Kural 21; Pişman olduğum bir konuda özür dilemekten gocunmayacağım.

62 7 19
                                    

Seungri yatakta yatarken Seung Hyun dayanamamış onun yanına gelmişti. Vicdanı o kadar sızlıyordu ki, harika giden bir ilişkiyi öyle bir darma duman etmişti ki ne yapacağını asla bilemediği bir durumdaydı.

''Belini ovmamı ister misin?'' dediğinde Seungri sadece kaşlarını kaldırıp ona bakmıştı.

''Hayır?'' Seung Hyun derin bir nefes aldı.

''Boynunu?''

''Hayır?''

''Peki yiyecek ya da içecek bir şeyler ister misin?''

''Hayır?'' Seungri onun sadece yüz ifadesinden tabi ki anlıyordu bir şeyleri ama komaya girmenin eşiğinden dönmüş biri olarak onu zorlamaya hakkı olduğunu düşünüyordu çünkü her ne kadar haklı olursa olsun kendisine böyle davranmamalıydı.

''Peki sadece burada, ayak ucunda otursam?'' dediğinde Seungri gözlerini devirdi ve omuzlarını silkti. Seung Hyun ve bir şeyleri sorarak yapmak, bu geçtiğimiz üç yıllık peri masallarında bile böyle olmamıştı ama pişmansa buna katlanacaktı. Daha sonrasında aklına gelen şeyle derin bir nefes aldı.

''Benim için bir şeyler yapmak istiyorsun değil mi?'' dedi neredeyse duyulmayacak kadar kısılmış olan sesiyle.

''Evet'' dedi Seung Hyun hiç tereddüt etmeden.

''Muhtemelen Daesung'la olan problemini sorsam da anlatmazsın. Anlatacak olsan beni komalık etmeden önce de anlatırdın'' dediğinde Seung Hyun derin bir nefes almakla yetinmişti.

''Benden ayrılmak istiyor musun?'' dedi Seungri oldukça ciddi bir şekilde.

''Yani ilişkinin gidişatı konusunda ne düşünüyorsun?''

''Senden ayrılmak falan istemiyorum. Saçmalama''

''Tedavi olmanı istiyorum Seung, bu ilişkinin devam etmesini istiyorsan tedavi olacaksın''

''Ri...''

''Son sözüm bu. Eğer hayır istemiyorum dersen eğer bilmeni isterim ki bende bu ilişkiye devam etmek istemiyorum'' dediğinde Seung Hyun derin bir nefes almıştı.

''Sana zarar vermeyecek kadarına tamam ama tamamen geçmemesi gerekiyor''

''Diğerleri umurumda bile değil. Ben sadece kendimle ve kızımızla ilgileniyorum''

''Tamam'' dedi Seung Hyun gülümsemeye çalışırken. Seungri ise oldukça şaşırmıştı onun bu kadar kolay kabul etmesine. Bu yüzden herhangi bir şey söylemeden tekrar çalan şarkıyı oynatmış ve telefonuna geri dönmüştü.


Ji;

Ne dedi?


Ri;

Tamam dedi


Ji;

Zorlamadı mı?


Ri;

Hayır

Şaşırdım bende


Ji;

Seni gerçekten sevdiğine inanmayı o kadar çok istiyorum ki tekrardan

Ama bazı görüntüler aklımdan çıkmıyor


Ri;

WRONG NUMBER | TOPRIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin