17.rész

567 50 0
                                    

Louis

Merev nyakkal ébredtem. Körbe néztem, a kanapén töltöttem az éjszakát. Nem igazan aludtam sokat a tegnap esti vita után. Az éjszaka nagy részén azon gondolkodtam mit tegyek, hogy ne veszítsem el Liam–et. Bementem a fürdőbe még mindig ingben és farmerben voltam. Lezuhanyoztam, törölközőt tekertem a csípőm köré és mentem a hálóba tiszta ruhá ért. Halkan kopogtam, csend volt valószínűleg alszik. Gyorsan átöltöztem és mentem reggelit csinálni. Szóltam Liam–nek, mikor kész voltam. Csendben ettünk. Egész idő alatt engem bámult, valami volt a szemében. A napot csendben töltöttük. Kínos volt. Este a kanapén feküdtem, felkéne hívnom Zaynt, de itt nem tehettem meg. Azt mondtam Liam–nek, hogy elmegyek bevásárolni és majd a kocsiból felhívom. Elmeséltem neki a tegnapi vitát, azt mondta nála maradhatok este, ha beszélgetni akarok, de nem gondolom hogy ez jo ötlet lenne. De Zayn találkozni akart. Találkozót beszéltünk meg egy kis kávézóba. Előbb oda értem, így rendeltem magamnak és Zayn–nek is. Mikor megjött, meglátott, mosolygott. Oda jött, felálltam, hogy megölelhessem. Három éve nem találkoztunk. Semmiségekről beszélgettünk.

"Elmondod mi történt?"– kérdezte.

Bólintottam és elmeséltem mi történt, amikor Mr. Styles–sal maradtam, majd azt hogy mikor haza jöttem egy lány volt nálunk. Zayn szeme elsötétült, egy darabig nézett, majd felállt. Féltem, hogy haragszik rám. Gondosan vizsgálta az arcomat, majd mikor látta, hogy ideges vagyok, az arca lágyabbá vált.

"Nem hinném, hogy aggódnod kellene, ha elmagyarázod megfogja érteni!" — nyugtatott.

"Haragszik rám!" — mondtam.

"Miért haragszik?"

"Mert egy másik férfival osztottam meg a szobát."

"Mondhattál volna nemet a főnöködnek!"

"Nem akartam megbántani!"

"De nem az a munkád, hogy egy szobán osztozz vele!"

"Tudom, de féltem, hogy kirúg! Szükségünk van a pénzre. Azt is alig éltük túl, hogy az előző munkahelyemről kiléptem."

"Tényleg, egy ügyvédi irodánál dolgoztál. Mi történt?"

"Mr. Adams a főnököm le akart feküdni velem. Én nem akartam. Megfenyegetett hogy kirúg. Így inkább kiléptem. Liam dühös volt, mert nem találtam munkát. Így ő keresett nekem. És nem akartam, hogy újra kirúgjanak, ezért nem mondtam nemet Mr. Styles–nak."

"Mi van? Ez szexuális zaklatás! Ez miatt nem hibáztathat senki!" – dühöngött Zayn.

"Nem érted. Az én hibám volt. Ha nem viselkedtem volna úgy, nem lett volna baj!"

"Nem Louis, nem a te hibád!"

Kicsit megijedtem, hogy hangosan beszélt. Megfogta a kezemet.

"Louis, én a legjobbat akarom neked, és nem hiszem, hogyha magadat hibáztatod az jó lenne neked."

Nem akartam hallani, hogy hagyjam el Liam–et, és Zaynt se akartam újra elveszíteni, így gyorsan felálltam.

"Mennem kell!" — és gyorsan kimentem az ajtón.

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora