25. rész

577 47 5
                                    

Írói szemszög

Harry figyelmét ez azonnal felkeltette.

"Mi történt?" — kérdezte.

"Nem tudom mi történt uram, az egyik pillanatban jól volt, a másikban elájult."– magyarázta Mr. Adams.

"Hol van?" — aggódott Harry.

"Az irodámban van, ott egy kanapé." — majd előre sietett. Harry utána rohant. Louis a kanapén feküdt csukott szemekkel.

"Próbálta felébreszteni?" — kérdezte Mr. Adamst, miközben Louis—hoz sétált.

"Nem. Önért mentem."

Harry leguggolt és megrázta Louis vállát.

"Louis hallasz engem?" – még párszor szólt neki, de az nem reagált .Louis homlokára tette a kezét. Nem volt meleg, a lélegzete normális volt. Talán mentőt kéne hívnom? – gondolta Harry. Nem, nem.

"Megtudná mondani pontosan mi történt?"

"Természetesen. A mosdóban igazitottam a hajamat, elakart menni mellettem, mire összeesett. Nem tudom mi történt."

"És nem csinált semmit?"

"Mit kellett volna tennem?"

"Nem csinált semmit, ami miatt elájulhatott?"

"Ezt hogy érti? Miért tettem volna bármit?"

"Nem tudom, csak kérdeztem!"

Harry épp felakart állni, mikor Louis mocorogni kezdett.

"Louis!" – szólt neki hangosan. Louis szeme lassan kinyilt, majd zavartan nézett körül, mielőtt Mr. Adams—re nézett. Mikor felismerte hirtelen felült. De Harry mondta neki, hogy lassabban. Louis tekintete Harry és Mr. Adams között cikázott. Harry szólt Adamsnek, hogy hozzon vizet.

"Mi történt?" – kérdezte Harry,
Louis hirtelen nem tudta mit mondjon.

"Um, nem tudom, hirtelen elkezdtem szédülni." — Harry homlokat ráncolta.

"Mostmár jobban érzed magad?" — majd az ajtóra nézett.

"Történt valami?"

"Nem, nem semmi sem történt! Semmi baj jól vagyok mehetünk!"

"Elég jól vagy ahhoz, hogy vezess vagy hívjak valakit?"

"Mi van?"– kérdezte Louis zavartan.

"Felhívod a barátodat, vagy kórházba mész?"

"Nem, nem, jóvagyok!"

"Biztos vagy benne?"

"Biztos, menjünk!" — indult ki, mikor Mr. Adams meghozta a vizet és oda adta Harrynek. Harry levette az egyikről a kupakot, és oda adta Louisnak.

"Biztos hogy tudsz vezetni?"

"Miért kell vezetnem?"– pánikolt Louis.

"Hogy haza mehess pihenni!"

Louis ivott egy kis vizet, majd  szédülni kezdett, a fejére tette a kezét.

"Oh, nem kell haza mennem. Jól vagyok, csak még picit szédülök."— magyarázta majd Mr. Adamsre nézett, aki végignézte az egész jelenetet.

"Louis nem vagy jól, elájultál! Haza mész!"

Louis nem akart vitatkozni, csak minnel előbb el akart tűnni onnan. A parkolóban Harry újra megkérdezte hogy szóljon e valakinek, vagy hívjon e taxit?

"Az irodánál van a kocsim, el tud addig vinni?"

"Persze, de te nem vezethetsz haza!

"Mondtam, hogy jól vagyok!"

Harry sóhajtott és beült a hátsó ülésre.
Louis egy idő után rájött, hogy nem az iroda felé mennek. Összezavarodott.

"Mr. Styles hova megyünk?"

"Haza mész!"

"Micsoda? Mondtam hogy jól vagyok!"

"Nem vagy jól. Haza mész!"

"És mi van a kocsimmal? Szükségem van rá, hogy holnap munkába menjek!"

"Nem kell holnap bejönnöd!"

"Megyek!" – mondta Louis.

"Rendben küldök egy sofőrt!"

Louis szeme kitágult.

"Nem, nem kell!"

"De igen!" — és olyan pillantást vetett Louis rá, hogy inkább nem vitatkozott tovább.

Mikor végre megálltak a lerobbant épület előtt, Louis kiszállt és megköszönte Harrynek mielőtt elindult az épületbe.

Harry körbenézett. Nem mondott semmit, nem akart durva lenni. De tudta, hogy ez elég rossz terület.

Nyugtalan lett.

Mi vam ha itt verték meg, és ez miatt lettek a zuzódásai? Mire Harry visszaért az irodába már elmúlt dél. Meglepetésére Niall ült a kanapéján.

"Hol voltál ilyen sokáig?"

"Sajnálom Niall elfelejtettem. Találkozóra mentünk. Louis elájult!"

"Mi van? Mi történt?"

"Nem tudom. Reggel teljesen jónak tűnt. Mikor odaértünk ideges lett. Furcsa volt, ezért haza küldtem. Remélem nem lesz semmi gond."

"Mi volt a találkozón?"

"Elisia és Marie!"

"És hogy ment?"

"De egy hátborzongató férfi végig Louist bámulta!"

"Mi van?"

"Mr. Adams azt hiszem végig Louist bámulta!"

"Mr.Adams..." —mondta Niall, majd eszébe jutott minden. "Ő volt Louis előző főnöke... "– mondta. "John Adams!"

Sziasztok! Ezentúl nem fogom a részekhez odaírni, hogy írói szemszög, mert a sztori végig úgy van írva, csak az elején volt váltott szemszög. 🤷‍♀️

További szép napot! 💙💚

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now