.- mondtam, mikor már biztosra tudtam, hogy messze jár a szobától.
-Hagyd már Samantha. Direkt csinálja.- mondta Hermione.
-Jönnöd kell!!- mondta Ginny.
-Együtt van a bátyáddal, aki tetszik nekem, és mindketten ott lesznek a bulin.- néztem Ginnyre.
-Együtt vannak, de nem sokáig.
-Tessék? Ezt hogy érted?- kérdeztem.
-Ezt hogy érted?- kérdezte Hermione is.
-Szerintem tetszel Freddnek.- mondta.
-Együtt van Angelinával.- mondtam.
-Az nem jelent semmit.
-Csak azt, hogy szereti. Végülis az nem sok....- irronizáltam.
-Nem tűnik úgy, mintha szeretné.- mondta Hermione.
-Lehet, hogy nem tűnik úgy, de szerintem meg de.
-Vak vagy Samantha.- legyintett Ginny, és leült az ágyára.
De most ezt honnan veszik? Jó, van, hogy néha máshogy néz rám, de az nem azt jelenti, hogy bejövök neki, hiszen van barátnője. És én úgy látom, hogy szereti is, csak néha elege van belőle. Megértem, mivel Angelina elég akaszkodós. Olyan, mint egy cetli, baromi tapadós. Lehet, hogy ez lesz a titkos neve, ha beszélünk róla. A „cetli", ötletes.
Vacsora után csak lezuhanyoztam, tanultam egy kicsit, és utána beszélgettünk a lányokkal. Meg mondtam nekik, hogy együtt filmezhetnék, benne voltak az ötletben. Úgyhogy kerestünk a Netflixen egy jó romantikus filmet, és azt kezdtük el nézni. Azután még egy kis ideig beszélgettünk, most viszont lefekszek aludni, mert már késő van, és már a másik két lány is alszik, és csak én vagyok fent a szobában, és kussban kell, hogy legyek nehogy felébresszem őket. Úgyhogy most lefekszek aludni én is, majd holnap írok. Szia, Naplóm!
YOU ARE READING
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
RomanceA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...