Február 2. Kedd:
Kedd reggel nem kellett, hogy anya ébresszen, mert tegnap este raktam ébresztőt fél 7-re. Így amikor reggel bejött, hogy szóljon, már fent voltam és ültem az ágyban magam elé bámulva.
-Samantha! -nyitott be anya a szobámba. -Áh, látom fent vagy.
-Aha.... -dünnyögtem, majd egy nagyot ásítottam. Sose szerettem korán kelni, de nem így nagyon tudtam.
Kikeltem az ágyamból. Oda mentem az ablakhoz, elhúztam a függönyt, majd felhúztam a redőnyt. Meglepetten néztem ki az utcára. Ugyanis esett a hó. Vagyis inkább csak egy kicsit havazott, de nem volt vihar szerű. Na mindegy, úgy látom melegen kell öltözni. Gyorsan bevetettem az ágyamat. Majd ráterítettem a plédemet, és ráraktam a díszpárnáimat meg a plüsseimet. A ruhásszekrényemhez léptem, és szokás szerint, dúrni kezdtem a ruháimat, hátha találok benne valami meleget, de mégis jól kinézőt. Végül nem volt olyan, úgyhogy egy szakad farmer mellett döntöttem (télen a legjobb ilyet hordani), és egy has felső mellett. A fehérneműs szekrényemből pedig kivettem egy fehér trikót, azért még se fagyjak meg a has felsőben, plusz egy rózsaszín melltartó. Megint nagyon kreatív összeállítás, nem szoktam nagyon színesekben járkálni, mint pl: sárga, lila, rózsaszín. Én inkább vagyok az a lány, aki fekete, fehér, világoskék színekben jelenik meg akárhol is. A telefonomat megfogtam az éjjeliszekrényemről, mert most kedvem volt zenével készülődni.
Lesétáltam a lépcsőn, és a lépcső végében láttam, hogy anya megint a konyhában van. (Ami a lépcsőnél jobbra van). De most laptop is volt nála.
-Mit csinálsz anya? -kérdeztem mielőtt balra fordultam volna, hogy a fürdőbe menjek.
-Dolgozok. -mondta.
-Miért nem telefonálsz? Azt szoktál. -mondtam.
-Mert egy fontos e-mailt kell írjak egy ügyfelemnek. -mondta.
Nem is említettem, anya ügyvéd. Elég sok dolga van. De legtöbbször otthon dolgozik.
A fürdőbe siettem, majd bezártam magam mögött az ajtót. A mosdókagylóhoz mentem, és hideg vízzel arcot mostam. Jól esett, mert felfrissítette az arcomat. És legalább valamennyire felébredtem. Valamennyire. Megfogtam a telefonomat, és elindítottam egy zenét, a letöltött zenék közül. A „Bubblegum bitch"-re esett a választásom Mariana and the Diamonds-tól. Imádom ezt a számot. Elkezdtem öltözni, majd mikor készen lettem elkezdtem fésülni a hajamat. Jó döntés volt trikót is felvenni, mert ahogy emeltek a kezemet, kilátszódott a hasam. Mikor ezekkel végeztem, egy random ötlettel levettem a hajvasalót a polcról, és bedugtam a konnektorba. Míg az melegedett megcsináltam a sminkemet (szempillaspirál, tus, és szájfény), közben pedig újból indítottam a zenét. Majd elkezdtem kivasalni a hajamat. Amit amúgy nem szoktam, csak most kedvem volt hozzá.
-Oh dear diary, I met a boy
He made my doll heart light up with joy
Oh dear diary, we fell Apart
Welcome to the life of Electra Heart. -énekeltem a zene szövegét hangosan, miközben vasaltam a hajamat.A nagy koncertemet, kopogás zavarta meg.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
RomantizmA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...