Louis
A zipzárt húztam be a táskámon és vetettem át a vállamon, amikor Liam oda sétált és hátulról átölelt.
"Hiányozni fogsz."— mondta.
Sóhajtottam, nem akartam egy hétig távol lenni tőle. Eddig csak akkor voltam távol mikor Mr. Adam—sel konferenciára mentem.
"Nekem is hiányozni fogsz."— és megfordultam a karjaiban, majd megcsókoltam.
"Lassan itt az autó..." – mire szorosabban ölelt.
"Szeretlek!" — mondtam.
"Én is szeretlek!" — suttogta."Ne csinálj semmi hülyeséget az úton, nem akarom hogy megint elveszítsd az állásodat!"
"Nem fogok ígérem!"
Mikor kaptam egy smst hogy itt a kocsi, megfogta a bőröndömet és kisétált vele. Megölelt és megcsókolt búcsúzóul. Betették a táskám a fekete Range Rover csomagtartójába. Kinyitottam az ajtót, hogy beüljek a lélegzetem elakadt, Mr. Styles már ott ült és rám nézett. Innen is vele kell utaznom? Beültem.
"Jó reggelt uram!" – sóhajtottam. Bólintott, majd visszafordult a telefonjához.
"Úgy gondoltam egy felé megyünk így egy autóval is mehetünk."– mondta a szokásos monoton hangján. Bólintottam és kinéztem az ablakon. Csend volt, kényelmetlenül éreztem magam. Ránéztem Mr. Styles–ra még mindig a telefont bújta.
"Semmi baj. "– mondogattam magamnak.
Igaza van Liamnak túlzásokba esek. Előre hajoltam és idegesen járt a lábam. Mr.Styles eltette a telefonját és rám nézett én meg gyorsan félre néztem. A reptéren megkönnyebbülten sóhajtottam. A sofőr kiszállt kivette a bőröndöket. Megnéztem az időt, volt egy óránk a felszállásig. Szerencsére simán felértünk a gépre. Még sosem ültem magán gépen, pont olyan volt, mint a filmekben. Leültem az egyik oldalra, táskámat a velem szemben lévő ülésre tettem. Elővettem a telóm, írtam egy smst Liamnek, majd kikapcsoltam. Bekapcsoltam a biztonsági övet.
Amint elkezdett mozogni a gép alattunk, piheni próbáltam. Nyugtalan voltam. Mi van ha történik valami az út alatt Mr. Styles—sal.? Liam azt már tényleg nem bocsájtana meg. Éreztem, hogy izzadni kezd a tenyerem és elkap az émelygés. Felnéztem velem átellenben Mr. Sryles újságot olvasott. Nyugodt volt. Mikor lehetett kikapcsoltam az övét. Az lesz a legjobb ha megpróbálok picit aludni. Valószínűleg fáradt leszek az időeltolódás miatt ezért nem volt semmi dolgunk hétfőn. Csak azt akartam, hogy a lehető leghamarabb érjünk oda. Levettem a cipőm felhúztam ülésbe a lábaimat, magamra húztam a takarót és próbáltam aludni. Persze nem jött össze. Próbáltam kizárni minden zajt, s gondolatot, nem ment. Becsuktam a szemem mintha egyszer csak valaki kezet éreztem a vállamon,
kinyitottam a szemem. Mr. Styles állt mellettem."Most jelentették be hogy leszállunk, kapcsold be az övet."
Gyorsan felültem, megigazitottam a hajam. Mikor leszállt a gép siettem le róla, és beugrottam az autóba, ami már várt ránk. Rövid út után megérkeztünk a szállodába. A recepcióhoz mentünk.
"Van két szoba lefoglalva Mr. Styles néven. A recepciós beírt valamit a gépbe.
"Itt az áll, hogy egy szoba van lefoglalva."
"Nem, nem. Múlt héten foglaltam két szobát." — mondtam.
"Megnézem újra! Sajnálom uram, csak egy szoba van lefoglalva."
"Nem, az nem lehet, tudom hogy két szobát foglaltam!"
"Sajnálom uram, és nem is tudok semmit se csinálni, az egész hotel foglalt a hétre."
Most mi lesz? Ketten leszünk a szobában? Liam sose egyezne bele!
Mr. Styles rájött, hogy valami gond van előre lépett."Mi folyik itt?" – kérdezte.
"Úgy néz ki volt egy kis kavarodás a szoba foglalásánál. Csak egy szoba van lefoglalva."— mondta a recepciós.
