Harry oda vissza járkált. Szemét le sem véve a hálószoba ajtajától. Közelebb lépett az ajtóhoz és hallgatozni kezdett. Nem akarta megsérteni Louis magán életét. Nem akarta elrontani azt ami köztük van, főleg nem Louis szülinapja előtt. Louis a családjával beszélt telefonon. Így úgy döntött eltereli a figyelmét. Fogta a gitárját és a régi dalos füzetet. Csendben énekelni kezdett. Új dalt fog írni.Közben Louis befejezte a beszélgetést és mosollyal az arcán Harry keresésére indult. Amint megpillantotta Harryt azonnal az ajkára tapadt, hálás volt neki hogy rá beszélte, bátorította hívja fel a családját. Louis a homlokát Harryéhez támasztotta.
"Szeretlek!"– hagyták el a szavak Louis száját mielőtt végig gondolta volna. Ránézett Harryre, aki tág szemmekkel nézett rá es mosolygott. Bele nézett Harry gyönyörű szemeibe.
"Nagyon szeretlek!"– suttogta
Harry és kábán mosolygott."Én is szeretlek!"— vigyorgott.
***
"Louis! Louis! Louis!"
"Mi van?"
"Boldog születésnapot!"
Louis arcát a párnába temette, hogy ne érje fény a szemét. Harry a Boldog születésnapot énekelte, majd egy tányért tett az éjjeliszekrényre. Louis kibújt a párnából hogy lássa Harryt.
"Köszönöm."– mondta.
"Kelj fel, sütöttem sütit!" – mondta Harry izgatottan. Louis elmosolyodott és a tányérra nézett. Hat darab süti volt, szivecskével a középen.
"Ez nagyon aranyos köszönöm!" – felelte Louis. "Szeretlek."
Harry arcán még nagyobb lett, ezekre a szavakra leült az ágyra. Süti evés után együtt zuhanyoztak és csókolóztak, utána összebújtak a kanapén egy takaró alatt. Harry átadta az ajándékát. Egy ezüst nyaklánc volt, egy rózsával amit egy tőr szúrt át.
Louis mosolygott.
"Tetszik?"— kérdezte Harry aggódva.
"Persze, imádom! Segítesz feltenni?"
Harry gyorsan a nyakába akasztotta.
"Gyönyörű!"— mondta.
Louis mosolygott és megcsókolta Harryt.
"Köszönöm. Imádom!"
"Ja és írtam egy dalt is!"
Louis felkapta a fejét.
"Hallani akarom!"
"Ok, hozom a gitáromat!"
Pillanatokkal később idegesen ült le Louis elé és elkezdte énekelni a dalt, ami Louisról, a szerelemről, és az életről szólt. Mikor végzett Louis tapsolni kezdett.
"Tetszett?" — kérdezte Harry.
"Nagyon. Csodálatos dal. Köszönöm!"
Louisnak hosszú idő óta ez volt a legszebb születésnapja.
***
Később Zayn hívta videóhívásban.
"Boldog születésnapot!" — kiáltott Zayn. "Mit csinálsz most?"
"Nem igazán csinálok semmit. Harry sütit sütött és egésznap énekelt. Ezt kaptam!"– mutatta a nyakláncot. Zayn csak vigyorgott. "Holnap beszélünk Harry szüleivel videóhívással!"
"Nem lesz gond!"
"Nem vagyok jó családi találkozókon."
***
ESTÁS LEYENDO
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanficLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...