55.rész

514 47 4
                                    


Az írónő elnézést kér, mert ez egy kicsit gagyi fejezet lesz. Éjjel és hajnalban írta.

Sms-ek:

Zayn-től 00:04

Hova mentél?
Elmentél?
Styles-sal mentél el?
Louis!
Louis!
Louis!
Lou!
Válaszolj!
Louis, komolyan hol vagy?
Louis!
Áruló fasz! 😞

Zayn-től 02:54

Csakhogy tudd, megettem minden chipset.
Vegyél majd hazafelé.
Chipset akarok!
Figyelmen kívül hagysz? 😞😞😞

Ma 11:13

Elraboltak? Vagy mi történt? Ne felejtsd el tojást is hozz.
Hozz egy kis reggelit a McDonald's-ból.

Louistól sms Zaynek:

Mi bajod?
Idióta!
Felébresztettél!

Zayntől Louisnak:

Az nagyon rossz igaz?
Hol vagy?
Mikor jössz haza?
Éhes vagyok!

Louistól Zaynek:

Harry-nél vagyok. Filmet néztünk. Bosszantó vagy. Csinálj magadnak tojást!

Zayntől Louisnak:

Ne viccelődj. Mi a pokol van? Mit néztetek? Fogadjunk, hogy romantikusat.

Louistól:

Ok. Szia!

Zayntől:

Helló!

Louistól:

Ha nem fejezed be, nem eszel tojást!

Zayntől:

Gonosz vagy!

Louistól:

😀

Louis kikapcsolta telefonját és megdörgölte szemét, nem akart a tegnap estére gondolni. Most barátok voltak Harry-vel, de mi lesz hétfőn az irodában? Biztos nem lesz ilyen barátságos vele. Úgy döntött figyelmen kívül hagy mindent, majd hétfőn kiderül. Összehajtotta a takarót és a kanapévégébe tette, majd Harry keresésére indult. A konyhába találta meg.

"Szakács is vagy?" - morogta álmosan Louis.

Harry megfordult és rá mosolygott.

"Jó reggelt. Éhes vagy? Tojást és szalonnát készítek!" - vetett Louisra egy ragyogó mosoly.

Miért ilyen boldog?-gondolta magában Louis, viszont a reggeli finomnak tűnik. Zaynek várnia kell.

"Oké."- mondta Louis, mire Harry még boldogabban mosolygott.

"Pirítós is lesz azt is kérsz?"

"Rendben."- közben majdnem elaludt. "Megyek felfrissülni!"

Harry csak dúdolt.

Louis a fürdőszobába hideg vizet fröccskölt az arcába, közben gondolkodott. - mikor aludt el? Három vagy négy óra körül, aztán rémálma volt és felébredt. Miért kellett ezt Harrynek látnia?

Átfésülte haját, majd vissza ment a konyhába ahol már meg volt terítve, még mindig dúdolt valami ismert számot.

"Szereted Ed Sherrant?"- kérdezte Harrytől.

"Ő az egyik kedvencem."

"Mi a kedvenc dalod tőle?"

"Ő nem tudom. Mindegyik dalát szeretem!"

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now