Harry szeme körbe járta a saját lakását, hogy megnyugodjon. Nem tudta mit csináljon. Louis végre kezd vele megbarátkozni.
Fel kéne hívnia Niallt.
Felhívta.
Niall álmos hangon szólt bele a telefonba:
"Mi van Louissal? Jól van?"
"Felébresztettelek?" – kérdezte Harry.
"Igen de mi történt?"
Harry felsóhajtott.
"Jól van, vissza vittem Zaynhez, és vele maradtam amíg ő haza nem ért. Csak husz perce értem haza."—magyarázta Harry.
"De Liam tette vele?"
"Igen. Emlékszel, amikor azt mondtam hogy szakítottak? Vagy mikor Louis elájult az irodában?"
"Igen."— Niall zavartnak tűnt.
"Nos, amíg a kórházba értem felhívták Liamet, de nem vette fel, így Zaynt hívták. Mikir oda ért a kórházba, behívtak bennünket az orvosi irodába, az orvos elmagyarázta, hogy Louis nem mehet vissza Liamhez. Azt mondta zúzodásokat, sebeket találtak rajta, nem mehet vissza hozzá. Így Zayn azt mondta vele fog élni.
"Mi van? Hogy érted? Mit mondasz?"
Harry nem válaszolt, nem akarta kimondani azokat a szavakat hangosan. Harry megrázta a fejét, de Niall ezt a telefonba nem láthatta.
"Tudom, tudom én sem vettem észre semmit!"— kiabált Harry és a fejét a falnak ütögette. "Miért nem láttam?" — Harry a falat rugdosta.
Niall csendben hallgatta Harry dühkitörését. Próbálta feldolgozni az eddig hallott szavakat.
"Miért nem mondtad ezt eddig el nekem?" — kérdezte végül Harrytől.
Harry többször is beverte a fejét a falba.
"Harry mi a fenét csinálsz?" — kérdezte Niall.
"Nem hiszem el, hogy nem tettem semmit!"— kiabált Harry és a fal mentén lecsúszott a földre. "Emlékszel mikor sms—t írtam New Yorkból? Mondtam hogy nincs valami rendben. De azt mondtad nem nagy ügy. Ez a te hibád!" — vádolta Niallt.
"Harry nyugodj le, az hogy dühös vagy az nem segít semmin. Miért nem mondtad el?"
"Nem tudom, nem tudom, nem tudom! Soha nem mondott semmit sem!"
"Mi van?"
"Louis soha nem mondott semmit!"
"Biztos vagyok benne, hogy helyre fog jönni. Mostanában sokkal boldogabb. Azt mondod Zaynnel él? Helyre fog jönni, jobban lesz! Csak ne üvöltsd le a fejét, ha elrontja a kávét."— kuncogott Niall.
Harry megtudta volna most folytani.
***
Louis felnézett a plafonra, lusta volt megmozdulni. Nem emlékszik, mikor aludt utoljára ilyen jól. Az oldalára fordult. Észre vette, hogy még mindig ing van rajta. Tényleg be kéne vásárolnia ruhákból.
Ásított.
Úgy érezte mintha szögesdrót lenne a torkában. Köhögni kezdtett és előtörtek az emlékek. Liam ott volt a munka helyén. Mi van ha vissza jön?mi lesz ha ide jön? Tudta hol lakik Zayn.
Liam megakarta ölni.
Felkelt, Zaynt a konyhában találta.
"Szia."— köszönt neki Louis.
Zayn felkapta a fejét.
"Jó reggelt. Hogy érzed magad?" — kérdezte Zayn.
"Hm, jól."— és nyelt egyet fájdalmasan.
Louis körülnézett.
"Harry elment?"
"Igen, amikor haza értem elment. Azt hiszem elaludt a kanapén."
"Oh rendben. Mondott valamit?" — és megköszörülte a torkát.
Zayn felsóhajtott.
"Elmesélte mi történt!"
Louis bólintott.
"Mondtam neki, hogy itt lakom. Kiakadt. Mi van, ha el jön ide? Megfog ölni."
Zayn összeráncolta a szemöldökét.
"Hívjuk a rendőrséget!"
"Nem, ne hívd, valószínűleg nem fog semmit se csinálni!"— pánikolt Louis.
"Nem csinált semmit? Louis majdnem megölt!"
"Ne, ne hívd a rendőrséget!"– könyörgött Louis.
"Tudod, ha én nem akkor, majd Harry!"
"Nem. Miért tenne ilyet? Nem teheti meg. Liam nem mehet börtönbe nem tett semmit."
"Ha nem tett semmit, miért ne hívhatnánk a rendőrséget? Szabadon engedik a nyomozás után, ha nem csinált semmit. És vissza mehetsz hozzá! Ez az amit akarsz ugye?"
Louis kétségbeesve bólintott.
"Mi van, ha vádat emelnek ellene?"
"Miért emelnének? Azt mondtad nem csinált semmit."
Louis légzése felgyorsult.
"Igen ezt mondtam, de az orvos mást állít!" — esett pánikba.
Nem, nem, nem, már megint miért történik ez? Veszélybe sodorta Zaynt is a saját ostobasága miatt, és most a rendőrséget akarják hívni.
— Ha jó barát lenne ez nem történne meg. — vádolta magát.
Louis megijedt, amikor megcsörrent a telefon. Hangosan káromkodott, mikor meglátta, hogy Harry hívta.
ESTÁS LEYENDO
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanficLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...