Louis azért, hogy elmehessen a kórházból bele egyezett, hogy Zaynnel megy. Dr.Brown mosolygott.
"Rendben. Elkészülnek a papírok és el is mehet, de még gyorsan elvégzek pár vizsgálatot!"
Louis csendben ült, mikor az orvos vizsgálta, csak azt akarta, hogy minden rendben legyen, és elmehessen. Fel kell hívnia Liamet és el kell magyarázni a dolgokat. Nem szeretné, ha Liam azt hinné, hogy meg csalja, arra gondolt mi lehet Liammel, de neki ott van Lindsey. Nem akart erre gondolni, de tudta, hogy ez így van, tudta hogy valószínűleg együtt vannak.
"Minden rendben!"— szakította ki a doki a gondolataiból.
"Köszönöm. Mostmár mehetek?"– mondta Louis.
"Igen, de beszéljünk át pár dolgot, hogy ne történjen meg újra ez."
Louis bólintott és hallgatta a dokit az étkezésről. Majd elkezdett mosolyogni, arra gondolt hogy Liam jön érte.
***
Zaynhez vezető úton csend volt, amint kiléptek a kórházból Louis megpróbálta hívni Liamet, de Zayn kivette a kezéből a telefont. Tudta hogy Zayn csak a legjobbat akarja neki, de szüksége van Liamre. Megpróbált aludni Zayn autójába.
42.rész
Louis kínosan állt Zayn mellett aki csere ruhát keresett neki.
"Öltözz át, keresek valamit enni!"
"Nem vagyok éhes!" – magyarázta Louis.
"Enned kell akkor is ha nem vagy éhes, nem éheztetheted magad!"
"Nem éheztetem. Tényleg nem vagyok éhes!"
"Egyél egy kicsit, kérlek!"– Louis Zaynt bámulta. Nem akart enni, de nem volt ereje Zaynnel vitatkozni.
"Jól van, de csak egy kicsit!" —
Zayn bólintott és kiment a szobából. Louis pedig átöltözött, majd leült Zayn ágyára. Telefonálni akart, de Zayn nem engedte. Zaynt hibáztatta mindenért. Ha aznap nem hívja fel, akkor nem lett volna Ő az utolsó hívás, és nem hívták volna fel, akkor egyenest haza mehetett volna a kórházból.De végül nem bánta meg hogy így alakuljanak a dolgok. Nem tudott Zaynre haragudni, tudta hogy csak jót akar neki. Nem akart választani Zayn és Liam között. Bár nem igazán volt választása, ha haza megy, Liam bortonbe kerül, ha Zaynnel marad nem kerül börtönbe, de Liam számon fogja kérni rajta. Mindenhogy szívás volt az egész. Arra gondolt meddig kell itt maradnia.
Az ágyra zuhant, de nem tudott aludni. Becsukta a szemét és csak az elméjét pihentette.
"Louis?"— szólította Zayn. —Rendeltem sushit, kellj fel!"
"Megyek csak adj egy percet."
Összeszedte magát. Milyen nevetséges. Liammel kéne otthon lennie.
Csak pár hét. – gondolta.
Mikor felállt az ágyról szédülni kezdett.
Mi ez? Megint elájul? – gondolta.
Louist nem bírta el a lába. Légzése nehéz lett, mellkasa szorított. Egy pár láb jelent meg a szeme előtt. Tekintette elhomályosodott.
Szívrohamom van? Meghalok? – gondolta.
Sziasztok! Sajnálom, hogy ennyit késtem a résszel. Ezért ma két részt kaptok. 💚💙
Már nem kell sokat várni. Érdekes fejezetek lesznek majd. 😉
VOCÊ ESTÁ LENDO
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanficLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...