1 Ay Sonra
''Bunu yapmak istediğinden emin misin?'' dedi Seung Hyun karşısında dimdik duran çocuğa bakarak.
''Eminim'' dedi Ji-yong.
''O zaman arkandayım'' dedi Seung Hyun ve kendi sevgilisine doğru döndü.
''Sen bunun altından kalkabileceğine emin misin?'' dediğinde Seungri gözlerini devirmişti sadece.
''Böyle dersen kendimden emin olamam''
''Tamam tamam'' dedi Seung Hyun gülümseyerek.
''Diplomasız avukat''
''Ha-ha-ha'' dedi Seungri sadece ama Seung Hyun kollarını açtığında yavaşça sarılmıştı ona.
''Neyse'' demişti bir kaç saniye sonra ondan ayrılırken.
''Gideyim de en yakın arkadaşımı onu aldatan şerefsizden boşayayım'' ve Seung Hyun yine yutkunamadığını hissetti.
*
Seungri, Jiyong ve Seung Hyun'u şirkete bıraktıktan sonra -Seung Hyun ona bir iş vermişti sırf Young-bae'ye kanaat getirmek zorunda kalmasın diye ve Ji-yong kesinlikle minettardı- kendisi açıkça öne oturmuş ve güneş gözlüklerini de gözlerine geçirmişti. Yoongi onun bu hareketine anlam veremese de bir şey söylememiş ve arabayı çalıştırmıştı.
''Bu ne zamandan beri var?'' dediğinde Yoongi gözlerini yoldan ayırmadan kaşlarını kaldırmıştı.
''Ney?''
''Neyden bahsettiğimi biliyorsun Hyung!''
''Hayır bilmiyorum'' dedi Yoongi ve kırmızı ışıkta durdu, daha sonrasında yavaşça yanına doğru döndü.
''Neyden bahsediyorsun?'' dediğinde Seungri sırıtarak gözlüğünü saçlarına çıkartmıştı.
''Ji-yong'a olan bakışlarından bahsediyorum'' dedi Seungri ama Yoongi gözlerini devirerek önüne döndü ve yine yavaşça gaza bastı.
''Ne varmış bakışlarımda?''
''Aşk?'' dediğinde Yoongi direksiyonun kontrolünü tek eline aldıktan sonra yavaşça boşta kalan eliyle Seungri'nin ensesine vurmuştu.
''Saçmalama!''
''Seni sevgilime söyleyeceğim! Acıdı!'' dedi Seungri ensesini tutarken.
''Lütfen söyle'' dedi Yoongi.
''Belki şanslı anıma denk gelir de beni kovar''
''O zaman söylemem'' dedi Seungri kaşlarını çatarak.
''Çünkü seni seviyorum'' dediğinde Yoongi derin bir nefes alıp tekrar gözlerini devirmişti.
''Ama gerçekten-''
''Seungri, sus'' dedi Yoongi ve aniden el frenini çekince arabayla birlikte ikisi de bir anda yerlerinden sıçramışlardı.
''Sus dediğinde de susardım'' dediğinde Yoongi elini kaldırmıştı onun susması için çünkü bir tane çocuk tam önlerine atlamıştı. Herkes anlık olarak şaşkınlıktan yutkunamazken küçük çocuk camın öteki taraftarında ki iki adama doğru bakarken hem Seungri hem de Yoongi'de ona doğru bakıyordu ama Yoongi ters bir şeylerin olacağını anlamıştı, sadece ne olacağını tahmin edemiyordu şu an o kadar. Küçük arkasında ki bir yere baktıktan sonra yavaşça arabanın yanına doğru dolaşmış ve Seungri'nin camını çalmıştı. Seungri bir an için Yoongi'ye doğru dönse de onun tepkisi beklemeden yavaşça camı açmaya başlamıştı bile. Çünkü bu çocuk kendi kızından bile küçük duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | TOPRI
Fanfictionİki ergen bir arkadaş gecesinde işletmeye çalıştıkları numaranın başlarına nasıl bir dert açacağını nereden bilebilirdi ki? Bu hikaye yaş sınırlaması ve rahatsız edici ögelerle şiddet içermektedir. Lütfen boş atmayın ve rahatsız olacaksınız okumayın...