36.rész

535 41 5
                                    

Louis végül három napig maradt otthon, nem volt energiája fel kellni.
De mostmár tényleg mennie kell.

Péntek volt.

Felkelt, még mindig fájt mindene, az oldala szúrt. Kiment a mosdóba, levetközött, próbált nem nézni a testére.

A forró víz égette a bőrét.

Mikor végzett felöltözött. Liam még mindig nem ért haza. Visszament a hálóba fevette az öltönyét, majd a cipőjét és elindult dolgozni. Nem igazán volt kedve munkába menni.

Kimerült volt.

Szemei égtek és elkezdtek folyni a könnyei.

Gyorsan összeszedte magát mielőtt meglátna valaki. Az irodánál megköszörülte a torkát, majd bement az épületbe. Remélte, hogy ma nem fut össze Niall–lel.

A személyzeti konyhába ment, hogy elkészítse a főnöke kávéját. Kávéval a kezében bekopogott a főnökéhez és várta, hogy bemehessen.

Mr. Styles ajka mosolyra húzódott, amikor meglátta Louist.

"Oh, szia Louis, visszajöttél?"— kiáltott fel.

Louis kicsit meghökkent, hogy főnöke így lelkesedik, de biztos csak az aszisztensének örül. Halványan vissza mosolygott.

"Igen, influenzás voltam." —
mondta.

"Nos, örülök, hogy jobban vagy!"

Louis kínosan érezte magát.

"Igen én is. Mennem kell."— mondta és kisétált az asztalához.

Később megjelent Niall. Annyira belemerült a munkába, hogy nem vette észre, csak amikor már előtte állt. Louis felnézett a mosolygós férfira.

"Szia, jó látni, hogy visszatértél!"– mondta Niall.

Louis nem értette, hogy a főnöke és Niall is miért örülnek ennyire, hogy visszajött dolgozni.

"Igen." — mondta zavarában.

Nial kopogás nélkül ment be a főnökéhez.

***

A hétvégéje abból állt, hogy aggódott. Liam egész hétvégén figyelmen kívül hagyta.

***

A hétvége gyorsan eltelt. Hamar hétfő lett, vicces hogy a hétvége milyen gyorsan telik el, míg a munka nap lassan.

Egy találkozó közepén majdnem elsírta magát. Készített egy kávét Mr.Styles–nak. Az iroda ajtaján kissé erősebben kopogott. Mikor belépett látta, hogy főnöke a homlokát ráncolta és fel—alá sétált a szobában.

Letette a bögrét, majd megfordult hogy kimenjen, de Mr.Styles megragadta a vállát és megállította. Louis megmerevedett az érintéstől, mire főnöke egyből elengedte és felvette a telefonját, amikor megszólalt.

Louisnak intett, hogy üljön le a kanapéra. Louis leült és várta, hogy a hívás véget érjen. Mikor ez megtörtént főnöke végig simított hosszú göndör fürtjeit.

"Találkoznunk kell Mr.Milerrel. Ma vészhelyzet merült fel!"

Louis nem igazán értette miről volt szó.

***

A találkozó gyorsan véget ért, bármi is volt a probléma hamar megoldották. Örült mert nagyon hideg volt a szobában. Egész találkozó alatt folyamatosan a tenyerét dörzsölte össze  de nem segített. Mikor beszállt az autóba átölelte magát, Mr.Styles rá nézett és elindította a fűtést.

Amikor hazaért kapott egy smst az ingatlan ügynökségtől, hogy mikor találkoznak megnézni a lakást. Louis  mély levegőt vett, és lemondta az új lakás megnézését, majd lefeküdt és párnáját átölelve hagyta, hogy könnyei utat törjenek.

Védtelen Larry Stylinson ff. {FORDÍTÁS} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now