67.rész

372 42 0
                                    

Louis leült a terapeutanál, hogy hosszasan elbeszélgessenek a Harry—vel való kapcsolatáról. Nem volt könnyű. Harry nem olyan, mint Liam. Beszélt Harryről a munkáról. Harry—vel úgy döntöttek Louis év végén kilép és új munkát keres, kicsit csalódott volt hogy nem fogják egymást sűrűn látni és Harry is nehezen talál majd olyan jó asszisztenst, mint Louis.

***

Otthon Louis feje Zayn ölében volt.

"Dupla randit kéne tartanunk."— mondta Louis.

"Már régóta ezt mondom."– felelte Zayn.

"És meg kéne hívnunk Niallt és Chloet is."

"Ki az a Chloe?" – kérdezte Zayn zavartan. "Ja tudom már." – ugrott be neki.

***

"És ez?" — emelt fel egy kabátot Harry, hogy Louis is lássa. Louis megrázta a fejét. Elmentek Harry—vel vásárolni, mert Louisnak új téli ruhákra volt szüksége. Csak azért jött el vásárolni hátha meglátja Harry mit szeret és megvenné neki karácsonyra, így titokban figyelni kezdte Harryt. Niallnek már megvette az ajándékot és Zaynnek is.
Harry megállt egy fehér öltönynél, amin szürke virágok voltak.

"Tetszik?" — kérdezte Louis.

"Olyan, mint egy tál tzatziki."

Majd megnéztek egy másikat, amit Harry joghurtnak nevezett.

"Louis azért vagyunk itt, hogy neked vásároljunk és nem nekem!"

"Igen de te rángattál be a Gucci üzletbe, ami tele van. Biztos venni akarsz!"

"Nem."

"Miért nem?"

"Mert ezek furcsák."

"És? Te vagy a főnök."

"Akkor is furcsa."

Végül üres kézzel hagyták el az üzletet.

***

Louis megigazította a fürdőben a gallérját és elindult hogy megkeresse Harryt, aki még mindig a szekrény előtt állt, hogy mit vegyen fel. Végül egy kék ing mellett döntött. Otthon ebédeltek, Harry felajánlotta hogy ő főz. Már szinte minden elkészült, jöhetnek a vendégek.
Harry a desszertet készítette így nem vette észre, hogy Louis figyeli.

"Oh istenem, Lou mióta állsz ott?Megijesztettél!"– szólt Harry amikor észrevette.

Louis kuncogott.

"Egy ideje, de nem elég rég."

Harry oda ment hozzá, és megcsókolta.

"Kesz vagy?"

Harry bólintott.

"Nagyon jóképű vagy."– mondta Louis.

"Te is."– hajolt le Harry újra egy csókra.
Louis hasában pillangok repkedtek.

Harry nagyon szereti őt. — gondolta.

Átölelte Harry nyakát és mosolygott.
Harry nyelve Louis ajkán vándorolt, amikor csengettek. Niall és Chloe jött, majd nemsokára Zayn és Gigi is megérkezett.
Harry étkezés alatt végig fogta az asztal alatt a kezét.

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora