9.rész

598 55 3
                                    

Harry

Elkeseredten tettem le a telefont. Megerősítést nyert, hogy mennem kell New York–ba. De nem akartam Marie—vel találkozni. Nem lenne jó dolog most találkozni vele. Nem tudom mit csinálok, ha meglátom. Összeszorítottam az állkapcsomat, ha a baromságaira gondolok. Leültem a székbe, s fejemet a kezemre  hajtottam. Ha már ott vagyok akkor maradnom kéne pár napot. Legalább csinálok pár dolgot.

Mr.Tomlinsonnak jönnie kell. Kopogtak. Szóltam, hogy jöjjön be. Louis hozta a kávét. Szeme körül sötét karikák, válla összeesve. Kimerültnek tűnt. Mosolya fáradt és erőltetett volt. Lehet túl sok munkát adok neki? Én mindig sok munkát adok az új aszisztensnek hogy kiderüljön tudják e tartani a lépést velem. Mr.Tomlinson eddig elképesztő munkát végzett és soha nem panaszkodott. Mindig befejezte a feladatát. Sok munkát végez lehet ettől fáradt? Talán mostantól kevesebb munkát kéne adnom neki.

"Jó reggelt uram!"– mondta Louis.
Ő mindig nagyon udvarias, de én nem akarok barátkozni az asszisztenssel, sem az alkalmazottakat. Soha többet nem kerülök közel senkihez, fogadtam meg. Bólintottam majd kiment és munkához látott. Én meg elkezdtem felkészülni a találkozóra. Mikor véget ért a találkozó behívtam Louist. Mondtam neki, hogy foglaljon le két hotelszobát hat éjszakára New Yorkban. Későn érkezünk ezért ne foglaljon időpontot hétfőre. Repülőjegyet nem kell foglalni magán géppel megyünk.
Egy pillanatra csendben maradt gondoltam végig gondolta a dolgokat.
Talán Niallnek igaza van, és szorongásos zavara van. Elmagyaráztam neki, hogy velem jön. Bólintott. Mondtam neki, hogy a sofőr a lakásán felveszi és kihozza a reptérre. Nem úgy tűnt, mint aki nagyon figyel. Csak állt és a falat bámulta.

"Megvan?" – kérdeztem kicsit hangosabban. Bólintott és kirohant az irodából. Mélyet sóhajtottam és folytattam a munkát. Rémálom lesz ez az út.

***

Másnap reggel Niall robbant be az irodába.

"Hé, haver!"– köszönt vidáman.

"Akarsz ebédelni? Annyira elfoglalt vagy mostanában alig lógunk együtt."

"Niall múlt pénteken vacsoráztunk együtt. Ez 3 nappal ezelőtt volt."

De ő figyelmen kívűl hagyott.

"Nincs időd rám többé. Már nem szeretsz? — dramatizálta túl Niall." Van valaki más?"

"Ok. Jól van, elmegyek veked ebédelni csak hagyd abba."– szakítottam félbe.

" Ok. Később találkozunk Főnök."— mondta, majd elment.

Kopogtak. Louis hozta a kávét.

"Lefoglaltam a szobákat és email—be elküldtem a találkozóval kapcsolatos információkat."— tekintete a padlón volt. Miért ilyen ideges mindig?

"Ok, jó." – intettem neki.

***

Délben Niall—el egy kis sushi helyen találkoztunk. Már várt. Biztos hallott jönni mert felemelte a fejét a telefonról.

"Szóval hogy van?"

"Ki?"

"Louis!"

"Jól, miért kérdezel mindig róla?"

"Rájöttem, hogy mostanában sokat dolgozol miatta!"

"Mi van? Mi a fenéért gondolod ezt?Sok a dolog Marie miatt. Plussz ott van még a munkám." – bosszankodtam.

"Figyelj nem tudok sokat Louisról, de azt látom hogy ő egy jó srác, és amint látom nem igazán érzi kényelmesen magát az irodában. Nem azt mondtam hogy barátkozz vele. De nehéz lehet neki. Ne rajta töltsd ki a rosszkedved!"

"Nem rajta töltöm ki!"

"Nem kell védekezned – sóhajtott. – de tovább kel lépned."

"Tovább léptem, szerinted felvettem volna egy fiatal vonzó fiút, ha nem léptem volna tovább?"

"Szóval szerinted vonzó?"

"Nem úgy értettem!"

"Megint védekezel Harry?"

Louis

Remegő kézzel nyitottam ki a bejárati ajtót. Mr.Styles hamarabb elengedett.
Még el sem mondtam Liamnek az utazást. Nem tudom hogyan mondjam el neki anélkül hogy felzaklatnám. Nem akartam, hogy félre értse és azt higgye hogy el akarom hagyni egy hétre. Még mindig nem értem nekem miért kell oda mennem. Csak egy találkozóra megy oda. És ezt el lehet intézni skypon is. Becsuktam az ajtót és azon gondolkodtam mit főzzek vacsorára. Fáradtan leültem a kanapéra és elkezdtem egy filmet nézni. Mi van ha Liam azt hiszi meg akarom csalni? Igaz Mr.Styles nem olyan, mint Mr.Adams de sosem lehet tudni. Bármi megtörténhez az úton.eg kell találnom a módját hogy hogyan mondjam el neki, de Liam nem fog hinni nekem. Főleg az előző munkahelyem miatt. Vacsora közben mély lélegzetet vettem.

"Hé, Liam..." – én még nem ettem. Ő már szinte befejezte.

"Igen bébi?"

Egy kicsit ficeregtem a széken.

"El kell mondanom valamit..." — mondtam lassan.

"Igen? Mi történt?" — kérdezte aggódóan.

Haboztam aztán belevágtam.

"Mr. Styles azt akarja, hogy menjek el vele New York—ba üzleti útra jövőhéten..."

Mivel nem mondott semmit felnéztem rá.

"Próbáltad vissza utasítani?"— kérdezte.

"Nem tudok, a munkám része, kirughatnak ha nem megyek el."

Mereven bólintott.

"Meddig maradsz?"

"Vasárnap indulunk, pénteken jövünk, hat nap!"

Felsóhajtott.

"Hát nem tehetek semmit."

Megragadta az állkapcsomat.

"Csak ígérd meg hogy viselkedni fogsz. Hidd el megtudom ha nem!"

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now