Fazla cinsellik ve açık sahneler ya da cinsellik göstergesi olan tüm fotoğraf ve gifler Wattpad tarafından kabul edilmemektedir. Bu yüzden tüm medyalar kaldırılmıştır.
BAŞLANGIÇ TARİHİ: 2 NİSAN 2021
Gözlerimi araladığımda bedenimdeki sızıyı hissettim. Her tarafım ağrıyordu. Sanki üzerimden tır geçmişti de ezmişti beni. Güneş odaya vuruyordu ışıklarını. Acıyan gözlerimi de yavaşça sonuna kadar açtığımda görüşüm netleşti.
Çırılçıplaktım.
Yatakta fazla ses yapmamaya gayret ederek yana baktım. Uyuyordu. Yüz üstü. Bir kolunu yastığının altına geçirmiş diğer kolu da üzerimdeydi. Yüzü bana dönüktü. Yavaşça karnımdaki kolunu kavrayıp iteklediğimde kıpırdadı. Nefesimi tuttum. Bu sefer yüzünü diğer tarafa dönmüştü. Bir kaç saniye sessizce beklediğimde uyanmadığından emin olmuştum.
Kolunu sonunda üzerimden çektiğimde beyaz örtünün altından çıktım, yere saçılan kıyafetlerimi bir bir topladım. Gönül isterdi ki duş alayım. Ama asla bir otel odasında duş alacak kadar kafayı yememiştim.
Burası VIP müşterilerin kaldığı odalardan biriydi. Hele bu odanın manzarası daha önce kaldığım odaların manzaralarına benzemiyordu. Üzerimi çarçabuk giyindikten sonra kenarda duran çantamı aldım, içini kontrol ettikten sonra ayakkabılarımı da giydim.
Odanın içinde sessizce yürürken kapıya vardım. Geriye yatağa baktığımda yüzü bu sefer de kapıya dönüktü ve uyuyordu. Derin bir nefes alabilirdim.
Ya da derin nefesi odayı terk ettiğimde alacaktım.
Kapının kolunu indirdiğimde açılmadığını görünce kaşlarım çatıldı. Nasıl ya? Bir daha denedim. Yok açılmıyordu. Kapıyı kilitlemişti. Allah kahretsin!
Gel de oda kartını bul. Kim bilir nereye saklamıştır züppe pezevenk. Gözlerim etrafı tararken beynim de düşünüyordum. Gözlerim komodinin üzerindeki karta kaydığında bu şaka olmalı dedim ama komodine yaklaştığımda şaka olmadığını gördüm.
Ne yani kartı komodinin üzerine mi bırakmıştı? Bu çok saçmaydı. Bakışlarım yandaki adama kaydığında halen uyuyordu. Kartı elime alıp hızlıca kapıya döndüm ve denedim. Yine açılmadı. Şaka gibiydi.
"Hemen soyun ve yatağa dön."
Duyduğum sesle irkilirken hemen arkama döndüm. Uyanmıştı. Ama bir dakika... Yeni uyanmış bakışları yoktu gözlerinde. Kaşlarım çatıldı. Bu adam benimle oyun mu oynuyordu?
"Ne?"
"Duydun, tekrar etmeyi sevmem, dediğimi yap."
"Pardon ama neden yapacakmışım?" Histerikçe güldü. O da çırılçıplak yataktan kalktığında halini umursamıyormuş gibi üzerime yürümeye başladı. Birden cesur kız kostümümü giydim ve role girdim. Utanmadan onu baştan aşağı süzerken içimdeki diğer saf melek utançtan ellerini yüzüne kapatıyordu. Bense o cesur kadın tarafımı ele almış karşımda boyu oldukça uzun adama bakıyordum.
Birden kolumu kavrayıp kendine çektiğinde giydiğim incecik bluzun üstünde onun anında sertleşmiş ereksiyonunu hissedebiliyordum. "Yapacaksın çünkü... Bunun için sana para verdim."
Bir dakika o para tek gecelik için değil miydi?
"Eee? Yani? Gece beraber olduk ve bitti? Yani hizmeti aldın, ben de ücreti aldım. İş bitti." Alayla gülümsedi. "Sen öyle san." dedi ve ona anlamsızca bakmaya başladım. Yanımda utanmadan rahatça yürüyerek odanın diğer tarafındaki koltuğa oturdu. Çırılçıplak vaziyette! Eline de şarap kadehi almıştı, şarap dolduruyordu kendine!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doksan Dokuz Gece
Ficción General📍 Hikayede sıkça yetişkin içerik bulunmaktadır. Rahatsız olacaklarının okumamasını tavsiye ederim. ✔ TAMAMLANDI. "Erzen, ben hiç inanmadım zaten, beni kim sevdi ki sen sevecektin..."