⚠️Sziasztok, a 22. részben előfordul bántalmazás! Ha nem bírod, kérlek ne olvasd el! Köszönöm. ⚠️
Írói szemszög
Két hét telt el Louis és Niall ebédje óta és azóta rendszeresen beszélgetnek, mikor Niall Mr. Styles irodájába tartott. Jó barátok lettek. Úgy döntöttek ma újra együtt ebédelnek. Persze Louis erről nem beszélt még Liam–nek. Talán jobb lenne, ha erről nem is tudna. Munka időn kívül nem is beszélgettek egymással, nehogy úgy járjon, mint Chloe—val. Louis nagyon élvezte, hogy van egy barátja a munkahelyén. Liam—mel több, mint egy hete nem veszekedtek. Az utóbbi időben jól kijöttek egymással. Louis most már várta, hogy Niall befejezze a munkát és mennek az étterembe. Elkezdett csörögni a telefonja.
"Halló?"
"Hé, Louis!"– szólalt meg Zayn. Vele minden nap beszélgettek, amikor Lou haza felé tartott a munkából. Csak ilyenkor tudott beszélni vele. Így Liam nem tudta meg. Hívás után a híváslistából egyből törölte Zayn hívását. Zayn még mindig utálta Liamet. Zayn szeretett volna Louis–sal nyilvánosan találkozni, de Louis félt Liam—től. Utált hazudni Liamnek, de nem akarta elveszíteni Zaynt. Mikor haza ért átöltözött és mosni indult. Aztán neki állt főzni. Mikor hallotta hogy lejárt a mosógép odament hogy kiszedje a ruhákat. Mire vissza ért a konyhába, Liam már az asztalnál ült Lindsey—vel.
22. rész
Írói szemszög
"Oh, szia Lewis!"— köszönt Lindsey.
Louis csak bámulta és próbált nyugodt lenni, majd rá mosolygott."Szia!"– köszönt Louis, és lehúzta a tűzről az ételt. Liam Lindsey–vel beszélgetett.
"Remélem Lindseynek is jut étel!"– mondta Liam és Louisra nézett.
"Itt marad vacsorara?"– kérdezte.
"Igen!"
"Miért?" – kérdezte Louis.
"Louis, nelégy udvariatlan a vendéggel!" – figyelmeztette Liam, és közben átölelte Lindsey vállat, majd simogatni kezdte. Louisnak hányingere lett a féltékenységtől.
"Sajnálom Lindsey!" — mondta és elővett három tányért. Először nekik szolgálta fel az ételt, mikor a sajátját hozta, megbotlott és a tányér tartalma Lindsey pulóverén kötött ki.
"Oh Istenem!" – gyorsan felállt és a fürdőbe rohant, hogy hozzon valamit amivel kiszedni a foltot.
"Mit csináltál Louis?!" — üvöltött Liam. Louis félt, tudta mi fog következni. Folyamatosan takarította a rendetlenséget miközben bocsánatot kért, de tudta hogy semmi értelme sincs.
Liam megfogta a karját és a hálószobába húzta, becsapta az ajtót maguk mögött.
Liam kiabált vele.
Louis alig kapott levegőt, pánikrohamot kapott, és elájult. Padlon ébredt fel sajgó háttal. Felkelt és elkezdte Liam—et keresni. Sehol se találta. Liam és Lindsey elmentek.
Ő pedig folytatta a takarítást. Megragadott egy nagyobb darab törött tányért, de elvágta vele a kezét. Megkereste az elsősegély dobozt. Ellátta a sebet, majd folytatta a takarítást. Épp a mosogatónál lévő ruhát fogta meg, mikor Liam előkerült és megragadta a kezét. Testével a pulthoz szorította Louist.
"Mi a baj veled? Tudod milyen megalazó volt ez?" – üvöltött Liam és olyan erővel csapta arcon, hogy elesett volna, ha nem szorul be Liam és a pult közé.
"És még csak nem is takarítottál fel!" — és úgy meglökte Louist, hogy az megbotlott, elesett és beverte a fejét. Egy utolsó rúgás után Liam elment onnan. Louis nehezen ülő helyzetbe tornázta magát. Megfogta a fejét ahol beverte, véres volt. Sóhajtva felállt és befejezte a takarítást. Mikor végzett kitakarította a sebet a fején. Megnézte a lábát ahol Liam még rúgta. Kicsit dagadt volt és kezdett elszíneződni. Kicsit sántikálva átmenet a hálószobába. Óvatosan nyitotta ki az ajtót. Liam az ágyban volt és aludt. Ruháit a földre dobta. Louis odament és összehajtogatta utána, lefeküdt Liam mellé és elaludt. Másnap Louis gondosan igazgatta a haját, hogy eltakarja a sebet a fején. Mondhatja, hogy leesett a lépcsőn, de semmi kedve nem volt magyarázkodni. Mikor végzett a hajával elindult dolgozni. Kicsit sántitott. Mikor az irodába ért elkészítette a kávét, és vitte Mr.Stylesnak. Bekopogott az ajtón, majd várta hogy beengedjék.
"Jó reggelt, Uram!"
"Jo reggelt!"– mosolygott Mr.Styles, majd miután rá nézett Louisra összeráncolta homlokát.
"Mi történt?" – kérdezte.
"Elestem, de jól vagyok!"
"Jó, rendben akkor menjünk a dolgunkra!"
Louis megfordult.
"Igen uram!"
Miközben a lépcsőn mentek, Louis próbált merev arcot vágni, hogy Mr. Styles ne lássa a fájdalmat az arcán, ami nem igazán sikerült. Mr. Styles észrevette.
"Jól vagy?"– kérdezte.
"Igen jól vagyok."— nem akarta, hogy a főnöke szánalmasnak nézze a sérülései miatt.
YOU ARE READING
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanfictionLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...