30 - 31.rész

552 51 12
                                    

Harry ivott egy korty kávét és az e-mailjeit nézte. Kiengedett egy sóhajt.

A kávé hideg volt.

Nem tudta miért, de Louis mostanában nem koncentrált. Nyilvánvaló, hogy történt valami a magánéletben.
Harry kezdte elveszíteni a türelmét. Különösen úgy, hogy nem tudta mi történt. Be akarta hívni az irodába, de úgy döntött mégsem, hiszen csak egy kávé volt és nem komoly dolog. Felállt és kiment a személyzeti konyhába, hogy új kávét készítsen. Úgy döntött nem fog aggódni. Kiöntötte a hideg kávét, és újat készített. Bement az irodába.

Nem tudott a munkara koncentrálni, ezért úgy döntött küld Niallnek egy hangos üzenetet mielőtt kikapcsolja a telefont. Utána sem tudott semmit sem csinálni. Folyton a kék szemű fiúra, talán adhatna neki több szabad napot. Aztán úgy döntött mégsem.

Louis fáradtan köszönt el a munka után. Harry beült az autójába és a lakása felé hajtott. Egyedül élt. Magányos volt.

Megszólalt a telefonja, Niall hívta. Kérdezte mi volt azaz üzenet. Harry elmondta most ért haza. Niall mondta később beugrik hozzá. Harry letette a kabátját, majd leült a kanapéra és bekapcsolta a tévét. Netflixen nézelődött. Rémülten ébredt a telefonjára. Niall volt, hogy engedje be. Kéne neki adni egy kulcsot úgyis sokat van nála. Beengedte, majd elment átöltözni. Utána leült Niall mellé filmet nézni.

"Miért jöttél haza?"

"Nem tudom, nem tudtam koncentrálni." - vont vállat Harry.

"Miért? Történt valami?"– nézett rá Niall.

"Nem, nem azt hiszem csak fáradt vagyok."

Niall bólintott.

"Mit mondtál korábban Louis-sal kapcsolatban?"

"Mit mondtam?"

"Hangüzenet te idióta!"

"Semmi, csak azt hittem kicsit beteg ez minden!"

"Nem eszik eleget."- mondta Niall. - Többször elvittem enni, de mindig csak pár falatot eszik, sose eszi meg az egészet. Csak úgy csinál mintha enne!"

Harry összerancolta a homlokát. Nem csoda ha mindig fáradt. De miért nem eszik? Étkezési zavara lenne? Harry nem tudta mit kezdjen ezzel az információval.

31.rész

Harry gondolkodott. Mi van ha valamelyik nap ezért ájult el?

***

Louis a kanapén ült és az e—mailt nézte, amit Mr.Styles küldött neki. Holnap valami fontos találkozó lesz. Felsóhajtott, majd bement a hálószobába Liam mellé. Érezte ahogy Liam karja a dereka köré fonódik.

Megmerevedett.

Nem akarta, hogy Liam érezze a zsírt és felháborodjon rajta. Nem tudott elaludni csak forgolódott.

Másnap Mr.Styles mögött ment ki a konferencia teremből. Harry hirtelen megfordult, Louis majdnem neki sétált miközben az asztalahoz tartott.

"Jó munkát!" – mondta. Mr.Styles és elsétált. Louis észre vette, hogy főnöke néhány napja furcsán viselkedik vele. Nem értette miért. Mikor a közelében volt furcsán nézett rá, és sokkal kedvesebb barátságosabb volt.

***

Louis körbe sétált a boltba, hogy a mérlegbe elemet vegyen. Mivel nem találta meg így kellett keresnie egy alkalmazottat, hogy segítsen neki. Pénztárnál fizetett, majd visszament az irodába. Időben sikerült vissza érnie.

Délutánja futkározással telt. Mikor haza ért elővette az elemet, bele rakta a mérlegbe.

Rá állt.

Szíve vadul vert. Nem mert a számra nézni.

54 kg.

Csak bámulta a számot, hogy hogycsak ennyire sikerült lemenni?Louis könnyei eleredtek, alig látott. Lelépett a mérlegről. Elkezdte a karját és a hasát karmolni, mintha azzal eltüntethetné a felesleget. Nem érdekelte a fájdalom csak le akarta szedni a zsírt.

Egyszer csak hallotta a bejárati ajtót. Gyorsan felállt megtörölte a szemét, belenézett a tükörbe. Szemei dagadtak voltak a sírástól. Liam nem láthatja meg így. Lehajtot fejjel ment ki a folyosóra Liam–hez egy "helló"–val üdvözölte, és bement a fürdőszobába.

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now