16. rész -Rita a sulinkban??

381 23 5
                                    

Így vasárnapra hoztam nektek egy hosszabb részt. Remélem tetszik. ❤❤
___________________________________________

-Na szóval. -szólalt meg egy pár perc múlva. -Valamilyen oknál fogva, meglátogatta egy híres újságíró a sulinkat. És szeretne az igazgatóval egy interjút készíteni. Ha jól tudom, már megy is.

-De ki ez a híres újságíró? -kérdezte Reni.

-Rita Vitrol. -mondta, én meg azt hittem, hogy a saját nyálammal meg fogok fulladni. Mi van? Rita Vitrol? Itt???? Minek?

-És mit csinál itt? -kérdeztem.

-Azt mondta, hogy szeretne egy interjút készíteni az igazgatóval. Mert Magyarország legjobb gimnáziumaihoz látogat el. És az első legjobbnak tartja a Szent Johanna Gimnáziumot. -mondta.

-Ugyan, semmit nem tud a sulinkról az a görény.... -motyogtam.

-Mit mondtál Samantha? -fordult kérdőn felém Török.

-Öhm.... Semmit. -mondtam.

Mi van? Interjú a legjobb suli igazgatójával? Ennél szarabb kifogást még nem hallottam. De akkor vajon mit akar? Mi a célja annak a nőnek? Majd kiderítem!

-Tanár úr mehetünk tesire, mert mindjárt becsengetnek. -szólalt meg Bence.

-Persze, menjetek csak. -nézett a karján lévő órájára Török.

Mindenki a szekrényhez lépett ahova a tornazsákok vannak bedobálva. Megfogtuk a sajátunkat, és már futottunk is a tesi terembe. Lementünk a lépcsőn, egyenesen a tornaterembe. Én meg közben azon gondolkoztam, hogy mégis mi a francot keres itt Rita?

Az öltözőben szótlanul öltöztem. Ami fel is tűnt a lányoknak. Mert általában én vagyok a dumagép az öltözőben.

-Minden oké veled Samantha? -kérdezte Dóri.

-Persze. Miért ne lenne? -kérdeztem vissza.

-Olyan szótlan vagy. -mondta Barbi.

-Ja, csak ismerem ezt a Ritát, és nyomasztó, hogy itt van. -mondtam.

-Miért? -kérdezte Dzseni.

-Majd elmondom.

Az öltözőből kilépve, láttuk, hogy a tanár éppen akkor jött, úgyhogy gyorsan siettünk a terembe, és sorba álltunk.
Nagytól a kicsiig. Én valahol a közepén vagyok. Nem vagyok se nagy, se kicsi. :)

-Jó reggel gyerekek! -köszönt Oláh tanár úr.

-Jó reggelt! -köszönt egyszerre az osztály.

-Nos.... Mivel késtetek így 5 kör futással kezdünk. -mondta.

-De tanár úr maga is késett. -szólt Dominik. Oh, hogy nem tudja befogni a száját.

-Jólvan.... Mivel feleselsz kisfiam, ezért egy suli kör. -mondta.

Na ne....

-Ne máááár. -nyafogott mindenki.

-Talán akarjátok, hogy kettő legyen? -kérdezte.

-Nem.... Nem.... Nem. -mondta mindenki egyszerre.

-Akkor nyomás kifele. Mert azzal telik el a fél óra, hogy nyafogtok. Gyerünk. Mozgás, mozgás! -mondta, közben kettőt tapsolt.

Úgy utálom a suli köröket. De komolyan, ki szereti?

-Köszi Domi.... -veregettem meg a hátát kifele menet.

Egy szomorú mosollyal nyugtázta, hogy most miatta szívott az egész osztály.

-Tanár úr, jobbra vagy balra induljunk? -kérdezte Marcell.

-Merre akartok? -kérdezte vissza Oláh.

-Egyértelmű, hogy jobb. -mondta Borka.

-Igen. -mondta mindenki. -Arra akarunk.

Hogy miért pont jobbra? Egyszerű a válasz. Mert arra rövidebb.

-Jólvan. Akkor nyomás. Aki 5 perc alatt megcsinálja, kap egy 5-öst.-mondta.

Nekem azért annyira nem kell az az 5-ös tesiből. Persze majd 5 perc alatt lefutom a suli kört. Hol él Oláh?

___________________________________________

Ti is így vagytok a suli körökkel mint Samantha?
Én így vagyok, nagyon nem szeretem a suli köröket.

Egy Weasley-be esve (Fred Weasley ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang