22. rész -Este

317 24 0
                                    

Mikor már láttam, hogy elég idő eltelt a sorozat nézéssel, kikapcsoltam a laptopomat, és indultam, hogy megyek zuhanyozni. 7 óra volt, de anya még nem jött haza. Hát igaza volt, hogy este fog. Lehet, hogy akkor amikor már aludni fogunk, mert volt már rá példa. De nem tudom, hogy miért kell olyan sokáig bent lennie.

A szekrényemhez léptem, és elővettem a pizsomámat. Megfogtam a telómat, mert néha zenével szoktam zuhanyozni, amikor kedvem van hozzá. Lementem a lépcsőn, majd beléptem a fürdőbe. A telefonomon beléptem a YouTube applikációba, és elindítottam egy zenét. Random rányomtam a „Sweater weather" című zenére. Levetkőztem, majd beleptem a zuhanyzóba.

-Oh, she knows what I think about
And what I think about
One love, two mouths
One love, one house
No shirts, no blouse
Just us, you find out
Nothing I really wanna tell You about no
'Cause it's too cold, whoa
For you here
And now, so let me hold, whoa
Both your hands in the holes of My sweater. -énekeltem egy tusfürdővel a kezemben, mintha egy koncerten én lennék az énekes. Szokásom....

Mikor végeztem a 15 perces zuhanyzásommal, imádom amikor a forró víz sokáig folyik a testemen, olyan nyugtató érzés, közben pedig koncertet adni a tusfürdőknek, meg egyéb dolgoknak, felöltöztem a drága pihe puha Mickey egeres pizsomámba. Mivel még nem vacsiztam, átmentem a konyhába, és a hutoben keresgélve, találtam makarónit, azt megmelegítettem magamnak és felmentem a szobámba.

8 óra körül jött anya is. Most per pillanat 9 óra van, nemrég mostam fogat, szerintem még egy kicsit sorozatozok, utána fekszek le aludni, mert nagyon fáradt vagyok. Kimerített a mai nap.

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora