26. rész -Lányokkal chat

302 25 0
                                    

Miután megebédeltünk, én felmentem a szobámba, mert beszélni akartam a lányokkal, hogy akkor hogy lesz, mikor jönnek át, egyáltalán átjönnek-e. Szerencsére éppen mindketten fent voltak, így írtam a csoportunkba.

Én: Hali.

Barbi: Hali.

Dzseni: Sziasztok.

Én: Akkor alszotok ma nálam?

Barbi: Nekem engedik anyáék, úgyhogy igen.

Dzseni: Én is mehetek. Szóval lesz egy csajos buli.

Én: Szuper. Akkor hozzatok pizsomát..... És ha tudtok valami jó romantikus filmet, akkor hozzatok, nézzünk CD-ről. Csinálunk egy igazi csajos bulit, házimozival.

Dzseni: Én viszek popcornt.

Barbi: Én pedig egy csomó édességet.

Én: De nekünk is van itthon.

Barbi: Nem baj, mi is viszünk.

Dzseni: És mi van Roxforttal?

Én: Semmi, marad nélkülem.

Barbi: Nem enged?

Én: Nem. Még mindig nem. És szerintem nem is fog.

Dzseni: De hiszen haza ment apukád, nem beszélt még vele?

Én: Nem hallottam.

Barbi: Mi van, ha ma fognak? Elvégre apukád azt mondta, hogy hétvégén megbeszélitek.

Én: Hát nagyon remélem. De szerintem anya makacsul megtartja a véleményét, és nem fog átengedni.

Dzseni: De lehet, hogy majd apukád beszél vele, és elmondja, hogy míg ő ott volt, akkor se volt semmi baj, mert nem esett baja, és még el. Szerintem rá fogja venni.

Én: És honnan veszed?

Dzseni: Megérzés. :)

Barbi: Lányok....

Én: Hmm..?

Dzseni: Hmm..?

Barbi: Néztem a neten magunknak ugyanolyan pizsomát. Pont van belőle 3,es a mi méretünk.

Én: És milyen?

Barbi: Unikornisos.

Én: Az cukiiii.

Dzseni: De milyen? Hogy néz ki? Küldj róla képet.

Barbi: Oké, várj linkelem.
Barbi: LINK

(Azt nyilván nem tudom leírni ide, vagyis berakni a linket, úgyhogy csak leírom, hogy linkelte)

Én: Enyém a lila.

Dzseni: Enyém a rózsaszín.

Barbi: Akkor enyém a kék. Ezt meg is beszéltük. Már rendelem is.

Én: Akkor lányok, hány óra körül jöttök?

Dzseni: Nekem anyáék majd elmennek valahova, mert dolguk van, szerintem én már 5-kor megyek. Otthon lesztek?

Én: Persze.

Barbi: Akkor megyek én is amikor Dzseni. Dzsenj majd várj meg, megyünk együtt.

Dzseni: Oké.

Egy ideig még beszélgettünk a lányokkal, hogy milyen filmet nézzünk meg, és Dzseni felsorolt rengeteg filmet, ami van nekik CD-n, úgyhogy már meg van mit fogunk nézni. A Miután című filmet.

Ezután úgy döntöttem, hogy elmegyek a Non Sropba, és veszek valamilyen édességet, meg chipset, hogy legyen estére, és ne csak a lányok hozzanaak. Igaz, hogy van itthon, de azért én még veszek pár dolgot.

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora