"Tudtad, hogy énekel? El tudod hinni?"- rágcsált egy pirítóst Louis.
"Igen!"
"Soha nem gondoltam ezt Harryről!"
"Harry?"- kérdezett rá Zayn. - "Már a kereszt nevén szólítod? Mi jön ezek után? Esküvő?"
Louis elpirult. "Fogd be!"
Zayn kuncogott.
"Ma későn jövök, be kell tanítanom egy lányt a bárban. Giginek hívják."
"Ok."
"Nem kedvellek, mint embert!"
"Mi van?"
"Mit csináltam?"
"Semmi idegesítő vagy, menj dolgozni. El fogsz késni!"
Louis kuncogott. "Mindegy, szia!"
***
Louis munka után kilépett az iroda épületéből, a hideg szinte arcul ütötte. Kabátot kell vennie, mert az övé Liamnél van. Kezét zsebre téve sétált a sötét parkolón át a buszmegállóba.
"Louis!"- hallotta a nevét.
Megállt.
Rettegett, nem mert megfordulni.
Torkában csomó keletkezett.
Liam keményen megragadta a karját.
"Hol a fenében voltál?"- sziszegte dühösen Liam, de elég halkan ahhoz, hogy az emberek ne figyeljenek fel rá.
Louis kék szeme találkozott Liam jéghideg fekete szemével. Liam szorította a karját. Lou sikítani akart, de nem jött ki hang a torkán.
"Válaszolj nekem!"- követelte Liam.
Louisnak remegett a keze. Próbált valami magyarázatot találni, de az agya nem működött.
"Biztos vagyok benne hogy azzal a ribanccal voltál!" - köpött és körbenézett. Ökleit ökölbe szorította.
Louis sosem félt még ennyire.
- Nem tehet semmit, itt nem! - nyugtatta magát Louis, és az iroda faláig hátrált.
Liam követte.
"Mondtam, hogy maradj távol tőle!" -morgott Liam.
"Ki...Kitől?"
"Zayntől!"- Liam szeme egyre sötétebb lett. "Válaszolj nekem!"- üvöltötte, és bele ütött Louis feje mellett a falba.
Louis remegett és rettegett.
"Zaynnel lakom!" - válaszolt.
Liam megfogta Louis torkát, és elkezdte szorítani. Louis sikítozott, de a parkolóban már nem volt senki sem.
"Megfoglak ölni Louis! Esküszöm megöllek!" - és egyre jobban szorította Louis torkát, aki szédülni kezdett. "Amint haza érünk megöllek!" - mondta Liam.
Hirtelen Louis torka szabaddá vált, Liamet ellökték tőle. Louis a földre esett. Köhögött, hogy levegőt kapjon.
Nem tudta meddig ült a földön. Felnézett, hogy lássa mi történt.
Niall és Harry, Liam mellett álltak, de még mindig ködös volt Louis elméje. Nem értett semmit. Felült a fal mellett, és mikor látta, hogy felé igyekeznek, fejét a térdére hajtotta, és újra remegni kezdett.
Harry leguggolt elé és a nevén szolongatta. Louis nem reagált. Majd mikor Harry hangosabban szólította, Louis felkapta a fejét. Rémült szemmekkel nézett Harryre, mintha az bántani akarná. Harry a saját könnyeivel küszködőtt. Ránézett Niallre és intett neki, hogy menjen hátrébb.
YOU ARE READING
Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETT
FanfictionLouist bántalmazza a főnöke. Mikor kilép a munkából a barátja, Liam talál neki állásinterjút Harry Styles-nál. Louis végülis az asszisztense lesz, és kénytelenek sok időt együtt tölteni. ⚠️A történetben előfordulhat szex, erőszak és bántalmazás, ver...