Sziasztok! ☺️
⚠️⚠️⚠️⚠️
A részben bántalmazás fog történni! Aki nem bírja az olyat, azt megkérem, hogy a saját érdekében NE olvassa el ezt a fejezetet!
⚠️⚠️⚠️⚠️
Köszönöm a megértéseteket. ❤️
Louis a konyhában főzött, amikor nagy erővel kicsapódott a bejárati ajtó, majd ugyanezzel az erővel vissza is.
Megijedt, rossz érzése támadt.
Miközben az ajtó felé indult Liamet látta lerúgni a cipőjét. Szemei tele voltak dühvel.
Liam lassan elkezdett felé sétálni.
Mikor elé ért megszólalt:
"Kaptam egy hívást, egy barátomtól."
Louisnak ezer dolog futott át a fején.
Liam folytatta:
"Azt mondta valami fontosról akar beszélni. Valamiről Rólad. Szóval találkoztam vele, tudod mit mondott nekem?"
Liam még egy lépéssel közelebb lépett, Louis egészen a falig hátrált. Beszorult a fal és Liam közé.
"Hogy aggódik valaki étkezési szokása miatt, akivel hónapok óta ebédel!"
Liam megtámaszkodott a falon Louis feje mellett.
"Azt mondta, hogy Harry Styles aggódik érte!" — sziszegett. Liam megfogta Louis derekát.
"Mondtam, hogy maradj távol tőlük!"— üvöltött, és beleütött a falba Louis feje mellett. "Mi van? Mégcsak megsem véded magad?"
Louis nem védte meg magát, mert tudta, hogy Liam előbb vagy utóbb rájön erre, és megerdemelte ezt. Ésszre sem vette, hogy ezt hangosan kimondta.
"Én döntöm el mit érdemelsz!"—üvöltötte Liam.
– Éheznem kellett volna, hogy éhen haljak — gondolta Louis.
Csak állt és várta mi fog történni.
Liam megragadta a vállát és a falhoz csapta a fejét erősen, Louis fehér foltokat kezdett látni.
"Nem hiszem el, hogy ezt tetted velem! — hallotta Liam hangját. — Mi a baj veled? Mondtam, hogy ne barátkoz!"
Lou hatalmas ütést érzett a hasában. Sikított egyet amikor Liam újra és újra megütötte. Addig ütötte amíg Louis szinte már alig lélegzett.
Mikor Liam elengedte lecsúszott a földre, gyomrára szorította a kezét. Mindene fájt, megakart halni.
Könny futott le az arcán miközben a padlón feküdt. Liam rugdosni kezdte a gyomrát. Louis biztos volt benne, hogy hányni fog. Liam lehajolt az arca mellé. Louis tudta, hogy most mi következik. Liam megragadta a haját és felhúzta a padlóról.
"Soha többet ne hazudj nekem!" — köpött egyet és elment.
***
Louis elájulhatott, mert az ajtó becsapódására ébredt. Rögtön eszébe jutott minden. Megpróbált felülni, de úgy belenyílalt az oldalába, hogy visszazuhant a földre.
El kell mennie dolgozni.
Megprobalt a fal mellett felállni, és ránézett az órára, elmúlt 9. Mr.Styles megfogja ölni. Nem volt ereje dolgozni menni, úgy döntött csak ma beteget jelent.
***
"Mit mondott?" — kérdezte Harry Niall—tól.
"Beszélni fog vele!"
"Nagyszerű!"
"Igen, de azt is mondta, többet ne hívjuk meg ebédelni. Úgyhogy többet nem erőltetem ezt."— magyarázta Niall.
"Csak figyeljünk rá!"
"Rendben."
KAMU SEDANG MEMBACA
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...