65.rész +18

461 41 0
                                    

Ebben a részben az írónő erőszakra figyelmeztet! Ennek tudatában olvasd.

És rövid részek lesznek innentől.

Louis álmodik, első éjszakája Liammel:

Liam felállt és odament Louis hoz, lehajolt és gyengéden megcsókolta. Louis becsukta a szemét, mikor Liam elmélyítette a csókot.

"Sajnálom."— mondta Louis Liamnek.

"Hogy lennék rád dühös, ha így ébresztesz?"

"Szeretlek."

Louis kezét Liam mellkasára tette és elkezdte eltolni magától, mikor érezte hogy Liam kényszeríti, de Luam nem húzódott el, hanem bosszúsan folytatta, nem állt le.

"Várj!"– szólt Louis, mikor Liam a farmer gombot akarta kigombolni.

"Mi van?"

Louis nem volt biztos benne, hogy akarja.

"Csak várj egy kicsit."— próbálta össze szedni magát.

"Persze."— szólt Liam. "Annyira szeretlek, hadd mutassam meg.%Te nem szeretsz?"

"Ne mondj ilyet! Persze hogy szeretlek!"

Liam lehúzta Louis pulcsiját.

Louis lefagyott.

"Csak nyugodj meg, szeretlek!"— majd szemével végig pásztázta Louis testét.
Louisnak nem volt ereje küzdeni, mikor Liam a hálószobába vitte. Mikor az ágyra estek, Liam Louis nadrágját kezdte levenni. Liam Louis alsójára tette a kezét, mire Louis megkeményedett. Louis megijedt, kipattant az ágyból és el akart szaladni, de Liam utol érte.

"Mit gondolsz hova mész? Ne hidd, hogy ezt megúszod!"– majd Louist az ágyra lökte és lehúzta az alsóját.
Liam megnyalta az ujját és Louisba nyomta. Louisnak ez nagyon fájt, elkezdte nyugtatni magát:

Csak lazíts, nyugodj meg!

Végül a fájdalom enyhülni kezdett. Liam szinte pillanatok alatt elment  majd újra kezdte, kinyitotta Louis lábait, majd belehatolt, Louisnak nagyon fájt.

"Átkozottul feszes vagy!" — mondta, majd elkezdte mozgatni a csípőjét.

"Szeretlek bébi!"– mondta amikor újra elélvezett. Louis nyögött Liam teste alatt. Körmét Liam hatába vájta a fájdalomtól, majd órák múlva ő is elélvezett. Liam elégedetlen morgott.

"Olyan jó vagy bébi szeretlek!"

"Én is szeretlek."– suttogta Louis könnyeit törölve.

***

Harry megfordult a karjai az üres ágyat találták. Kinyitotta a szemét, Louis eltünt. Felült, körbenézett, de Louis pulóvere nincs sehol sem.

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon