66.rész

405 46 0
                                    

Harry kimászott az ágyból, kiment a nappaliba.

"Louis?"

"Lou?"

Keresni kezdte a barátját, de az nem volt sehol sem. Viszont Louis kabátja még itt volt. Elkezdte hívni Louis telefonját.

Csend.

Nem vette fel.

Harry úgy gondolta a tegnapi este miatt feldúlt lehet Louis. Újra hívta, meghallotta a telefon hangját, ami a hálószobában csengett. Harry kétségbeesett, hol van Louis? Úgy döntött küld Zayn—nek egy sms—t  hátha haza ment. Nem aggódna ennyire, ha nem Louisről lenne szó.

"Louis nálad van?"

"Nem. Miért?"

"Csak úgy!"

Kapott még pár zavaros üzenetet Zayntől, de nem volt ideje válaszolni rá. Gyorsan felöltözött felkapta a kocsi kulcsot és Louis kabátját, majd rohant ki a bejárati ajtón.

***

Louis azon kapta magát, hogy egy kis ösvényen sétál, ahol kutyákat sétáltatnak. Nem tudta hogy került ide, de nagyon fázott. Nem volt kedve visszamenni. Még egy picit sétál és gondolkodik.

Harry szereti Louis-t. Ez a három szó van a gondolataiban, amióta Harry kimondta ezeket a szavakat. Louis nem tudta mit érez. Mintha szétnyílt volna a föld alatta. Nem hagyhattam, hogy Harry szeresse. Aztán ott a másik kérdés. Ő szerette Harryt? Nem volt benne biztos, időt kell rá szánnia, hogy kiderüljön mit érez. Ha Harry mosolyog megjelennek az arcán a gödröcskék, Louis elolvadt annyira aranyos volt Harry. Harry annyira tele volt szeretettel, hogy Louis elfelejtett minden kételyt.
Louis érezte, hogy növekvő fejfájása van. Újra gondolkodni kezdett. Biztos volt benne hogy hízott, undorító lehetett. Harry nem lehet ilyen ostoba, hogy ő kell neki. Körül nézett. Egy parkban volt, leült egy padra és tovább gondolkodott.

"Louis!"– felnézett és Harryt látta felé futni. Biztos nagyon mérges rá. Ránézett Harryre, aki a homlokát ráncolta.

"Louis biztos megfagysz, meg fogsz  betegedni!"

"Sajnálom hogy csak úgy eljöttem, ne haragudj!"

"Mi? Louis nincs mit sajnálnod!"

"De........."

"Nem. Most te figyelj! Sajnálom ha felzaklattalak tegnap este. Nem akarom kockára tenni azt amink van azzal ha túl gyorsan haladunk. Nagyon sajnálom, és soha ne kételkedj abban hogy nagyon szeretlek!"

Louis lábujjhegyre állt és puszit lehelt Harry ajkára.

"Olyan hülye vagy."

Harry lenézett rá.

"Gyerünk, menjünk haza, megnézzük a Greast ha akarod."

Louis Harryre nézett.

Harry tényleg hülye, ha szereti őt.

"Bár el fogsz rajta aludni."– mondta Harry.

"Nem fogok, ez egy nagyszerű film!"

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now