Arra vártam, hogy Mr. Styles dühös legyen kiabáljon, hogy azt mondja ki vagyok rúgva. De nem tett ilyet. Csak sóhajtott és beletúrt hullámos hajába."Rendben. Kérem a kulcsokat!" — majd elkezdett a lift felé sétálni. Nem tölthetem vele egy szobában az éjszakát. Gyorsan utána mentem.
"Mr. Styles ha szeretné elmehetek egy olcsóbb hotelbe a környéken. Nem gond."– mondtam.
"Ne légy hülye, megosztozunk pár napig egy szobán, nem nagy ügy."
"Nem, nem semmi gond, kifizetem én ha ez a probléma!"
Megállt és rám nézett.
"Nem mész sehova, osztozunk a szobán, tényleg nem nagy ügy." — mondta újra. Bólintottam, majd csomóval a torkomba követtem. Mr. Styles kinyitotta az ajtót, majd követtem a szobába. Elég nagy szoba volt. Középen király méretű ággyal. A falon hatalmas tv, a sarokban volt egy kicsi kanapé. Megkönnyebbültem, mert nem akartam egy ágyban aludni vele.
"A kanapén alszom!"– jelentettem ki.
"Nem, semmi baj a kanapé kicsi. Osztozunk az ágyon!" — nyugtatott meg.
"A kanapén alszom."– mondtam újra. Majd kimentem a folyosóra, hogy felhívjam Liamet. Mr. Styles a mosdóba ment felfrissülni. Liam a hatodik csengetés után felvette.
"Szia, most érkeztünk meg a szállodába. Nagyon fáradt vagyok, azt hiszem azonnal lefekszem. Mr. Styles is kimerült."
Aztán elmeséltem, hogy mi történt a szobával. A vonal elnémúlt egy pillanatra.
"Egy szobában vagy a főnököddel?"– hangja rideg volt és távoli.
"Igen, de nem egy ágyban alszunk. Van egy kanapé, én ott alszom. Semmi baj, de nincs más választásom!"— mondtam. Nem akartam, hogy dühös legyen.
"Egy másik férfival osztozol egy szobán?! Ó, Istenem mi a baj veled?!" – kiabált a telefonba. "Mit gondolsz hogyan bizzak meg így benned, ha ilyen szarságot csinálsz? Biztos hogy szándékosan csináltad, biztos vagyok benne, hogy lefekszel vele! Erről van szó?"
"Nem Liam, sose tennék ilyet. Nem szándékosan csináltam." — könyörögtem neki, de nem hallgatott rám.
"Azt hiszem hagytad hogy Mr. Adams is megdugjon, majd amikor megunt kirúgott te meg őt hibáztattad, hogy bántott, csak hogy az emberek sajnáljanak, kitaláltál mindenféle hülyeséget!
A szemembe könnyek gyűltek, tényleg ezt gondolja Liam?
"Azt hiszem egész idő alatt Mr. Styles—sal dugtál ezért vett fel téged te kurva. De ne aggódj hamarosan megun és eldob, mert senki nem szereti a ribancokat, és akkor vissza mászol hozzám!"
Harry
Kisétaltam a fürdőből, és megkerestem Louist. Tényleg elfutott?Körbenéztem és láttam, hogy a csomagjai itt vannak. Hallottam pár távoli kiáltást az ajtó túloldaláról, mire rájöttem Louis hangja volt. De nem igazán hallottam miről van szó. Odamentem az ajtóhoz és próbáltam hallgatozni, de nem értettem semmit. Egy idő után abbahagyta a beszédet, kikukucskáltam. Láttam elmenni. Menjek utána? Lefeküdtem az ágy jobb oldalára hátha vissza jön, az a kanapé túl kicsi. Elkezdtem filmet nézni, amikor vége volt, Louis még nem ért vissza. Nem értettem miért gond Louisnak a közös szoba. Elaludtam, amikor rá vártam. Éjjel arra ébredtem, hogy Louis botorkál be az ajtón. Egy kézzel a falnak támaszkodott, hogy ne essen el. Majd átsétált a szobán és leesett a kanapéra. Felhúzta a lábait a mellkasához és már aludt is. Mi történt, mit gondolt hogy berúgott az üzleti úton? Nem tudja, hogy ezért kirughatom?Felsóhajtottam és becsuktam az ajtót, kivettem egy takarót és betakartam vele Louist.
YOU ARE READING
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanfictionLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...