Mivel ez az egész Fredes ügy elvette a figyelmemet, nem vettem észre, hogy közben valakinek neki megyek, csak mikor már megtörtént.
-Oh, nagyon sajnálom, nem figyeltem eléggé az orrom elé. Bocsánat, tényleg. Remélem nem esett semmi bajod.- szedte össze a könyveit a földről.
Kék nyakkendő, szóval Hollóhátas. Egy aranyos kis szőke lány.
-Semmi baj, én vesztem bele túlságosan a gondolataimba.- vakartam meg a fejemet.- Nagyon sajnálom, remélem nem ütöttelek meg nagyon.
-Nem, semmi baj.- mosolygott rám.
-Új vagy? Mert nem nagyon láttalak.- néztem rá kérdőn.
-Dehogyis.- nevetett fel halványan.- 11 éves korom óta ide járok, valószínűleg csak elkerültük egymást.
-Én viszont új vagyok.- mosolyogtam.- Most jöttem, vasárnap óta vagyok itt, hétfőn volt az első napom a suliban. Samantha vagyok amúgy, Samantha Pilcher.- mutatkoztam be mosolyogva, közbe nyújtottam az egyik kezemet.
-Luna Lovegood.- nyújtotta ő is a kezét, majd kezet ráztunk.
-Örülök, hogy megismerhettelek.- néztem rá kedvesen.
-Én is, de mennem kell, még tanulnom kell egy keveset.- mondta.
-Tanulni?- nevettem fel halványan.- De hiszen hétvége van. Ja, tényleg, ti Hollóhátasok imádtok tanulni, és elég okosak is vagytok. Oh, remélem ezzel nem mondtam semmi sértőt.
-Nem, dehogy.- bólogatott.- Mert igazad van. Most mennem kell, majd még beszélünk, szia.- intett, majd elindult egyenesen.
-Szia.- köszöntem el. Majd tovább sétálgattam az udvaron.
Ütköztem még pár ismerősbe, meg persze olyanba is, akibe nem szívesen tettem volna. Például itt van Pansy, akitől kaptam egy lesajnáló nézést, és ennyi. Miután eldöntöttem, hogy eleget szellőztettem a fejemet, visszamegyek a szobámba, ahol valószínűleg a lányok már ott vannak.
És igazam is lett, már az ajtó előtt hallottam, hogy a lányok beszélgetnek. Beléptem, majd mindketten egyből rám néztek.
-Na, mi a helyzet?- kérdezte Ginny.
-Semmi. Kicsit kiszellőztettem a fejemet.- válaszoltam.
-Nagyon megbántott?- kérdezte Hermione.
-Mi? Nem, csak nem gondoltam volna, hogy ezt kinézi belőlem. Miközben jól ismer. Vagyis amilyen jól megismert ez alatt a pár nap alatt.- mentem az ágyamhoz, majd leültem.
Kyra oda szállt hozzám, huhogott, majd hozzám bújt.
-Szia.- mosolyodtam el halványan, majd megpusziltam a feje tetejét.
-Figyelj, ha gondolod beszélek vele.- váltott komolyra Ginny.
-Nem kell. Nincsen semmi gond, mondom. Nem bántott meg, meg semmi, csak nem néztem volna ki belőle, hogy ilyet hisz. De inkább váltsunk témát.- mondtam, majd hátra dőltem az ágyamon, így Kyra a hasamra lépkedett.
-Most nem azért, de ha ennyit lesztek rosszban, és ennyit lesz köztetek "vita", akkor nem tudom milyen kapcsolat lesz köztetek. Próbálj felé kedvesebb lenni, és kimutatni az érzéseidet, hátha kapcsolni fog.- mondta Hermione.
-De nem mutathatom ki, hiszen barátnője van. És ha ki is mutatom, leesik neki, és ennyi, szépen és udvariasan vissza fog utasítani.
-Dehogy fog. Ne beszélj már hülyeségeket, képes lett volna veled megcsalni a barátnőjét.- jött az ágyamhoz Ginny.
-Ezt honnan veszed?- fordítottam oldalra a szememet, hogy szembe tudjak nézni vele.
