Louis
Vetettem egy pillantást a tükörbe mielőtt felhúztam a cipőmet. Majdnem életem, amikor megbotlottam az ajtóba. Nem hiszem el hogy megint elaludtam. Rengeteg közlekedési szabályt megszegtem. Természetesen megjelent egy rendőr autó is. Nem tudtam kimagyarázni magam, nem is akartam vitatkozni hiszen nem késhettem el. Mr.Styles azt mondta még egy késés és kirug. Mikor végre az irodához értem berohantam. Egy örökké valóság volt mire felért a lift. Mikor felértem megcsináltam a kávét és rohantam Mr.Styles—hez, 08.02 volt, bekopogtam.
"Gyere be!" — bementem becsuktam az ajtót, majd annyira siettem az asztalához, hogy a saját lábamban megbotlottam és a kávé kiömlött az asztalra, az aktákra. Kezemet a számhoz kaptam, szívem a mellkasomban dübörgőtt. Ránéztem Mr.Styles arcára.
"Oh istenem, nem akartam sajnálom!"– hebegtem.
"Mi bajod van?" – kérdezte. –"Mindent tönkre tettél!" — kiabált és felállt az asztaltól. Dühöngött. Alig tudtam levegőt venni mikor felém sétált. Én ijedtemben elkezdtem hátrálni egészen a falig. Becsuktam a szemem és próbáltam nyugodtan lélegezni. Éreztem a könnyeket a szemhéjam mögött. Kinyitottam a szemem, a konyhába rohantam papírtörlőert. Próbáltam feltörölni a kávét mindenhonnan. Nem hiszem el hogy egy egyszerű feladatot sem tudok megcsinálni. Nem csoda hogy csak Liam segítségével találtam munkát. Fogtam a piszkos papírtörlőket a folyosó végén bedobtam a szemetesbe aztán rohantam a mosdóba. Becsuktam az ajtót magam mögött majd lecsusztam a földre és szabadon engedtem a könnyeimet. Halkan zokogtam, hogy senki se hallja. Ez annyira megalázó, mi van ha kirug?Mi van ha tönkretettem egy fontos szerződést? Kezdtem pánikolni.
Harry
"Mi bajod van? Minden dokumentumot tönkre tettél!" – kiabáltam és felkeltem az asztaltól, hogy odamenjek hozzá. Lehet kicsit durva voltam, de nem érdekelt. Nem lehet így besétálni és tönkre tenni a papírokat azt hitte megussza ezt? Hát nem! Végeztem vele! Louis nagyon nehezen lélegzett kezdtem aggódni. Nem is voltak olyan fontos papírok csak újakat kell nyomtatni, de ő ezt nem tudja. Óvatosabbnak kell lennie. Nem kéne azt gondolnia, hogy meg sajnálom vagy ilyesmi. Egy lépéssel közelebb került, hogy elbocsássam. Ahogy felé mentem elkezdett a falig hátrálni, szemét becsukta és nehezen lélegzett. Majd hirtelen kinyitotta a szemét és kirohant az irodából. Hamarosan visszatért egy papírtörlővel és megpróbálta eltakarítani a rendetlenséget. Majd kirohant megint.
Mit csináljak? Menjek utána?Kinéztem láttam hogy bezárkodott a mosdóba. Oda mentem és hallottam hogy zokog. Tényleg így megríkattam?Jól van?
Segíteni akartam de nem tehettem. Vissza mentem az irodába, de nem csuktam be teljesen az ajtót. Láttam mikor jött vissza az asztalához. Mit tegyek? Küldjem haza? Nem, nem tehettem.
YOU ARE READING
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanfictionLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...