Hoztam egy extra hosszú részt, remélem tetszik. Jó olvasást! ❤☺
___________________________________________A vonatállomáson Hagrid ment nekem egy jegyet venni, majd a kezembe nyomta. Amit én gyorsan elolvastam. 9 és ¾-dik vágány? Ez valami vicc? Van olyan? Biztos, hogy apa is eddig ott ment? Vagy mi van?
-Hagrid, szerintem valami hiba történt. Mert ez 9 és ¾-dik vágányt ír. De olyan nincs, nem?-néztem fel a jegyről.
És senki nem volt már ott mellettem.
-Hagrid?-kérdeztem, és valószínűleg most azt hitték, hogy magamban beszélek.
Keressem meg a 9 és ¾-dik vágányt? Van egyáltalán olyan? A csomagjaimmal elkezdtem sétálni, és kerestem ahova nekem el kellene jutnom. 9 és ¾-dik....
-9............10..........-néztem a vágányokat, de sehol nem láttam 9 és ¾-diket.
Megláttam egy ott dolgozót, és gondoltam, hogy kérek segítséget tőle.
-Elnézést....-szóltam neki, majd rám figyelt.-Meg tudná mondani, hogy merre van a 9 és ¾-dik vágány?
Felhúzta a szemöldökét.
-Kislány, te most viccelsz velem? Nincs olyan, hogy 9 és ¾-dik vágány. Másokkal viccelődj így, ne pedig velem.-mondta.
-Elnézést, akkor biztos elnéztem....-motyogtam.
-Biztos....-motyogta, majd elfordult, mert egy idős hölgy segítséget kért tőle.
Most mégis mihez kezdjek? Mindjárt lekésem a vonatot. Ott álltam tétlenül, és vártam a csodát. Hátha egyszer megérkezik....
-Ron.....Ginny.....siessetek, vagy különben lekésitek a Roxfort Expresszt.-hallottam egy hölgynek a hangját.
Roxfort Expressz? Valaki Roxfort Expresszt emlegetett? Ez az én emberem. Tényleg egy csoda érkezett most.
Oldalra néztem, és egy nagycsaládot pillantottam meg. Pontosabban egy anyukát és négy gyereket. Mindegyik vörös hajú volt. Várjunk csak..... Az ott..... Fred? Jobban megnéztem, és igen, én Fredet láttam meg. Nekik nem a suliban kéne lenniük?
Oda mentek a 9 és a 10-dik vágány közé, és....
-Elnézést..-motyogtam, mert véletlenül elálltam az utat egy úr elől. Mikor visszafordultam már senkit nem láttam. Voltak nincsenek. Eltűntek. Remek, most hogy fogok a vonathoz jutni. Gondolkozz Samantha, gondolkozz!! Mikor utoljára láttam őket, a fal előtt álltak, mikor visszafordultam már nem. Vajon a fal mágikus? Vajon ott mentek át? Nézzem meg a falat?
Oda sétáltam a falhoz, a cuccaimmal. Most vajon azon kéne átmenjek? Akkor szó szerint fejjel fogok menni a falnak. Mindegy, egy próbát megér. Max ha nem azt kéne csinálni, kapok egy agyrázkódást, az bele fér....
Lendülettel futottam a falnak, és azta, átjöttem és itt van a fal mögött a Roxfort Expressz. Amit ha nem sietek, akkor le fogok késni. Futó lépésekben siettem a vonathoz, a cuccaimat oda adtam egy úrnak, aki azt mondta majd felviszi őket, viszont a hátitáskámat és Kyrát én felvittem.
A vonaton sétáltam, és be néztem egy-egy kabinba ahol néhol ül egy-egy gyerek.Gondolom valami dolguk volt, hogy most jönnek, és ha jól látom pár elsős is volt, gondolom olyanok mint én. Később tudtak csak jönni, de majd kiderül.
Beültem egy teljesen üres kabinba, és Kyrát magam mellé helyeztem el. A táskámból elővettem egy könyvet, -amit még otthon pakoltam be-, és azt kezdtem el olvasni.
ESTÁS LEYENDO
Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)
RomanceA nevem Samantha Pilcher (ejtsd: Filcser). 16 éves vagyok, és Budapesten a Szent Johanna Gimnáziumban tanulok. Anyukámmal, apukámmal, a húgommal és a macskámmal lakunk egy kertes házban. Azért angol nevem van, mert apukám angol, és anyukám magyar. Ő...