''Nereye gidiyoruz?'' dedi Seungri oldukça gergin bir şekilde.
''Ufak bir tatil diyelim'' dedi Seung Hyun kemerini bağlarken.
''İkimiz mi?'' dedi Seungri yutkunurken. Seung Hyun bunu fark ederek derin bir nefes almıştı.
''Evet''
''Koruma olmayacak mı?'' dediğinde Seung Hyun bir kaç saniye kaşlarını kaldırarak bakmıştı ona, daha sonra anlamıştı; muhtemelen ona söylediği şeyler ve sürekli yaptırdığı antremanlardan sonra başka birinin kendisine zarar vermesinden korkuyordu.
''Onlarsız bir yere gitmiyoruz, merak etme'' dediğinde Seungri'nin gerçekten rahatladığını görüp gülmüştü.
''Seni yalnızken de koruyabilirim''
''Ama zarar görmeni istemem'' dedi Seungri yavaşça bahçeden çıkarken onun yanağına kaçamak bir öpücük kondurmuştu.
''Affedildin''
*
''Aşkım burası çok güzel'' dedi Seungri hayranlıkla evi incelerken. Ağzı açık kalmıştı resmen içeriye girdiğinde.
''Buraya bayıldıysan bir de üst atı gör bakalım, kesin kendine gelemezsin'' dediğinde Seungri ona doğru bakmıştı.
''Buradan daha mı güzel gerçekten?'' dediğinde Seung Hyun onu kafasıyla onaylamıştı.
''Ama şimdi çıkamazsın, önce yemek yiyeceğiz'' dediğinde Seungri gülümsemişti ama bu kısa sürdü.
''Senin doğum günün ama ben sana pasta dışında bir şey yapamadım, sen beni buraya getirdin'' dediğinde Seung Hyun onu kolundan tutarak kendisine doğru çekmişti.
''Elindeki imkanlarla en güzelini yapmıştın zaten'' dedi alınlarını birbirlerine yaslarken.
''Alt tarafı bir pas-''
''Senin, sırf benim için yaptığın bir pasta'' dedi Seung Hyun onun gözlerinin içine içine bakarak. O bunu söylediğinde Seungri yine gülümsemişti ister istemez.
''Ben sana ne zaman aşık oldum bu kadar?'' dediğinde Seung Hyun'da gülümsemiş ve kafasını kaldırmıştı.
''Bilmem'' dedi onun alnına ufak bir öpücük kondurup uzaklaşırken ama Seungri bu öpücüğün anlamını biliyordu 'Bende seni seviyorum' öpücüğüydü bu. Gülümseyerek ona bakarken bakış açısında gördüğü şey çekti dikkatini.
''O bir piyano mu?'' dedi oldukça heyecanlı bir şekilde. Seung Hyun ise mutfağa giderken kaşlarını kaldırmıştı.
''Evet?'' demişti ona doğru bakarak.
''Çalabiliyor musun?''
''En son on dört yaşında gördüm piyano hocamı'' dedi Seungri burkuk bir şekilde gülümserken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | TOPRI
Fanfictionİki ergen bir arkadaş gecesinde işletmeye çalıştıkları numaranın başlarına nasıl bir dert açacağını nereden bilebilirdi ki? Bu hikaye yaş sınırlaması ve rahatsız edici ögelerle şiddet içermektedir. Lütfen boş atmayın ve rahatsız olacaksınız okumayın...