Louis ujjai belegabalyodott Harry hajába. Homlokuk összeért. Harry újra előre hajolt, hogy megcsókolja, keze Louis csípőjén volt, majd lecsúszott Louis fenekére.
"Oké?" — kérdezte.
"Ok."— bólintott Louis.
***
"Szóval gondolkodtam. Emlékszel arra a beszélgetésünkre, hogy Karácsonyt a Családnál töltjük?"
Louis a szemét forgatta.
"Még gondolkodom!"
"De már régóta gondolkozol!"– duzzogott Harry.
Louis sóhajtott.
"Nem tudom nem igazán szeretem a Karácsonyt."
"Ki nem szereti a Karácsonyt?" - kérdezte Harry.
"Én nem szeretem!"
"Miért?"
"Akkor veszekedtem a családommal, és azóta nincs családom."
"És? Mi van a születésnapoddal?"
"Azt sem szeretem!"
"De Louis.......!"
"Nem akarok beszélni róla! Kiskoromba ünnepeltem a családommal. Tudok magamról gondoskodni el leszek egyedül ne aggódj!"
"Ezeket a dolgokat minél előbb meg kell változtatnunk!"
"De rossz emlékeim vannak!"
"Meséld el!"– kérte Harry.
"Kábé egy éve randiztam Liammel mikor velünk akart Karácsonyozni. Mondtam hogy családi okok miatt nem jöhet. Ezen elkezdett aggódni, majd felhívta az anyámat. Miután beszélt vele összevesztem anyámmal. Másnap fel akartam hívni, de Liam nem engedte. Majd haza jöttünk. Így aztán többet nem beszéltem a családommal. Egyszer felhívtak születésnapomkor, de lemaradtam a hívásról. Liam azt mondta hagyjam őket."
Harry felsóhajtott, majd megragadta Louis kezét.
"Louis nézz rám!" – mondta. "Nem hagytak el téged, és nem is gyűlölnek ebben biztos vagyok!"
"De biztos mérges rám!"
"Louis abba kell hagynod hogy magadat hibáztatod!"
Louis bemászott Harry ölébe és megcsókolta, mire Harry csiklandozni kezdte.
"Harry hagyd abba, be fogok pisilni!"– kacagott. Harry egy pillanatra elengedte, majd újra kezdte.
"Harry komolyan bepisilek!"
Harry megfogta Louis csuklóját és megcsókolta.
"Szeretlek!"– mondta Harry és elmélyítette a csókot. Louis becsukta a szemét. Nyelvehegyén volt a szeretlek szó, de nem tudta kimondani. Magához húzta Harryt és csókokkal próbálta kimutatni érzéseit.
"Szeretlek."– suttogta újra Harry, majd támadásba vette Louis nyakát. Foltot hagyott rajta.
"Jó. Az emberek most tudni fogják, hogy nem szórakoztanak veled!"
"Ki szórakozik velem?"
"Mostmár senki."– bökött a foltra Harry.
"Nos ebben az esetben nekem is tennem kell róla, hogy veled se szórakozzanak!" — majd száját Harry állkapcsára helyezte és foltot hagyott rajta.
"Így. Mostmár senki nem szórakozik veled!"
"Miért eddig ki tette?"
"Én!"
***
Miközben Harry az irodában dolgozott, Louis azon gondolkozott hogyan hozza haza a zongorát. Azt tervezte, hogy az üres vendég szobában helyezi el. Segítséget kell kérnie Niall–től, hogy foglalja le Harryt egy ideig.
ESTÁS LEYENDO
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanficLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...