"Ha kapsz egy feladatot akkor az a te felelősséged megcsinálni!" — mondta Harry szigorúan az alkalmazottnak.
"Igen, sajnálom!"
"Ha még egy ilyen lesz, kirúglak! Menj ki!"
Harry a hajába túrt.
Már készen kéne lennie a papíroknak a találkozóra, most mondhatja le a találkozót! Gondolatait kopogás szakította félbe.
"Jó reggelt!"– hallotta Louis hangját, aki a kávét hozta. Elvette tőle és bele kortyolt. A kávé forró volt, megégtte a nyelvét. Mérgesen tette le a bögrét az asztalra.
Louis gyorsan megfordult és kiment az asztalához. Harry felhívta Ms.Greent és lemondta a találkozót. Majd úgy döntött szünetet tart, elmegy ebédelni bár még korán van.
Megállt Louis asztalánál. Louis feje az asztalon volt. Harry megfogta a vállát. Louis felkapta a fejét, szeme ködös volt. Hirtelen feállt amitől megszédült.
Kezét a homlokára tette, majd összeesett és elájult.
Harry gyorsan odament hozzá. R ázogatta, szólóngatta, de Louis nem reagált. Felemelte bevitte a kanapéra ellenőrizte Louis pulzusát és lélegzetet, majd hívta a mentőket.
A mentő tizenöt perc alatt odaért. Ellenőrizték Louis pulzusát és lélegzetet, majd hordágyra tették.
A mentős azt mondta valószínűleg semmi komoly, de ez nem nyugtatta meg Harryt. A mentőben szűk volt a hely, megpróbált nem útban lenni.
A kórházban betolták Louist egy szobába. Kint várt míg ki nem jött egy orvos.
"Mr.Tomlinson?"
"Vele vagyok."– mondta Harry.
"Helló dr.Brown vagyok. Próbáltuk elérni Mr. Paynét ő volt megjelölve elsőként hívónak, ha történne valami, de nem vette fel a telefont. Így Mr.Malikot hívtuk telefonjában az utolsó hivást aki már útban van ide. Ön kije Mr.Tomlinsonnak?"– mondta a doki.
"A testvére!"
A doki ránézett Harryre.
"Rendben!"
Majd berobbant az ajtó.
"Zayn Malik vagyok. Mi történt Louis—sal? Jól van?"
A doki ránézett.
"Most alszik. Jól van, de van valami amit meg kell beszélnünk. De nem itt, kérem kövessenek."
"Mikor láthatom?" — kérdezte Zayn.
"Majd, ha Mr. Tomlinson felébred!"
Harry és Zayn elindult a doki után.
"Te miért jössz?" — kérdezte Zayn Harryt.
"Mert tudni akarom mi van a testvéremmel!" – vigyorgott Harry.
Zayn bólintott.
Mikor beléptek az irodába a doki megköszörülte a torkát mielőtt elkezdte.
"Mr.Tomlinson nagyon sovány, de ez még nem minden. A testét zúzódások és hegek borítják. Régi és új is! Ezek bántalmazás jelei!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
Hayran KurguLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...