Mikor az asztalhoz értem, szétnéztem, hogy vajon van-e olyan ital, ami nem olyan erős. Nem nagyon volt, csak a vajsör, úgyhogy fogtam egy műanyag poharat és öntöttem magamnak.
-Hé, minden oké?- csatlakozott hozzám Hermione és Ginny.
-Ha van hullazsákotok, akkor igen.- mondtam neki, közben Angelinát figyeltem.
A lányok oda néztek ahova én.
-Nincs, de megoldjuk egy szönyeggel vagy egy pléddel.- szólalt meg Ginny.
Amire mind a hárman felnevettünk.
-Megteszi az is.- mondtam.
-Meghoztuk a társast.- hallottam George hangját.
-Lányok nem jöttök?- nézett felénk Fred.
-De, mindjárt.- válaszolt Ginny.
-Bírni fogod a társaságát?- kérdezte Hermione.
-Megpróbálom. De ha netán azt látjátok, hogy készen állok megfojtani, akkor fogjatok le.
-Meg lesz.- nevetett fel Ginny.
Visszamentünk a többiekhez, ahol már lent a földön ültek a többiek, és a társast is kipakolták. Amikor arra mentünk, Angelina akkor ült le Fred mellé, de ahogy láttam az ölébe akart, de mégse tette. Hát jól is tette!
-Na akkor kezdjük. Aki akar játszani most jöjjön, van még egy hely, mert csak 10-en lehet játszani.- kiabálta el magát George, de senki nem jött, mindenkit inkább a zene, a pia és a kaja érdekelte.
-Akkor kezdjük.- mondta Harry, és kezébe vette az játékszabályt.
-Ki játszott már ezzel?- kérdezte Ginny.
-Úgy látom senki.- mondtam, mivel senki nem szólalt meg, vagy emelte volna fel a kezét.
-Fred, George, ti se?- kérdezte Hermione.
-Nem. Ezt Roxmortsban láttuk, és gondoltuk, jó lesz a bulira.- mondta Fred.
-Harry, lássuk a játékszabályt, mond, mit ír?- fordult felé Ron.
-Oké, mondom. A szabály az, hogy vannak a kártyák, amiken személyek vannak, és van ez a nyíl.- mutatott rá az egyik tárgyra, ami a játékhoz tartozik.- Valaki ezzel pörget, mondjuk Ginny, és ha a nyíl Samanthára esik, akkor húz egy kártyát, és mesélnie kell az adott személyről, aki a kártyán van. De ehhez van a homokóra, mikor elindítottuk az időt, akkor Samantha elkezdheti a mesélést a személyről. Ja de várjatok, ez nem is mugli játék, most veszem észre.
-Mondtuk, hogy Roxmortsban vettük.- mondta Fred.
-Oké, akkor ha mindenkinek világos a játék, kezdhetünk.- mondta Lee.
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy a társasjáték neve, amivel játszunk, „Találd ki, hogy ki vagyok".
(Írói.megj: Ezt a társast én találtam ki, a nevét is és a szabályt is. Ha gagyinak tűnik, akkor bocsi)
-Jó, akkor ki kezdi?- kérdezte Harry.
-Kezdek én.- mondtam.
-Oké Samantha, akkor húzz egy kártyát.- mondta Ginny.
-Oké, akkor lássuk.- húztam egy kártyát, majd megnéztem. Ez baromi könnyű, Ollivandert húztam. Ja, és amúgy mozognak a képek a kártyákon.
-Oké, akkor kezdem.- szólaltam meg újból.- Ő készítette mindannyiunk pálcáját.
-Ollivander.- mondták egyszerre a többiek.
ESTÁS LEYENDO
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
RomanceA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...