-Hát emlékezz mit csináltál hajnalban.
-Rányomultam.- grimaszoltam.
-Pontosan.- mosolyodott el.
-De ebből nem tudod levonni, hogy megcsalta volna Angelinát velem.- vágtam értetlen arcot.
-Oh, dehogynem! Hiszen amikor rámásztál, és letapiztad, nem lökte el a kezedet, hogy van barátnője, és ne csinálj olyat, amit majd megbánsz. Úgyhogy valószínűleg simán benne lett volna.
-Oké, de mi van, ha nála is csak az alkohol hatott?
-Ők az évek alatt már kitapasztalták mennyit lehet inni úgy, hogy ne részegedj le, és semmi bajod ne legyen. Úgyhogy ők nem voltak részegek, inni ittak, de nem annyit.
-Oké, tegyük fel, hogy igazad van, akkor miért nem szakít Angelinával, és mondja el az érzéseit irántam?- ültem fel az ágyon. Így Kyra inkább elrepült, mert annyit izgek mozgok, hogy nem tud nyugodtan pihenni.
-Lehetséges, hogy nem biztos az érzéseiben. Mint te az elején, vagy csak nem tudja eldönteni, hogy ezek a jelek is olyanok, mint aminek ő gondolja.
-De nem értem, akkor is.......
„Kopp, Kopp"
-Tessék?- szólt ki Hermione.
-Csak mi vagyunk, Harry és Ron.- hallottam Harry hangját.- Bejöhetünk?
-Gyertek.- szólalt meg Ginny.
Nyitódott az ajtó, majd Harryék léptek be, kicsit félve, mintha valamelyikünkön csak egy törölköző lenne.
-Fiúk gyertek már. Mindenkin van ruha.- nevettem fel.
Majd bátrabban belépkedtek, és leültek a földre. Fogalmam sincs miért nem az ágyra, ők inkább a földre ültek.
-Mi a helyzet? Samantha miért jöttél el olyan gyorsan az ebédről?- nézett rám Harry.
-Nem fontos.- legyintettem a kezemmel.
-Összevesztetek?- kérdezte Ron.
-Kivel?- kérdeztem vissza.
-Freddel, nyilván.
-Nem. Mondom, hogy nincs semmi.
-Oké, ha nem akarsz erről beszélni, nem erőltetjük.- mondta Harry.
-Köszönöm.- néztem rájuk.
-Mindegy, szóval azért is jöttünk, hogy megkérdezzük, nem jöttök majd a Három Seprűbe?- kérdezte Ron.
-De, mert úgyis terveztük mára.- mondtam.
-Samantha, te nem ittál eleget a bulin?- nevettek fel a fiúk.
-Most egy vajsörtől nem halok meg....
-A bulin is ezt emlegetted. Csak egy pohár Lángnyelv whiskey-t iszol. Ebből lett vagy 6 pohár.
-Oké, oké. Ott egy kicsit túltoltam, de ígérem, hogy most nem lesz semmi ilyen.
-Jólvan, te tudod, akkor ha elkészültetek gyertek le a nappaliba. Ott várunk titeket.- mondta Harry.
-Jó, rendben.- mondta Hermione.
A fiúk elindultak, de az ajtónál még megálltak.
-És ne 2 óráig készülődjetek.- mondta Ron, majd kimentek az ajtón.
-Oh, dehogynem 2 óráig fog tartani.- nevettünk fel egyszerre.
Majd elkezdtünk készülődni. Én nem készülődtem olyan sokáig, mert csak felkötöttem újra a hajamat, és megigazítottam a sminkemet. A lányok pedig átöltöztek, majd mikor készen lettünk, kimentünk a nappaliba, ahol a fiúk a kanapén ültek a kandalló előtt, és a ropogó tüzet figyelték. Majd mikor lépteket hallottak, hátra néztek, majd mikor meglátták, hogy mi vagyunk azok, felálltak.
_______________________________________
Sokat kellett várni tudom, de újra itt van a folytatás. Mint mondtam ritkábban, de lesz. Kicsit unalmas lett a rész, de remélem örültök, hogy újra folytatódik. ❤
ESTÁS LEYENDO
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
RomanceA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...