53. rész

253 20 1
                                    

Elővettem a telefonomat, és hívtam Márkot, persze kamerát kikapcsolva.

-Szia.- köszöntem mikor felvette.

-Hol a francba vagy? Miért nem tudsz visszahívni, vagy írni? Mikor mentél el? Hova mentél? Miért nem szóltál?- zúdított rám egy csomó kérdést.

-Igen, neked is szia.- köszöntem újra.

-Kérem a válaszokat!

-Miért tartozom neked magyarázattal?

-Mert....

-Mert?

-Mert!- zárta le ennyivel.

-Londonban vagyok, egy másik suliban. Azért nem hívtalak mert nem volt kedvem. És nem szóltam, mert tudtommal nem tartozok neked semmi féle magyarázattal. Remélem mostmár örülsz, hogy kaptál a kérdéseidre válaszokat!

-Londonban? Londonba mentél el egy másik suliba?

-Igen!

-Normális vagy?

-Mi van? Miért ne lennék?

-Mert az baromi messze van. Gyere vissza a Szent Johannába.

-Mi van? Nem! Nem fogok vissza menni! Nagyon régóta ide akartam jönni, nem fogok vissza menni! Nem fogsz nekem parancsolni!

-Samantha!!

-Nem, és kész! Nem vagy az apám!

-Saman......

-Nem!!!!!! Amúgy is, milyen egy nagy paraszt vagy? Most komoly így átverted Hannát? Tudtam, hogy ezt fogod tenni. De ha nem tetszett, legalább nem mutattad volna ezt! Seggfej....

-Én...........

Nem vártam meg, azt amit mond, csak idegesen letettem.

Ledöltem az ágyba, és a hátamra fekve, a plafont kezdtem el bámulni.

-Szakítottatok?- kérdezte Hermione.

-Nem a barátom.- mondtam.

-Ja, bocsi, mindig elfelejtem.

-Semmi baj.

-Akkor szingli vagy?- kérdezte.

-Igen....

-Na és mond, ki tetszik?

-Senki.

-Naaa, biztos, hogy tetszik valaki. Innen? A Roxfortból?

-Öhm.... nem. Senki!

-Hagyd Hermione, nem akarja elmondani. Majd ha akarja, elmondja.- mondta Ginny. Amiért most nagyon hálás voltam.

Ezek után leszálltunk arról, hogy nekem tetszik- e valaki, vagy nem. Vajon jobban van Hanna? Majd beszélek vele is este.

Vacsora után (ahol Angelina megint Fred seggében volt, szerintem semmi esélyem) lefürödtem és pizsomába öltöztem, de nem az ágyba feküdtem, hanem kimentem a nappaliba, hogy ott telefonáljak apával. Szerencsére senki nem volt kint akkor, így egyedül lehettem. Oda sétáltam a 3 személyes kanapéhoz és leültem. És már hívtam is apát telefonon.

-Hi dad!  /Szia, apa/- köszöntem bele a telefonba.

-Hi darling! /Szia, drágám!/ I heard your voice a long time ago. /Régen hallottam a hangodat./

-I also yours. How are you? /Én is a tiedet. Hogy vagy?/

-Well. And you? Are you having a good time there? /Jól. És te? Jól érzed magadat ott?/

-Me too I am well. Yes, I feel really good here. And I have already cast a spell. /Én is jól vagyok. Igen, nagyon jól érzem itt magam. És már varázsoltam is./

-Indeed? This soon? And what was the first spell you learned? /Valóban? Ilyen hamar? És mi volt az első varázslat, amit megtanultál?/

-Wingardium LeviOsa.

- Oh, you can fly objects. For me, too, it was the first thing I learned. /Oh, akkor tudsz reptetni tárgyakat. Nekem is ez volt az első, amit megtanultam./

-I only know this one spell, but you all.
/Csak ezt az egy varázslatot ismerem, de te az összeset./

-Then you will learn them. /Majd megtanulod őket./

-Yeah, you're right. /Igen, igazad vam./

-I'm glad you're having a good time there. But now I have to go, I have work to do. /Örülök, hogy jól érzed magad ott. de most mennem kell, dolgom van./

-Now? /Most?/

-Yes. There are ones I haven't finished. Paperwork. /Igen. Van, amit még nem fejeztem be. Papírmunka./

-Okey, good job. Bye. /Oké, jó munkát. Szia./- köszöntem el.

-Thank you. Bye. /Köszi. Szia/- köszönt el, majd letette.

Gondoltam, ha már egyedül vagyok felhívom a lányokat is, éppen hívni akartam, amikor a fiúk részegéről jött le Fred. Nem akartam pofátlan lenni, hogy pont akkor telefonálok mikor ő is velem van, úgyhogy letettem magama mellé a telefon, és lenémítottam.

-Zavarok? Elmegyek, ha zavarok.- mondta.

-Nem, nem zavarsz. Gyere...... vagyis maradj csak nyugodtan.- mondtam.

Fred oda jött hozzám és leült mellém, én törökülésbe helyeztem magamat, és úgy ültünk csendben, és a ropogó tüzet néztük, ahogyan a nagy lángjai fellobbannak. Hú de költőies lettem. Változok ha már itt vagyok a Roxfortban. Tényleg, nagyon jól érzem magamat itt. Igaz, még csak 2 napja vagyok itt, de majd csak azt fogom észre venni, hogy már eltel 1 hónap, aztán még egy. Kb 1 órát lehettünk kint Freddel a nappaliban, persze beszélgettünk is, nem csak néztük a tüzet.
Aztán indultunk be, de a lépcsőn még utánam szólt.

-Cuki a pizsomád.- mondta.

-Köszi.- pirultam el. Amúgy azt a pizsomád hoztam el, amit otthon is használok a Mickey egereset, mert imádom. És úgy látszik valaki szerint cuki. OMG.

Mikor beértem a szobába, a lányok felvont szemöldökkel néztek, mivel vigyorogtam mint a vadalma. Csak legyintettem, és bementem a fürdőbe. Miközben megmostam a fogamat írtam a lányoknak, hogy kerek 1 órát beszélgettem Freddel, úgy, hogy kettesben voltunk, és, hogy azt mondta a pizsomámra, hogy cuki. Mindjárt jöttek a válaszok.

Dzseni: Megvan köztetek a kémia.

Barbi: Szerelem van a levegőben. Szerintem te is tetszel neki!

Jól estek ezek a cuki üzenetek, de nem akartam írni nekik, hogy lehet, hogy Fred együtt van Angelinával. Úgyhogy másfelé tereltem ezután a témát.

Mikor úgy ítéltem, hogy kellőképpen sokat beszéltem a lányokkal, és ideje aludnom, elköszöntem tőlük, és most fogok majd aludni, úgyhogy szia Naplóm!

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt