Írói szemszög
Louis berohant az étterembe mivel a találkozó 12.15 – kor volt.
Zayn már várta.
Louis azonnal észrevette Zaynt, mosolygott miközben oda ment hozzá.
"Szia, sajnálom hogy késtem!"– kezdett magyarázkodni, de Zayn félbe szakította őt:
"Mi történt veled?"— nézte Louis arcát.
"Oh semmiség, elestem!"
"Az arcodon?"
"Nos, igen, tudod hogy szuper ügyetlen vagyok."— nézett rá Louis.
"Liam tette ezt?"
"Mi van? Nem!"— tagadta Louis.
"Mert ha ő volt elmondhatod."
"Nem ő volt elestem!" — már majdnem kiabált. Zayn látta a könnyeket a szemeiben. Zayn megtudta mondani, Louis mikor hazudott. Például most is azt teszi, de nem akarta ezzel felzaklatni. Nem akarta mondani neki, hogy Liam nem igazán tesz neki jót. Zayn kiengedett egy kis mosolyt.
"Jól van, sajnálom Lou!" — majd elkezdték nézegetni az étlapot. Kínos hangulat volt, míg ki nem hozták az ételt.
***
Elmúlt éjfél, de Liam még nem ért haza. Louis írt neki, és hívta, de Liam egyikre se reagált. Biztos sok az elmaradt munkája. – gondolta. Az ágyban feküdt és próbált nem elaludni. Hangos zenére ijedt fel, ami a laptopból szólt. Kikapcsolta és újra elaludt.
***
Mr. Styles megkérte, hogy menjen be egy órával előbb. Nagyon fáradt volt. Liam egész éjjel nem jött haza. Úgy döntött felhívja.
"Hello!"
"Liam hol vagy? Nem jöttél haza tegnap éjjel!"
"Dolgoznom kellett, későn végeztünk, ezért a baratomnál aludtam."
"Miért nem hívtál?"
"Kikapcsoltam a telefont és elfelejtettem visszakapcsolni!"
"Jól van. Este találkozunk?"
"Igen bébi!" – mondta majd letette a telefont.
Louist furdalta a lelkiismeret. Biztos csak nagyon fáradt. – gondolta.
Az irodai a recepciónál megvárta Mr. Stylest, majd kimentek a parkolóba, ahol már várta őket egy autó. Louis hátra dőlt és próbált erőt gyűjteni a találkozóra. Egy idő után rájött, hogy ismerős neki az út amerre mennek. Hamarosan megérkeztek a fekete épület elé, amiről Louis azt hitte sose látja viszont.24.rész
Írói szemszög
Louis idegesen körbenézett, amikor beléptek az épületbe. Azzonal felismerte a férfit a recepción. Louis észrevette, hogy figyeli őt miközben Mr. Styles beszélt vele, de nem szólt hozzá. Azon gondolkodott hogy a mostani főnöke tudja e, hogy régen itt dolgozott. Felismert még néhány embert de senki nem közeledett hozzá. Csak udvariasan mosolyogtak. Louis még mindig nem tudta miért vannak itt. Besétaltak a konferencia terembe, ahol ült pár ismerős arc, köztük Mr. Adams. Louis gyorsan átnézett rajta. Mellkasában a szíve vadul dobogott, amikor leült Mr. Styles mellé. Tette a dolgát, de közben végig érezte Mr. Adams égő tekintetét. Mikor végeztek Mr. Styles megállt és egy nővel kezdett beszélgetni. Mikor Mr. Adams kiment a teremből Louis annyira belemerult a gondolataiba hogy megijedt, amikor valaki megérintette a kezét.
Mr. Styles furcsán nézett rá egy pillanatra majd vissza tért a nőhöz."Tomlinson!"– hallott egy ismerős hangot .Felkapta a fejét, majd hátrébb lépett. Egy pillantást vetett Mr. Stylesra, majd a nőre aki felismerte. Nagyon szeretett volna egy pohár vizet.
"Szóval most Harry Styles—nál dolgozik?"– kérdezte. Louis remélte, hogyha nem szól a nőhöz, az szó nélkül elmegy.
"A Styles Empiresnél dolgozol?" — kérdezte, mikor Louis nem szólt hozzá. Louis bólintott.
"Igen!" — majd kimentette magát, es kiment a mosdóba. Vizet fröccskölt az arcába. Nézte ahogy a vízcseppek legördültek az arcán. Megtörölte az arcát, majd kiakart menni a mosdóból mikor Mr. Adams belépett. Odament a mosdóhoz és elkezdte igazgatni a haját. Louisnak hányingere lett. Úgy érezte megfullad, nem kapott levegőt. Nem tudott megmozdulni. Mr. Adams mereven nézte. Louis elakart menni mellette, de Mr. Adams elé lépett. Látta, hogy az ajkai mozognak, de Louis nem hallott belőle semmit sem. Szédült. Próbált megkapaszkodni. Mr. Adams úgy nézett ki, mint aggódik. Louis látása homályos lett.
Harry
Ki szálltunk a kocsiból, amikor az ügyvédi irodához értünk. Mr. Millerrel és Elisia–val volt találkozunk. Észrevettem, hogy megbámultak minket a folyosón, de nem érdekelt. Miközben leültünk Louis—sal észrevettem, hogy ideges. Furcsa, az előbb még semmi baja nem volt. Louis folyton a terem végébe nézett. Követtem Louis tekintetét és észrevettem, hogy egy hátborzongató férfi Louist bámulja. Nyilván ezért volt Louis ideges. A találkozó végén a nővel beszélgettem. Körbenéztem, Louist nem láttam sehol sem. Elkezdtem aggódni. Egyszer csak a hátborzongató ferfi odajött hozzám.
"Mr. Styles, Mr. Tomlinson elájult."
YOU ARE READING
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanfictionLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...