19.rész

557 61 0
                                    

Louis

Helyet foglaltam Mr. Styles–sal szembe az ablaknál. Nem tudtam miért olyan kedves hozzám. Nem igazán tudtam mit érezzek.

"Tessék!"– mondta és kinyitotta szójaszoszós tartályt. Röviden megköszöntem és felvettem az evőpálcikát. Régen ettem sushit. Liam nem szerette így nem rendeltem. Bekaptam, amikor láttam, hogy Mr. Styles enni kezd. Úgy nézett ki, mint aki mondani akar valamit, de nem tudja hogyan mondja. Jó ideig csend volt, de nem annyira kínos, amit utáltam. Vettem még egy falatot és a gondolataimba mélyedtem.

"Hogy vagy?" — kérdezte.

Egy kicsit meglepődtem, miért olyan kedves és udvarias hirtelen? És miért érdekeli, hogy vagyok? Lehet nem is érdekli csak udvarias?

"Jól vagyok köszönöm. – mondtam. "Ön hogy van?"— kérdeztem vissza.

"Jól vagyok. Hogy megy a munka?Beilleszkedtél?"

"jol megy!" – mosolyogtam. "Kicsit messze van az otthonomtól, az emberek itt barátságosak, a régi irodámban szinte senki nem szólt  senkihez sem!"

"Jó hallani, hogy tetszik!" – bólintottam és visszatettem az evőpálcikát az üres tartályba.

"Vissza kell mennem dolgozni."– mondtam. "Köszönöm az ételt!"

És mielőtt válaszolhatott volna, kimentem az ajtón. Megnéztem a telefonom. Üzenetet kaptam Zayn—től. Rájöttem, hogy nem válaszoltam neki és valószínűleg azt hitte haragszom rá, ezért nem írtam. Gyorsan válaszoltam neki, az ebédszünet maradék részét smezéssel töltöttük. Aztán tényleg dolgoznom kellett. Sóhajtottam. Eltettem a telefont és bekapcsoltam a számítógépet.

Harry

Egy pillanatig utána néztem. Miért hagyja ki ilyen gyakran az ebédet?Azért mert túl sok munkát adok neki?Figyelnem kell rá, hogy egyszerre ne adjak neki sokat. Várjam meg míg befejezi? Beszélnem kell vele, hogy nem akartam tulhajszolni. Még mindig bűnösnek érzem magam az utazás miatt. El kellett volna engednem másik hotelbe. Louis annyira kényelmetlenül érezte magát a szobában. Kényelmetlen lehetett a kanapé és ez miatt én is kínosan éreztem magamat. Kicsit kedvesebb akarok lenni vele. Mi a fenék voltak azok a zúzodások? Megakartam kérdezni, de nem tehettem, mert akkor rájön, hogy megnéztem a testét. Lehet azt gondolná megakartam támadni. Semmi bizonyítékom nincs az ellenkezőjéről. De akkor sem tetszett, hogy kihagyja az ebédet! Úgy döntöttem írok Niall—nek.

"Szükségem van a segítségedre!"

Elkezdtem a munkát, de közben jött a válasz:

"Persze miben?"

"Megkérnéd Louist, hogy holnap ebédeljen veled?"

"Miért?"

"Most tudtam meg, hogy amióta itt dolgozik, azóta minden ebédszünetben dolgozik!"

"Alig ismerem, de megkérdezhetem! Miért érdekel annyira?

"Nem érdekel, csak nem akarom, hogy ebédszünetben dolgozzon!"

"Jó!"

"Később találkozunk!"

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now