58. rész- Hanna bemutatása a lányoknak

251 19 0
                                    

-Ezt még egyszer meg nem merd csinálni Kyra! Ne menj többet hozzá!- szóltam újból Kyrára amikor már a szobában voltunk, utána pedig az ablakhoz repült ahol mindig szokott lenni.

Mivel csak egyedül voltam a szobában, gondoltam, hogy felhívom Hannát, hogy otthon mizu van.

-Szia.- vette fel egyből a telefont, gondolom a kezében volt a telefon. Amúgy instán indítottam videóhívást.

-Szia.- köszöntem.- Mizu arra?

-Semmi. Anya a nappaliban TV-zik, én meg az előbb beszéltem Esztivel.- mondta.

-Tényleg, hogy van Eszti? Régen találkoztam vele.- Eszter Hannának a legjobb barátnője.

-Jól van.

-Add át majd üdvözletemet.

-Oké, majd átadom. De mesélj, veled mizu?

-Szerelem és féltékenység keveréke.

-Oké, az elsőt értem, de a másodikat nem.

-Hát az van, hogy ma megtudtam, hogy a drága szerelmem, Fred, egy másik lánnyal kavar. Nincsenek együtt, elvileg, hanem csak kavarnak.

-This bitch. /Ez a kis ribanc/- kezdett el angolul káromkodni.

-Hanna!- szóltam rá, de azután elnevettem magamat.

-Mi az? Fogadni merek, hogy nem kedveled azt a csajt.

-Hát nem. Már első napon megutáltam, mert úgy a seggében volt Frednek, már akkor. De akkor se beszélj csúnyán!

-Oké, de ne mond el anyának.

-Jólvan.

-Én amúgy halál komolyan azt gondoltam, hogy te odaérsz és alig 2-3 nap múlva már Freddel leszel együtt.

-De amint látod nem....- sóhajtottam egy nagyot.- De hátha ad egyszer nekem is egy esélyt.

-Ne szomorkodj Samantha, lehet nem ő az igazi, de akkor majd jön helyette más.

-De nekem ő az igazi. Vagyis azt hiszem. Bakker már első napon féltékenykedtem Angelinára. Nekem Fred tetszik, de neki meg egy másik lány.

-Próbálj nem rá gondolni Samantha, mert ha így folytatod, hogy folyton csak féltékenykedsz, akkor rontani fogod átlagodat, vagy hogy működnek ott a dolgok.

-Hidd el Hanna, attól még figyelek az órákra.

-De ha így folytatod akkor le fogsz szarni mindent, és még az órákat is, és nem fogsz tanulni, meg bla.. bla.. bla....

-Várjunk csak!- esett le.

-Mi az?

-Te most magadról beszélsz!

-Mi? Nem! Dehogy!

-Dehogynem.- nevettem fel.

-NEM!

-De de! Nagyon elvette az eszedet Márk, és rontottál a suliban. És azért szóltál rám, nehogy elkövessem azt amit te.

-Jó, lehet.

-Lehet?- nevettem fel újból.

-Biztos! De ez nem vicces. Én miatta rontottam, és neki egy tök másik csaj kell.

-Még mindig nem tudod, hogy ki az a lány?

-Nem, de ha megtudom megfolyton, biz Isten!

-Oké, segítek.- nevettem fej újból.- De ugye most már mindent helyre hoztál, és nem állsz semmiből bukásra vagy ilyesmi.

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