Louis gyorsan levette a ruháit és a zuhany alá állt. A karcolások amiket magának okozott égtek a víz alatt. Becsukta a szemét és hagyta, hogy a víz az arcán végig folyjon. A forró víztől meleg lett a kabinban, de ő még mindig reszketett. Hátra dőlt a hideg csempének, lehunyta a szemét és hagyta, hogy az elméje másfelé vigye őt.
Egy olyan helyre ahol boldog lehet, ahol Zayn és Niall a barátja lehet. És ahol nem kell hazudnia. Sóhajtva lecsúszott a földre, átkarolta a lábát. Hátra hajtotta a fejét és egy tökéletes világra gondolt, ahol Liam és Zayn a legjobb barátok voltak és nem gyűlölték egymást. Elzárta a vizet, és kilépett a kabinból.
Észre vette, hogy le sem fürdött rendesen. Megtörölközött, a dereka köré törölközőt tekert, majd kiment a fürdőből, hogy felvegyen valamit. Bement a nappaliba Liamet keresve. A kanapén ült és a telefonját nyomkodta. Louis oda ment és leült Liam lábához.
"Mi tartott ilyen sokáig? Nem is főztél! Mit csináltál eddig?" - kérdezte Liam. Dühösnek tűnt.
"Teljesen elfelejtettem, azonnal főzök valamit!"
Liam sóhajtott.
"Hagyd, tegnapról maradt maradék!"
Louis megállt a konyha ajtóban. Liam odament hozzá és lehajolt, hogy megcsókolja. Louis viszonozta a csókot.
Ahogy Liam keze Lou derekához ért Louis megfagyott és megszakította a csókot.Oldalra lépett.
Liam most Louis nyakát kezdte csókolni. Louis finoman Liam mellkasára tette a kezét és próbálta eltolni. Liam le akarta venni róla a pulóvert. Louis szinte sokkot kapott, és dereka köré fonta a karjait. Meg sem tudott mozdulni, csak állt és hangosan lélegzett. Liamet ez az egész felizgatta. Louis abbahagyta a védekezést, mire Liam elégedetten vigyorgott és behúzta a hálószobába.
33.rész
Louis fázott reszketett Liam mellett az ágyban. Liam alvó alakját nézte és a mellkasában lévő üresség csak nőt.
- Be kellene csukni az ablakot
- gondolta, de lusta volt. Szemével a pulóvert kereste, de az a másik szobában volt. Fel kelt és a szekrényhez ment, elővett egy inget. Felvette és vissza feküdt az ágyba, de nem tudott aludni.Szamolta a másodperceket. Kissé reszketett a hidegtől, mikor felkelt becsukhatta volna az ablakot, de ő már fel nem kel. Biztos elaludt, mert hangos zaj ébresztette fel. Egy halk nyögéssel kikapcsolta az ébresztőt. Felnézett a mennyezetre, össze kellene szednie magát és felkelnie.
Nagy sohajjal felkelt és a fürdőszobába ment. Kicsit korábban elkészült és arra gondolt iszik egy teát a munkába menet. Most hogy több pénzük van megteheti. Teával a kezében besétált az irodába. Szívesen teázott és nulla kalória volt benne. Persze üresen itta.
Bement a személyzeti konyhába és el kezdte elkészíteni főnöke kávéját.
Niall délben meghívta ebédelni és Mr.Styles is ment velük. Egy sushi helyre mentek.
Louis rettegett.
Nem tudta elkerülni hogy itt egyenek. Látni fogják mennyit eszik. Ez nem olyan, mint a saláta. Egy sarok asztalhoz ültek le. Mindenki őket bámulta.
Egy pincérnő jött hozzájuk és hozta az étlapot, kicsit megkönnyebbült volt salátájuk.
A legolcsóbbat rendelte meg.
Mikor kihoztak az ételt látta, hogy Niall és a főnöke szemkontaktust váltanak. Nem tudta miről volt szó. Kinos csend telepedett rájuk. Louis nekiállt enni bekapott egy kisebb paradicsomot.
"Louis!" - hallotta a nevet hirtelen.
"Mi az?"
Niall nevetett. Mr.Styles pedig zavartnak tűnt.
"Csendes vagy mi a helyzet?"- kérdezte Niall.
Nem tudta mit mondjon.
Niall-hez már hozzászokott, de most itt a főnöke is. Nem szeretett harmadik kerék lenni egy beszélgetésben. Kiengedett egy halk sóhajt és ivott egy korty vizet. Csak el akart tűnni innen. Szemébe könny szökött. Gyorsan pislogott néhányat mielőtt felnézett.
"Jól vagy?" - kérdezte Niall újra.
"Minden rendben, csak keveset aludtam!" - mondta és keresztbe fonta a karját.
Az ebéd többi részében Niall és a főnöke próbálták bevonni a beszélgetésbe. Louis próbált mindent megtenni de, az egész helyzet kínos volt.
CZYTASZ
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanfictionLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...