''Bizimle uyu! Bizimle uyu! Bizimle uyu! Ne olursun RiRi'' dedi küçük kız onun elini oldukça sıkı bir şekilde tutarken.
''Ama-''
''Ne olur, ne olur, ne olursun!''
''Çiçeğim baban-'' Seung Hyun sırıttı.
''Bana fark etmez'' dediğinde Seungri açıkta olan gözünü devirmişti.
''Tamam ama izin ver üzerimi değiştireyim?'' dediğinde Hyo-chan yatakta ayağa kalkıp Seungri'ye sarıldı.
''Teşekkür ederim'' dediğinde Seungri beline sarılmış olan kızın saçlarına ufak bir öpücük kondurdu.
''İstersen benim pijamalarımdan giyebilirsin, bir daha aşağıya inme'' dedi Seung Hyun gözüne gözlüğünü takıp telefonunu açarken.
''Tamam'' dedi Seungri ve küçük kızı yavaşça bıraktı.
''Hemen geliyorum'' deyip önce dolaba doğru adımladı ve hemen rastgele bir takım alarak odanın için de ki banyoya doğru ilerledi.
''Sanırım üvey baba adayını bayağı bir sevdin?'' dedi Seung Hyun telefonuna bakarken.
''ÇOK TATLI! PANDAYA BENZİYOR! BEN PANDALARI SEVERİM'' dediğinde Seung Hyun gülümsemişti.
''İyi de anlaştınız sanırım?'' deyip telefonunu komodine bıraktı ve kızına doğru döndü.
''Biliyor musun ne istersem yaptı, hiç of bile demedi ve hepsi de kızsal şeylerdi! Başta senden korktuğu için olduğunu düşündüm ama bence senden hiç korkmuyor! Yani benimle zaman geçirmek için yaptı hepsiniii!'' dediğinde Seung Hyun gülümsemiş ve kızının uzanması için kolunu açmıştı.
''Onu sevmene sevindim'' dedi Seung Hyun ama o sırada banyonun kapısı açılınca ikisi de sessizleşmişti. Seungri yavaşça yatağa doğru ilerledi ve uzandı ikisinin yanına.
''Uyku saatime biraz zaman var! Bu da hep beraber Barbie izleyebiliriz demek!''
''Hyo-chan!'' dedi Seung Hyun kaşlarını yine yalandan çatarak.
''Aman aman karizman çizilmesin! Ben RiRi'mle izlerim.'' dedi ona doğru döndü küçük kız.
''İzleriz değil mi?'' dediğinde Seungri yine gülümsemişti. Bu kız o kadar pozitifti ki insanın gülümsememesi elden bile olmuyordu.
''İzleriz çiçeğim''
''Azıcık örnek al baba, azıcık'' dedi ve trip atar bir şekilde onun kolundan kalkıp ikisinin arasından çıktı. Daha sonrasında açıkça Seungri'nin sol tarafına geçtiğinde Seung Hyun kaşlarını kaldırmıştı.
''Satışa mı geldim?''
''Umurumda değil! Biz RiRi ile Barbie izleyeceğiz'' dedi ve açıkça Seungri'nin koluna doğru yattı küçük kız ama Seungri yanına dönüp açıkça dil çıkarttığında Seung Hyun gözlerini devirmişti. O ikisi duvarda ki televizyondan rastgele bir Barbie filmi açarken Seung Hyun telefonuna geri dönmüştü.
''Bunu hiç izlememiştim!'' dedi Hyo-chan.
''Bende izlememiştim, beraber izlemiş oluruz!'' dedi Seungri en az onun kadar heyecanlı gibi dururken. Seung Hyun ise aslında onun asla o filmle ilgilenmediğini tabi ki biliyordu.
Yaklaşık bir saatin sonunda nedensizce kendisi de onlarla birlikte kendisini bu filmi izlerken bulmuştu aslında.
''Bu adamın kim olduğunu anlamadım'' dediğinde Seungri ona doğru bir bakış atmıştı.
''Prensese aşık bir adam''
''O yüzden mi elmasları gizliyor?''
''Evet''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | TOPRI
Fanfictionİki ergen bir arkadaş gecesinde işletmeye çalıştıkları numaranın başlarına nasıl bir dert açacağını nereden bilebilirdi ki? Bu hikaye yaş sınırlaması ve rahatsız edici ögelerle şiddet içermektedir. Lütfen boş atmayın ve rahatsız olacaksınız okumayın...