2 Ay Sonra
''Sana'' dedi Ji-yong oldukça sinirli bir şekilde.
''Üstüne basa basa'' dedi ve elinde ki buzu Seungri'nin gözüne bastırdı ama bu hareketle Seungri neredeyse çığlık atmıştı.
''Benimle küfürlü konuşma diyor bu adam!'' dediğinde sakinleşmek için çaba harcıyordu.
''Neden 's**m yeter' diye bağırıyorsun?! BİR DE BAĞIRIYORSUN?!'' dediğinde Seungri gözlerini devirmişti.
''Bana kızı olduğunu söyledi?'' dediğinde Ji-yong elinde ki buzu yere düşürmüştü.
''Ne?''
''Evet, beş yaşındaymış şu an'' dedi Seungri buzu yerden alıp kendi gözüne geri koyarken.
''Ama siz bir kaç kere dışarı çıktınız?'' dedi Ji-yong garip bakışlarla.
''Evli miymiş?'' dediğinde Seungri omuzlarını silkmişti.
''Bilmiyorum ama bunu öğrenince tabi ki kavga ettik yani, benim de ağzımdan kaçtı''
''Ne desem bilemedim''
''Yargısız infaz yapıyorsun'' dedi Seungri ama o sırada kapı açılınca ikisi de susmuştu.
''Ji-yong?'' dedi Young-bae içeri girerken.
''Geliyorum'' dedi Ji-yong pek emin olamayarak ama Seungri açık olan gözünü devirmişti.
''İyi eğlenceler size'' dediğinde Young-bae de bir kaşını kaldırarak gözüne buz tutan çocuğa doğru baktı ve yavaşça odanın içinde ona doğru ilerledi.
''Sen iyi misin?'' dediğinde hem Ji-yong hem Seungri oldukça şaşırmış bir şekilde birbirlerine bakmışlardı.
''İyiyim'' dedi ama Young-bae onun elinde ki buzu aldı birden ve mosmor olan gözüne doğru baktı.
''Gözünü aç'' dediğinde Seungri yutkunmuştu ama asıl patronların kim olduğunu bildiği için yavaşça açtı gözünü. O gözünü açınca Young-bae'nin bile yüz ifadesi hatırı sayılır bir şekilde değişmişti. Seungri'nin gözünün için o kadar çok kanlanmıştı ki göz bebeği resmen yok olmuştu.
''Sağlam gözünü kapat'' dedi Young-bae ve Seungri derin bir nefes alarak sağ gözünü kapattı.
''Bu kaç?'' dedi eliyle bir sayı göstererek ama Seungri cevap vermedi.
''Seungri-''
''Bilmiyorum'' dedi Seungri derin bir nefes alarak.
''Çünkü göremiyorum'' Ji-yong'ın iki eli birden ağzına giderken Young-bae derin bir nefes almıştı.
''Tamamen simsiyah mı?'' dediğinde Seungri derin bir nefes alarak kendine işkence etmeyi kesti ve sol gözünü kapattı yavaşça.
''Sadece renkler seçiliyor o kadar''
3 Gün Sonra
''Canımı yakıyorsun''
''O zamana bana direnme?'' dedi Seung Hyun onun kolundan çekiştirerek.
''Ama hiç bir şey yapmadım ve beni öncekinden de altta olan bir yere götürüyorsun'' dedi Seungri artık dayanamayarak hıçkırdığında. O hıçkırdığı zaman Seung Hyun kaşlarını kaldırarak durmuş ve kolundan tuttuğu çocuğa doğru dönmüştü.
''Pekala'' dediğinde çok şaşkındı çünkü üç-dört aydır ilk defa onun ağladığını görüyordu, başından geçenleri anlatırken bile ağlamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | TOPRI
Fanfictionİki ergen bir arkadaş gecesinde işletmeye çalıştıkları numaranın başlarına nasıl bir dert açacağını nereden bilebilirdi ki? Bu hikaye yaş sınırlaması ve rahatsız edici ögelerle şiddet içermektedir. Lütfen boş atmayın ve rahatsız olacaksınız okumayın...