30.Bölüm - 1.Kitap Finali

39.6K 1.2K 356
                                    

1.KİTAP FİNALİ: 2 TEMMUZ 2021

📍Bölüm Şarkıları:
Göksel - Kurşuni Renkler
Cem Adrian - Ben Seni Çok Sevdim

📍 Bu bölümden sonra biraz ara vereceğiz, size sık ve güzel bölümler getirebilmem için bir dinlenme molası olarak düşünebilirsiniz.

📍 Bu bölüm bir dönüm noktası, ikinci kitap olay :) Keyifli okumalar :)

📍2.kitap buradan devam edilir o yüzden kitabı kütüphanenizden çıkarmayın güzellerim.

kitap buradan devam edilir o yüzden kitabı kütüphanenizden çıkarmayın güzellerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Erzen, elindeki telefona bakarken Erkan dakikalardır neye baktığını çözememişti. Telefonuyla fazla uğraşmazdı Erzen. Gerektiğinde kullanır, sonrasında kenara atar, kaybettiği bile olurdu. Hızla dosyayı kapatarak önlerindeki sehpaya attığında tok ses çıktı, yine de Erzen dönüp bakmadı.

"Dışarıda yemek yiyelim mi?" dedi Erkan.

Erzen başını kaldırmadan, "Hıhım bakarız," dediğinde Erkan şaşkınlıkla bakakaldı. Onu takmıyordu bile. Erkan yerinden kalkıp Erzen'in yanına geçtiğinde telefona baktı. Dilayda'ydı bu. Erzen ekranı kapatıp telefonu iç ceketine atarken, Erkan'a baktı. "Ne?"

Erkan sırıtarak yerine geçti, karşısına oturarak bacak üstüne bacak attı. "Kardeşim... Bu kadar özlediğini bilseydim sana bir uçak bileti ayarlardım. Fotoğraflarıyla hasret giderme."

Erzen gözlerini devirerek sehpaya doğru eğilirken kahve fincanını eline aldı, yudumladı. "Kes boş yapmayı da bugün başka bir işimiz var mı?"

"Var desem ne yapacaksın kardeşim?"

"Otele gidip zıbaracağım kardeşim!"

Erkan gülerek doğruldu. "Yine facetime mı yaparsınız?" Erzen'in boğazına kahve kaçarken hızlı hızlı öksürdü. "Dur dur ne dedik sanki? Heyecanlandın sen?" Erzen elini ağzına bastırarak öksürmesini geçirdiğinde, "Gıcık kaçtı... Ayrıca sana ne, ne yaparsak yaparız yani, sana ne." Erkan ellerini kaldırarak teslim oluyormuş hareketi yaparken sırıttı. "Tamam şampiyon bir şey demedik."

Erzen gözlerini çevirerek fincanını yeniden eline aldığında kolundaki saate baktı, dudaklarını yaladı. Gözlerini kısarak düşündüğünde Erkan ayağa kalktı. "Hadi kalk, yemeğe gidelim, açlıktan midem kazınıyor."

Fincanı tabağa koyunca tiz ses çıktı, Erzen de ayağa hızla kalkarken, "Bana uçak bileti ayarlasana."

Erkan duraksadı, "E daha işler bitmedi?"

"Sadece bir toplantı kaldı, onda da imza atacaktık, doğru mu?"

"Evet de-"

Erzen, Erkan'ın omzuna vurdu. "İyi işte sen halledersin."

"Ulan benim karım var, yeni doğan bebeğim var. Ben de onları görmek istiyorum ama ağzım bıçak açıyor mu Erzen Bey?"

"Erkan, sana sordum, gelmek istemiyorsan Gaye gelir dedim ama sen geldin kardeşim. Madem bu kadar karının ve bebeğinin yanında olmak istiyorsun burada ne arıyorsun?" Erkan yapay bir kızgınlıkla Erzen'in omzuna vurdu. "Çok pisliksin."

Doksan Dokuz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin